• Vandaag was mijn vader vrij en ik en mijn broer ook. Ik zit gewoon de hele dag achter mijn computer enzo, niks aan de hand.
    Ga ik toennet even in de keuken staan, vraagt mijn pa of ik de kaas wil raspen. Hij weet dat ik daar een hekel aan heb en dus geef ik wat tegengas. Dan komt mijn moeder en die doet het dan voor mij en dan gaat mijn pa de oren van mijn hoofd af zeiken dat ik nooit wat doe en dat ik al de hele dag op mijn luie gat heb gezeten en blablabla.
    Terwijl ik normaal zo ongeveer het halve huishouden doe en vandaag toevallig niet! Mijn broer zit nu onderuitgezakt op de bank en hij heeft vandaag één keer de hond uitgelaten, mijn pa zegt nu dat hij veel beter is dan ik enzo!

    Om dit topic nog een beetje nuttig te houden: hebben jullie dat ook wel eens?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Het lijkt een beetje op een boek at ik nu lees, maar het is echt zozo ontiegelijk oneerlijk!! Ik zou er niet tegen kunnen...


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Zeg dat tegen hem, misschien ziet hij dan dat je gelijk hebt


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    Ik heb precies hetzelfde als jou!
    Is mijn vader een keer thuis, gaat hij zeiken dat ik niks doe.
    Ik laat meestal de hond 2x uit, soms 's avonds ook nog omdat mama dat liever niet wil doen (die wordt daar weer wakker van dus kan ze niet slapen).. Ik doe gewoon nog andere klusjes in huis, zoals stofzuigen/afwasmachine uitruimen/een deel helpen met het eten. En dan heb ik eens een laptop dag en dan gaat die gast zeiken dat ik te weinig doe..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Vaders....*zucht*


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.