• (Oprichter van WikiLeaks)

    Ik vind hem echt ge-wel-dig. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    HeroHUNTER schreef:
    Hij is mijn nieuwste held :9~
    \
    Hahahah je naam is dan ook nog eens HeroHUNTER, epic. ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dystopia schreef:
    (...)

    De site bestaat al 4 jaar en nu pas komen ze opdraven? Media blaast alles op dus nooit zo'n dingen geloven hoor ;D

    4 jaar geleden stonden er nog geen belangrijke Amerikaanse staatsdocumenten op. .__.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dystopia schreef:
    (...)

    De site bestaat al 4 jaar en nu pas komen ze opdraven? Media blaast alles op dus nooit zo'n dingen geloven hoor ;D


    volgens mij werd hij slachtoffer van zijn eigen mediahype en wilde meer aandacht na de eerste grote onthulling. Ik heb geen bewijzen of iets dergelijks en ik ken hem ook nie persoonlijk, maar dat is de indruk die hij me al vanaf het begin gaf.

    Stamppot schreef:
    (...)
    4 jaar geleden stonden er nog geen belangrijke Amerikaanse staatsdocumenten op. .__.

    En geen plaatsen waar kernwapens liggen.:Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Stamppot schreef:
    Nouja geweldig vind ik hem niet. Ik vind hem dapper omdat hij tegen alle regeringen van de hele wereld in durft te gaan. Daar heb je wel een flink stel ballen voor nodig.. Aan de andere kant had hij zeker na moeten denken over alle gevolgen. Over het algemeen is het een raar persoontje die blijkbaar ook nog eens mensen verkracht en zulke mensen vind ik niet geweldig. Wel dapper.

    helemaal mee eens.:Y) (goh das ook voor het eerst, fnie Naomi? :'D)


    ars moriendi

    Eikel. