• hai ik zoek een leuke story om te lezen (mag ook van jezelf zijn)
    (ook please een samenvatting waar het verhaal over gaat) ik hou van fantasy, liefdes, avontuur en actie story's

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 13:12 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    LadyGreen schreef:
    @ toronto
    ik hou het lieft van romantiek en actie story's


    hahaa, ik heb alleen Justin Bieber verhalen:$
    Ik denk niet dat je het leuk vind of wel?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 15:04 ]


    <3

    @Toronto
    het maakt niet uit (ik ben zelf geen jb fan maar ook geen hater dus die verhalen kunnen wel)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik denk dat je deze dan het leukste vind die ik schrijf.
    If you're not the one ~ Justin Bieber

    De beschrijving is wel wat moeilijk.

    Beschrijving:
    ze haat haarzelf. Ze haat het circus en vooral Clark ( die haar stiefvader ) moet voorstellen. Ze ziet een jongen op een dag. Misschien kan hij haar helpen?

    Oké, de beschrijving is echt bagger slecht.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 17:44 ]


    <3

    ''He can feel what you’re feeling now.'' - THE TWILIGHT SAGA
    Elisabeth Clarkson is zestien jaar oud wanneer ze van de grote stad New York naar het regenachtige dorp Forks verhuisd. De ouders van Elisabeth beginnen een balletstudio tegen over Forks High School. Elisabeth is een erg goede danseres en danst daarom elke dag uit school in de balletschool van haar ouders. Op een dag wist Elisabeth niet dat ze gevolgd werd, ze werd gevolgd door Jasper Hale. Jasper (die in dit verhaal geen verhouding heeft met Alice) probeerde zich nog te bedwingen, hij wou Elisabeth met rust laten voor haar eigen bestwil maar ze had een grote aantrekkingskracht op hem. Zodra Elisabeth hem in de gaten krijgt, ontstaat er een hechte band. Misschien nog wel hechter dan die van Bella Swan en Edward Cullen. Langzamerhand werden Jasper en Elisabeth steeds hechter en word de passie steeds groter tussen ze. En zo komt Elisabeth terecht in een levensgevaarlijke wereld.


    *~* Proud Luxury *~*

    Laura Potter heeft net het eerste jaar op Zweinstein afgerond en is toe aan een welverdiende vakantie. Ze gaat dan ook naar het buitenland.
    Daar ontmoet ze de Cullens en gebeuren er rare dingen waarvan ze nooit geloofde dat ze echt konden bestaan.
    Zal alles uiteindelijk op z`n pootjes terecht komen of moet ze de gevolgen van de vakantie overleven?

    Twilight and Harry potter fanfiction

    http://www.quizlet.nl/stories/37667/me-myself-and-them-twilight-amp-harry-potter/


    Audi, vide, tace, si vis vivere in pace

    Oh and by the way you dont wear a shirt
    die staat bij topstories
    en ook Dark Roses
    echt 2 van mn favorieten


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    Eline
    Wat doe je als je droomt van je prins op het witte paard, maar er dan ineens twee krijgt?..


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb een story wat over TH en twincest gaat, kijk maar op m'n profiel, hihi. (:


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    I want you to scratch, bite, choke, scream.

    1 ding- seks. Haha :'D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Black as the Night
    Mijn eerste hier geposte verhaal (nog in ontwikkeling, maar goed)
    Het gaat over een jongen, Night, die d eopdracht krijgt een machtig magisch kristal, voor een dictatoriale keizer te stelen; zijn beste vriendin wordt indirect als gijzelaar genomen. Hij heeft geen keuze. Tegelijkertijd word Alexis Burgundy, monsterhunter eerste klas, door een andere partij ingehuurd (lees, gedwongen) Night te doden. Ze gaat met hem mee, maar wordt verliefd op hem.
    De keizer merkt hiervan, en stuurt Cecilia Love, een vrouwelijke assassin, achter Alexis aan.

    Tegelijkertijd ontdekt de zoon van de generaal van de keizer, Jason Frickety, wat er gaande is. Hij besluit het kristal te stelen vóór Night om het te vernietigen, maar kan de macht niet aan. En laat zijn vader nou net de keizer hebben gedood zodat de weg vrij is...

    Dan is er nog Learah Springrain, Nights zachtaardige jeugdvriendin. Jason brengt haar in veiligheid, maar vertelt Night hier niets over, zodat deze naar het kristal blijft zoeken uit angst dat haar iets overkomt, en zodat Jason niet zelf hoeft te zoeken.


    Sarcasm's the body's natural defense against stupid.

    Mijn verhalen mag je altijd lezen (:
    Dark roses vind ik het best verhaal op Q

    Die MOET je echt lezen!!!


    Me so good.

    Por siempre y casi siempre

    De prinses van Italië, Julina Lea di Genovia, reist af met haar familie naar Spanje om eens een lekkere vakantie te houden met z'n allen in een enorm kasteel. Als de familie een bal geeft als cadeau dat ze in dat land mogen verblijven ontmoet de prinses Francesc "Cesc" Fàbregas en nog meer. Maar de prinses heeft meer oog voor een voetballer, en het zelfde geld voor hem. De koning, en vader, van Julina Lea wilt ABSOLUUT niet hebben dat zij omgaat met een van de voetballers. Maar als de prinses en Francesc "Cesc" Fàbregas de lift in lopen en een magische kus ondergaan, wordt alles nog ingewikkelder. Niet alles eindigt als een perfect sprookje, en zeker niet voor Julina Lea di Genovia en Francesc Fàbregas.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    She works for the weekend - Ft. Justin Bieber

    Her dad kicked her, throw things at her. She know it must stop. She know it isn't normal.She decides to run away,Sge can work in a hotel. In the weekend she can party! great! But after a night out, she sees a stalker with a knife who's threatening someone. That shé were mistreated and wounded is one thing but other people wouldn't go trough the same as her.She wil help the boy , but wil they both make it? Does someone getting hurt?

    Klik ;D


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    The road, to myself {Hogwarts}

    Enora Riddle, als schuilnaam heet ze Helena Lone. Niemand zal ooit mogen weten dat zij de dochter is van Voldemort. Behalve Dumbledore, hij weet dit al sinds hij haar opving op Hogwarts. Hij heeft beloofd om dit aan niemand te vertellen. Omdat Enora dat wil, maar ook omdat Enora gevaar loopt.

    Voldemort is al jaren lang opzoek naar zijn dochter. Toen Enora geboren werd heeft Voldemort haar moeder vermoord. Voldemort wou hetzelfde met Enora doen, maar Dumbledore was op het juiste moment op de juiste plek. Hij wou een bezoek brengen aan de moeder van Enora, om haar te feliciteren met haar kind. Dumbledore heeft Enora toen gered. En meegenomen.

    Iedereen kent dit verhaal wel in de toverwereld. Maar wat niemand weet is dat Dumbledore, Enora zelf gehouden heeft. Dumbledore heeft zonder dat ook maar iemand het wist Enora zelf opgevoed. Enora weet weinig over haar verleden want Dumbledore vertelt hier liever niet over. Nu is Enora 15 en wil ze dolgraag naar Hogwarts. Dat wou ze al veel eerder alleen mocht het niet van Dumbledore. Nu hebben ze een deal gesloten. Enora mag naar Hogwarts, als ze niemand verteld wie ze echt is.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na