• Ik heb een vriendje R, en hij kijkt heel vaak verder naar andere meiden...
    Zoals naar mijn beste vriendin, JL. En nou weer naar mijn beste vriendin JC...JC is zijn ex.
    Ze vertelde op msn, dat R op hyves tegen haar vertelde dat hij spijt heeft dat hij het heeft uit gemaakt....
    En ik weet niet precies wat ik moet doen...
    Wat moet ik doen? Is het goed of slecht? moet ik het uitmaken...maar ik hou zoo veel van hem??


    'Never call a girl ugly, because they're beautiful in their own special way' - Justin Bieber

    hoelang heb je eigenlijk al met hem? eigenlijk zou je het er met hem over moeten hebben.
    heb nog nooit een vriendje gehad dus eigenlijk heb je niks aan mij xd


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Je hebt een relatie met de ex van je beste vriendin? ;x Sorry, maar dat komt meestal niet goed. En ik zou hem er op aanspreken. Veranderd hij het niet of heeft hij geen goede verklaring, dumpen die handel.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 11:36 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    oooh, van daten met ex van je bff komen altijd problemen!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    oooh, van daten met ex van je bff komen altijd problemen!

    Altijd is een groot woord :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Met de ex van je beste vriendin nemen is nooit goed. Daar komen vaak problemen van.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 11:43 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Vraag aan JC wat er nou gaande is. Ze zijn tenslotte uit elkaar, dus zou het geen probleem moeten zijn dat jij nu iets met hem hebt, maar dan moet hij wel helemaal over haar heen zijn. Dus praat ook eens met hem, zou ik zo zeggen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou met hem praten.
    Ik ben nu 1 jaar en 7 maanden samen met mijn vriend, de beste vriend van mijn ex (waar ik 3 jaar geleden 2 weken ofzo mee ben samengeweest) en we hebben daar allemaal geen problemen mee dus het is niet altijd slecht.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Uitmaken.


    None but ourselves can free our minds.

    Courtesan schreef:
    Je hebt een relatie met de ex van je beste vriendin? ;x Sorry, maar dat komt meestal niet goed. En ik zou hem er op aanspreken. Veranderd hij het niet of heeft hij geen goede verklaring, dumpen die handel.


    Hope goes lost but never dies.

    ik zou het er met hem over hebben. En vragen waarom hij het zegt..


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    aaahh, dankje people....
    Idk
    hahaha:P
    ik maak me zorgen


    'Never call a girl ugly, because they're beautiful in their own special way' - Justin Bieber

    Het is een ex,dus wie zegt dat het waar is? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jahh..ach jah

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 12:09 ]


    'Never call a girl ugly, because they're beautiful in their own special way' - Justin Bieber

    hahaa, people...dankje voor de reacties...
    ik heb het hem zeg, maar gevraagt, toen ik bij hem thuis was.
    en hij zei: Jahh, nu opeens heb ik er spijt van...
    is dat goed of slecht?? wat moet ik hier mee man??

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 12:09 ]


    'Never call a girl ugly, because they're beautiful in their own special way' - Justin Bieber

    BadHero schreef:
    Het is een ex,dus wie zegt dat het waar is? (cat)


    Maar jahh, ik bedoel, het is wel mijn BFF...en ze heeft al een vriendje


    'Never call a girl ugly, because they're beautiful in their own special way' - Justin Bieber