• hai ik zoek een leuke story om te lezen (mag ook van jezelf zijn)
    (ook please een samenvatting waar het verhaal over gaat) ik hou van fantasy, liefdes, avontuur en actie story's

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 13:12 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Kellsey Hall is verslaafd aan alles wat slecht is. Drugs, drank, sigaretten, noem maar op. Ze zit al 2 jaar in dit wereldje, en samen met haar vriendinnen denkt ze er nog niet aan om er snel mee te stoppen. Tot ze op een dag een jongen leert kennen, genaamd Tom. Eerst moet ze niet veel van hem, maar wat als Tom haar probeert te overhalen met een raar plan om Kellsey terug in het gewone leven te sleuren? Een verhaal vol met onverwachte wendingen, raadsels met hun onthullingen, sex, drugs & drank, en misschien wel een snuifje romantiek.

    Tom Kaulitz story, klik hier voor het verhaal.

    Er zijn nog geen hoofdstukken, heb hem vandaag pas geactiveerd.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    klik maar :D

    ik weet niet of je van JB houdt, anders hier nog een. KLIK!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    http://www.quizlet.nl/stories/39640/my-life-as-a-normal-girl-on-a-normal-school-in-a-notnormal-world/

    HP-verhaal over een meisje dat eerst op Beauxbatons gezeten heeft, en dan verhuisd naar Engeland en naar Zweinstein komt


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Magic Has Always Been An Element For Glory


    Er zijn jaren voorbij gegaan na al die vrees voor meer gevaar, de 2e Tovenaars Oorlog is al jaren voorbij en we zitten nu in het jaar 2022. Hogwarts, Hermosa Palos, Develixe & Erola durven de strijd opnieuw aan te gaan in een Toverschool Toernooi. Vele leerlingen geven zich op, maar uiteindelijk blijven er 4 over. Sofia, Miller, Amber & Samantha zijn de Toverschool kampioenen en zullen moeten strijden tegen elkaar voor de eeuwige roem.

    Maar wat als het blijkt dat er meer kwaad is dan alleen heer Voldemort en dat hij roet in het eten probeert te gooien? Dat de opdrachten zwaarder blijken te zijn dan dat de kampioenen hadden gedacht, dat ze hun leven letterlijk riskeren. Wat gebeurd er als Sofia verliefd word op een onmogelijk persoon, moet ze hiervoor de eeuwige roem opofferen of toch doorgaan?

    What If History Repeats Itself?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    http://www.quizlet.nl/stories/41664/remember-my-name/!

    Maya, the happy, crazy, sweet and pretty girl does not know what she sees. The love of her life, she never thought she would ever find. Soon she has success, but what happens if something terrible happens that the relationship would corrupt.

    Read it, and find out.

    ©made by xMangomeloen.


    ~ A Friendly Greet, FeelingLove

    Hmm ik ben wel aan een kort & zielige storie begonnen, Blue birds, fantasy&soort van romantiek xd
    http://www.quizlet.nl/stories/42675/blue-birds/

    Ik had al vaak voor een spiegel gestaan. Ik had honderden, nee, duizenden keren naar het kleine gezichtje gekeken. Ik kende ieder vlekje en sproetje op het gezicht. Ik kende de helderblauwe ogen. Als je me zou vragen ze te tekenen zonder te kijken, zou ik dat kunnen. Ik zou zelfs de rand van perfectie kunnen naderen. Maar de ogen die terugstaarden, kende ik niet. Herkende ik niet, als waren ze van een vreemde. Met een schok besefte ik dat ze dat waren. Dit waren niet mijn ogen - dit waren de ogen van een Uitverkorene.


    Here is the place where I love you <3

    2115 - Freedom! Forever! een fantasie/actie/romantisch verhaal met onbekende mensen, 86 hoofdstukken maar wordt weer herschreven.

    -5th november 2115 - This will be the day when the earth we know will end.
    London, Engeland 2114-2115
    De wereld verkeerd nog steeds in oorlogen drama's en ziektes, De Kanselier van Engeland denkt alleen aan de rijken en het land dwaalt af naar vergetelheid. In deze chaos leeft Valerie Ryker een prettig gestoorde dame met ideeën om verscheidene aanslagen te plegen. Samen met een groepje mensen probeert zij het beste van haar laatste levensjaar te maken, Dit met een doel voor ogen. 5 november zal niemand vergeten


    Game of Godsnog een fantasie/actie/romantisch verhaal met onbekende mensen, nu 44 hoofdstukken.
    5 Jongeren zijn op reis door Noorwegen als een van een een kasteel ontdekt tussen de bergen in het hoge noorden. In het laatste dorp waar ze door komen worden ze keer op keer door de dorpelingen gewaarschuwd om niet naar het vervloekte stuk land te gaan. Maar wat als ze toch gaan? Wie had ooit kunnen denken dat het zo fout zou lopen? Dat de waarschuwingen terecht waren geweest? En dat vergeten goden lang niet zo dood waren als men dacht? Wie had ooit gedacht dat puberale koppigheid een levenslijn voorgoed kon veranderen als het spel van de goden begint.


