KAK schreef:
Lieve schat, ik wil je mening niet beïnvloeden, maar wel dat je goed na gaat denken. Je hebt pas twee maanden en je bent nog jong. Alles voelt nu goed bij Rady, als je hem ziet voel je vlinders en wordt je gelukkig.
Maar je kent zijn slechte kanten nog niet, omdat je op een roze wolk zit. Alles lijkt nu fantastisch, maar geloof me, niet alles aan je vriendje is perfect.
Ik had gewacht met verloren, minstens een jaar. Zodat je je vriendje en hij jou goed kan kennen, zodat hij ook nog van jou houdt, en jij van hem, terwijl je ook de slechte kanten van elkaar weet.
Alsnog gefeliciteerd. : )
Nou, ik denk dat ze de slechte kanten van elkaar wel gezien hebben. Jullie oordelen best snel vind ik, zonder dat jullie ze samen gezien hebben of ze allebei kennen. Als je dat zou weten, zou je weten hoe goed ze elkaar al kennen en hoe goed ze bij elkaar passen.
Dat jullie pas op je 30ste gaan trouwen, hoeft zij nog niet zo te zijn, bij haar hoeft het niet meteen fout te gaan zoals bij jullie. Ze is 16, ze moet nog 2 jaar wachten voordat ze kan trouwen dus heeft ze nog 2 jaar om alles uit te zoeken. Ik geloof in jonge liefde, mijn moeder was 17 toen ze mijn vader ontmoette, 19 toen ze ging trouwen en ze zijn nogsteeds gelukkig getrouwd.
Your make-up is terrible