• Vandaag was mijn vader vrij en ik en mijn broer ook. Ik zit gewoon de hele dag achter mijn computer enzo, niks aan de hand.
    Ga ik toennet even in de keuken staan, vraagt mijn pa of ik de kaas wil raspen. Hij weet dat ik daar een hekel aan heb en dus geef ik wat tegengas. Dan komt mijn moeder en die doet het dan voor mij en dan gaat mijn pa de oren van mijn hoofd af zeiken dat ik nooit wat doe en dat ik al de hele dag op mijn luie gat heb gezeten en blablabla.
    Terwijl ik normaal zo ongeveer het halve huishouden doe en vandaag toevallig niet! Mijn broer zit nu onderuitgezakt op de bank en hij heeft vandaag één keer de hond uitgelaten, mijn pa zegt nu dat hij veel beter is dan ik enzo!

    Om dit topic nog een beetje nuttig te houden: hebben jullie dat ook wel eens?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Aah..
    ik heb wel een keer toen ik kaas ging raspen m'n huid zo opgehehaald.
    onrelevent maar oke.
    Je vader doet gemeen :/

    lkkr is dat :S meestal zo, doe je iets wat je pa niet wil gaan ze zeike dat je nooit iets doet of niets eet ( teminste bij mij zo omdat ik geen boerenkool lus)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 18:00 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    iedereen moet soms wel een beetje zeuren... toch? :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    Ja dat gezeik krijg ik ook nu het vakantie is :'D 'Je zit de hele dag op je luie reet op die bank met die laptop, doe nou eens wat, ga naar buiten, help mij even blabla.'

    Achja, ze heeft wel gelijk, maar ik heb gewoon geen zin om wat te gaan doen in mijn vakantie.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, mijn vader doet nooit iets. En ik doe veel meer en dan zeikt hij tegen mij. Maar hij zeikt altijd tegen mij over alles wat ik doe. Hij wordt al boos als ik adem tijdens het journaal. Dus ik negeer hem altijd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is stom. Maarja, misschien was je vader gewoon in een rothumeur? Hij bedoelde het vast niet zo. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn vader heeft commentaar terwijl ik samen met de huishoudster dit rothuis op orde houd. Ach, binnenkort ben ik hier toch weg..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ja,,dat gebeurde bij mij vroeger héél vaak.
    Nu minder,want nu doe ik ook niks meer (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn vader is ook zo hoor maar hy krijgt een halve woede aanval als ik iets laat vallen fso en daarna gaat hij heeel lief doen
    maar mijn ouderss zijn gescheiden dus k zie em 1x in de 2 weken
    xxx


    Imperfectly perfect

    dat heb ik ook *zucht*
    Dan als hij thuis is hoef ik niks te doen en gaat hij zeggen dat ik nooit eens wat doe, en als ie niet thuis is doe ik ook zowat het halve huishouden. Maar dat ziet ie dan niet, en dat is het ergst in de vakanties


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ow, die was chagrijnig
    Ik heb dat nooit, mijn vader is nogal een positivo
    En meestal werkt hij, dus ik heb nergens last van.

    Zo vaak, zowel met mijn pa als ma :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik heb dat zo vaak met mijn moeder, maar dat komt, ik en mijn moeder lijken net zussen, soms houden we ontzettend veel van elkaar, en soms kunnen we elkaar gewoon een dag niet aankijken.. maar dat komt vooral omdat we beiden ontzettend lui zijn.


    Life is a beautiful struggle

    All the time. Je raakt eraan gewoon.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Kingston schreef:
    ik heb dat zo vaak met mijn moeder, maar dat komt, ik en mijn moeder lijken net zussen, soms houden we ontzettend veel van elkaar, en soms kunnen we elkaar gewoon een dag niet aankijken.. maar dat komt vooral omdat we beiden ontzettend lui zijn.