• Ik ben verloofd!
    Ja en wees nu maar jaloers.
    Want het was héél romantisch en lief.
    En ik ben nog nóóit zo gelukkig geweest.
    En ik ben nu heel erg happy.
    En de ring is totally gorgeous.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    loveprinses schreef:
    (...)


    ze gunt het je gewoon niet. omdat ze waarschijnlijk niemand heeft om van te houden. en nu jaloers is dat jij dat wel met rady hebt.

    heel sneu!

    OMG das echt heel grof jij reageert echt zo veel ok al met die justin bieber tofic en een paar anderen en nu weer dit
    iMoan nog steeds gefeliciteerd(flower)


    Shoganai i ne~

    Waterplanes schreef:
    (...)
    OMG das echt heel grof jij reageert echt zo veel ok al met die justin bieber tofic en een paar anderen en nu weer dit
    iMoan nog steeds gefeliciteerd(flower)


    Hahaha! Dank je!
    En dat was inderdaad een hele grove reactie.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    loveprinses schreef:
    (...)


    ze gunt het je gewoon niet. omdat ze waarschijnlijk niemand heeft om van te houden. en nu jaloers is dat jij dat wel met rady hebt.

    heel sneu!

    Eigenlijk wilde ik niet meer op dit topic reageren, aangezien mijn laatste reactie genoeg zei over mijn standpunt, maar LOL
    Nee ik hou van niemand, ik heb ook geen vriendje ofzo. Goh wat ben ik jaloers zeg, jammer dat ik geen vriendje heb.. :/


    Ik ben gemeen xoxo

    gefeliciteerd!

    I know I'm late;
    but you're gorgeous together.
    Congratulations.
    <3


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    wooowie jij bet er lekker vroeg bij

    gefeliciteert veel geluk samen


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    KAK schreef:
    (...)
    Eigenlijk wilde ik niet meer op dit topic reageren, aangezien mijn laatste reactie genoeg zei over mijn standpunt, maar LOL
    Nee ik hou van niemand, ik heb ook geen vriendje ofzo. Goh wat ben ik jaloers zeg, jammer dat ik geen vriendje heb.. :/


    Sarcasme en zo...
    Hé luister, het spijt me dat er mensen zijn die een ander standpunt hebben dan jij en die ze heel goed duidelijk maken.
    Het spijt me wat ik over je zei in mijn reactie terug, maar dat kwam omdat je nogal vijandig op me overkwam.
    Ik vind het heel lullig dat loveprinses zo iets zei. Ik kan er niets aan veranderen maar ik weet dat ik het ook niet leuk zou vinden als het tegen mij werd gezegd, en dat ik het zou waarderen dat iemand dan zijn excuses aanbiedt.
    Het lijkt mij dat iedereen dat wel op prijs stelt dus deze keer ben ik het.
    Het spijt me van wat ik gezegd heb.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wauw, gefeliciteerd! ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oeh : D


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    HIPPO schreef:
    Abnormaal, maar wie ben ik dat om te zeggen. Ik hoop toch dat je een grapje maakt, je nu al te hechten aan iemand is niet echt normaal. Voor de wet mag je trouwens wel trouwen als je 16 bent, moet je alleen wel zwanger zijn. :S

    Dat hoeft niet altijd hoor, met toestemming van de koningin mag het ook. Maar als je het goed gelezen hebt staat er ook dat ze in 2012 pas willen gaan trouwen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Dat hoeft niet altijd hoor, met toestemming van de koningin mag het ook. Maar als je het goed gelezen hebt staat er ook dat ze in 2012 pas willen gaan trouwen.


    Misschien zelfs 2013.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    (...)

    Sarcasme en zo...
    Hé luister, het spijt me dat er mensen zijn die een ander standpunt hebben dan jij en die ze heel goed duidelijk maken.
    Het spijt me wat ik over je zei in mijn reactie terug, maar dat kwam omdat je nogal vijandig op me overkwam.
    Ik vind het heel lullig dat loveprinses zo iets zei. Ik kan er niets aan veranderen maar ik weet dat ik het ook niet leuk zou vinden als het tegen mij werd gezegd, en dat ik het zou waarderen dat iemand dan zijn excuses aanbiedt.
    Het lijkt mij dat iedereen dat wel op prijs stelt dus deze keer ben ik het.
    Het spijt me van wat ik gezegd heb.

    Jij hoeft je excuus niet aan te bieden hoor en al helemaal niet voor die ene die dat lullige zei. Om heel eerlijk te zijn, vond ik die reactie niet eens echt pijnlijk overkomen, ik moest alleen heel hard lachen, aangezien die hele reactie op niets sloeg.
    Sorry dat ik vijandig overkwam, maar die laatste zin was niet zo bedoeld. Ik bedoelde, dat jullie zelf maar moesten kijken wat jullie deden. Het is niet mijn bedoeling om jullie uit elkaar te drijven of jullie te beïnvloeden.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind jullie zo schattig samen. :]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    KAK schreef:
    (...)
    Jij hoeft je excuus niet aan te bieden hoor en al helemaal niet voor die ene die dat lullige zei. Om heel eerlijk te zijn, vond ik die reactie niet eens echt pijnlijk overkomen, ik moest alleen heel hard lachen, aangezien die hele reactie op niets sloeg.
    Sorry dat ik vijandig overkwam, maar die laatste zin was niet zo bedoeld. Ik bedoelde, dat jullie zelf maar moesten kijken wat jullie deden. Het is niet mijn bedoeling om jullie uit elkaar te drijven of jullie te beïnvloeden.


    Nee dat weet ik, en waarom zou je ook plezier eraan beleven, je kent ons beide niet en voor zover ik weet heb je geen hekel aan me.
    Maar loveprinses ging gewoon te ver. Eerlijk is eerlijk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Waterplanes schreef:
    (...)
    OMG das echt heel grof jij reageert echt zo veel ok al met die justin bieber tofic en een paar anderen en nu weer dit
    iMoan nog steeds gefeliciteerd(flower)



    daar is toch een topic voor.