• De stelling van vandaag luidt:
    Om ontwikkelingshulp te krijgen moet een ontwikkelingsland milieuvriendelijk beleid voeren

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zie niet in hoe dat in verband staat met elkaar? Hoe kunnen ze geen milievriendelijk beleid voeren, als ze niet eens geld hebben voor machines?


    Life is hard and then we die

    het ligt er aan hoe je het bekijkt, maar ik vind het wel een rare stelling.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ehm. Ik kan deze stelling niet beantwoorden, ik heb hier geen mening over en ik zie het verband niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heb geen idee.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ten eerste snap ik er geen ruk van :P
    ten tweede weet ik daarom nix te zegge


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    oke vaag :8


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik ben het met pukkelding eens :)


    Color your world.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zie niet in hoe dat in verband staat met elkaar? Hoe kunnen ze geen milievriendelijk beleid voeren, als ze niet eens geld hebben voor machines?
    Uhm in Afrika besteden ze toch ook hun geld aan wapens etc en hebben de mensen geen geld. Dus een arm land kan ook aan milieu-onvriendelijke activiteiten doen en dan arme mensen in hun land hebben.


    Today will be Girl's Day party with you~

    FightforDead schreef:
    Ten eerste snap ik er geen ruk van :P
    ten tweede weet ik daarom nix te zegge


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oneens,de hulp gaan naar de mensen die dat nodig hebben,die sterven. En niet naar de regering die voor een milieuvriendelijk beleid zou moeten zorgen,die zijn toch te corrupt om dat te doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zie niet in hoe dat in verband staat met elkaar? Hoe kunnen ze geen milievriendelijk beleid voeren, als ze niet eens geld hebben voor machines?

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zie niet in hoe dat in verband staat met elkaar? Hoe kunnen ze geen milievriendelijk beleid voeren, als ze niet eens geld hebben voor machines?


    Don't dream your life, live your dreams.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zie niet in hoe dat in verband staat met elkaar? Hoe kunnen ze geen milievriendelijk beleid voeren, als ze niet eens geld hebben voor machines?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Uhm in Afrika besteden ze toch ook hun geld aan wapens etc en hebben de mensen geen geld. Dus een arm land kan ook aan milieu-onvriendelijke activiteiten doen en dan arme mensen in hun land hebben.
    De mensen die dat doen die hebben al geld. Volgens mij ging deze stelling over de arme mensen van het desbetreffende land. Tenzij ik het verkeerd begrijp :P


    Life is hard and then we die

    Eens. (cat) Als je kijkt wat die mensen doen met dingen die wij ze toesturen. Ze vervuilen hun eigen water met de verpakkingen etc.


    Your make-up is terrible