• Ik ben verloofd!
    Ja en wees nu maar jaloers.
    Want het was héél romantisch en lief.
    En ik ben nog nóóit zo gelukkig geweest.
    En ik ben nu heel erg happy.
    En de ring is totally gorgeous.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    XAVI schreef:
    (...)
    Serieus? Maar twee maanden een relatie, zestien jaar en dan al verloofd. Bij mij thuis zou het dikke ambras zijn als dit bij mij gebeurde!

    Ik dacht zoiets te lezen op haar profiel :x
    Nou, mijn moeder zou me uitlachen haha en dan zeggen dat ik normaal moet doen omdat ik 16 ben. Ook al heb ik anderhalf jaar met mijn vriendje, ik kan niet weten of hij de ware is.
    Maar oké, zij moet het zelf weten (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Naja, je kunt er wel over discussiëren, maar dat gaat haar beslissing echt niet veranderen ;)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Naja, je kunt er wel over discussiëren, maar dat gaat haar beslissing echt niet veranderen ;)

    Dat probeer ik er ook niet mee te bereiken x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lieve schat, ik wil je mening niet beïnvloeden, maar wel dat je goed na gaat denken. Je hebt pas twee maanden en je bent nog jong. Alles voelt nu goed bij Rady, als je hem ziet voel je vlinders en wordt je gelukkig.
    Maar je kent zijn slechte kanten nog niet, omdat je op een roze wolk zit. Alles lijkt nu fantastisch, maar geloof me, niet alles aan je vriendje is perfect.
    Ik had gewacht met verloren, minstens een jaar. Zodat je je vriendje en hij jou goed kan kennen, zodat hij ook nog van jou houdt, en jij van hem, terwijl je ook de slechte kanten van elkaar weet.

    Alsnog gefeliciteerd. : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Persoonlijk vind ik 16 echt wel te jong, maar als je het zelf wilt ...
    Oh ja, gefeliciteerd :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    jezus....twee maanden samen. volgens mij zitten juilie nog in de we leren elkaar beter kennen fase en trouwen is echt een hele hele hele grote stap. dus denk heel goed na voordat je werkelijk met hem trouwt.

    x(H)

    LALALALALA schreef:
    Als ik jou was zou ik er nog wel even heel erg goed over nadenken. Ik bedoel, je bent 16, de kans dat die jongen de liefde van je leven is is 0,000001%. En dan kan je wel zeggen dat jij 't zeker weet, maar toen ik 16 was dacht ik ook dat ik de liefde van me leven had gevonden en wilde ik ook trouwen enzo, maar ik ben nu bijna 18 en inmiddels is het al een half jaar uit.

    Ik zeg 't gewoon om je te helpen he;). Het is echt geen goed idee om je om deze leeftijd al op zo een manier aan iemand te binden...

    Maargoed, toch maar gefeliciteerd dan.


    Niet iedereen is zoals jij.


    Your make-up is terrible

    KAK schreef:
    Lieve schat, ik wil je mening niet beïnvloeden, maar wel dat je goed na gaat denken. Je hebt pas twee maanden en je bent nog jong. Alles voelt nu goed bij Rady, als je hem ziet voel je vlinders en wordt je gelukkig.
    Maar je kent zijn slechte kanten nog niet, omdat je op een roze wolk zit. Alles lijkt nu fantastisch, maar geloof me, niet alles aan je vriendje is perfect.
    Ik had gewacht met verloren, minstens een jaar. Zodat je je vriendje en hij jou goed kan kennen, zodat hij ook nog van jou houdt, en jij van hem, terwijl je ook de slechte kanten van elkaar weet.

    Alsnog gefeliciteerd. : )


    Nou, ik denk dat ze de slechte kanten van elkaar wel gezien hebben. Jullie oordelen best snel vind ik, zonder dat jullie ze samen gezien hebben of ze allebei kennen. Als je dat zou weten, zou je weten hoe goed ze elkaar al kennen en hoe goed ze bij elkaar passen.
    Dat jullie pas op je 30ste gaan trouwen, hoeft zij nog niet zo te zijn, bij haar hoeft het niet meteen fout te gaan zoals bij jullie. Ze is 16, ze moet nog 2 jaar wachten voordat ze kan trouwen dus heeft ze nog 2 jaar om alles uit te zoeken. Ik geloof in jonge liefde, mijn moeder was 17 toen ze mijn vader ontmoette, 19 toen ze ging trouwen en ze zijn nogsteeds gelukkig getrouwd.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het erg vroeg, maar het is en blijft jouw eigen keus!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat schattig. Misschien een beetje vroeg, maar ik ken je niet dus kan ik daar ook niet over oordelen. Veel geluk samen!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    proficiat! zo jong en al gebonden... ik zou het eng vinden. (in mijn hoofd ben ik soms al oud, en ik zou het echt doodeng vinden xD)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Gefeliciteerd(flower)
    Ik kan nu gaan zeggen dat het jong is vind ik ook wel, maar zo te lezen ben jij heel erg gelukkig;)
    Ik wil wel trouwfoto's zien hé??


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Abnormaal, maar wie ben ik dat om te zeggen. Ik hoop toch dat je een grapje maakt, je nu al te hechten aan iemand is niet echt normaal. Voor de wet mag je trouwens wel trouwen als je 16 bent, moet je alleen wel zwanger zijn. :S


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    HIPPO schreef:
    Abnormaal, maar wie ben ik dat om te zeggen. Ik hoop toch dat je een grapje maakt, je nu al te hechten aan iemand is niet echt normaal. Voor de wet mag je trouwens wel trouwen als je 16 bent, moet je alleen wel zwanger zijn. :S


    Voor je zulk comentaar maakt, mag je best de rest van het topic lezen.


    Your make-up is terrible

    oh wacht even!!
    Ze is alleen maar verloofd toch?
    Dat zou ik ook wel willen maar ik wacht dan wel met trouwen tot ik 19 of 20 ben


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'