    Lectio Brevior Lectio Potior wederom een fantasie/romantisch verhaal met onbekende personen, op moment 6 hoofdstukken
    Wat De ogen niet kunnen zien, wordt waargenomen door de ziel
    Luca, een tamelijk roekeloos meisje, gaat op een avond naar een kermis met wat vrienden. Na een weddenschap is Luca verplicht om haar 'toekomst te laten voorspellen' bij een waarzegger. Deze verteld haar dat ze een ongeluk zal krijgen met grote gevolgen. nuchter als Luca is, loopt ze lachend met haar vrienden de tent weer uit, en besteed ze geen aandacht meer aan het verhaal. Tot een bepaalde avond, een onbehaaglijk gevoel bekruipt haar als ze in de auto stapt. Het is donker en het regent. Voor haar rijd een grote vrachtwagen met benzine. Door een samenloop van omstandigheden kan Luca een crash niet vermijden. Na maanden in een kunstmatige coma te hebben gelegen wordt ze eindelijk wakker. Gemarkeerd voor het leven met grote littekens. Na nog een jaar of twee is ze bijna de oude, ze loopt nog steeds mank, maar aan de betere hand.
    Ook heeft ze nieuwe hobby's gekregen, fotograferen en tarotlezen. Na de voorspelling van de man is ze heilig gaan geloven in de kaarten toen deze gelijk had. Tijdens de vele foto sessies verschijnt er een mysterieuze knappe man op meer en meer foto's. Maar wat als de kaarten haar iets proberen te vertellen? Bepalen de kaarten over haar lot? of over dat van hem?'

    http://www.quizlet.nl/stories/42487/doubledouble/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Once A Jerk Always A Jerk. Ft Justin Bieber

    Kate word altijd gepest. Geen ene leraar helpt haar. Niemand neemt het voor haar op. Zelfs haar ouders niet,hun hebben het te druk met hun werk zeggen ze. Totdat ze op een dag laat zien dat ze het zat is. 1 iemand begrijpt het...Hij word verliefd op haar maar zij ook op hem. Nadat hij haar al die jaren heeft gepest!?!? Komt het goed tussen hun twee ? Daar kom je achter als je deze story leest...




    http://www.quizlet.nl/stories/44197/once-a-jerk-always-a-jerk-ft-justin-bieber/

    You're the only one who could help me {Seth Clearwater}


    seth clearwater en een meisje met anorexia


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    Dit verhaal gaat over Jacob Black, het is nog niet zo heel lang geleden gestart en er zijn pas zes hoofdstukken... maar ik heb nu vakantie dus ik upload elke dag twee nieuwe delen, je hebt dus genoeg te lezen ;-) verder is het een mengeling van twilight en black swan (dat is een film die pas uit is in de bioscoop), het is niet erg als je black swan niet hebt gezien of niet kent... je zult de story gewoon helemaal begrijpen ;-) Het is een lovestory met op het begin drama, maar al snel komt de actie en ook lichtelijke horror!
    Link: We're not in Wonderland anymore, Alice

    ~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~

    "I had the craziest dream last night. It was about a young girl who turned into a black swan under the silver light of the moon, she flew through the dark sky and just for a minute it looked like an evil fairytale. But then her prince falls for the wrong girl, so she kills herself…"

    ~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~


    “Alice, could you give him a message for me?
    Tell him that happily ever after was only the beginning…”
    Soundtrack: Eyes on Fire


    ~ Related to Twilight and Black Swan ~


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Gedoemd om te Vergaan

    Onbekende Personen|Toekomst|Het einde van de wereld|Fantasy|Science-Fiction|Romantiek|Drama|Komedie


    Our perspective only changes when we change our position.

    When 2 worlds cross...

    In a world of life and death,
    is not enough difference to be separated 4ever.
    And once they will cross,
    with love stuck between....

    Ik zal ook even kort samenvatten, maar wat er gaat gebeuren (waar het dus over gaat) wil ik nog niet helemaal verklappen. Je volgt de Pov van 7 mensen die allemaal zo hun dingen hebben meegemaakt, in de liefde enz. Er hangt een vreemde mist op de begraafplaats die alles zal veranderen =P

    ik heb net een nieuwe storie geplaatst. Hij heet roses are red, violets are dead. Ik kan geen link plaatsen want zit op blackberry online.

    Het gaat over Rose die door haar ouders twee maanden word ondergebracht in Villa Malfoy. Haar ouders en die van Draco hopen dat de twee verliefd worden om nog onbekenede redenen maar de twee haten elkaar vanaf de eerste blik.

    Draco malfoy, van harry potter, voor het geval je dat niet weet. Hoop dat je het een kans geeft haha xxxx


    Marrow deep, soul deep, essence deep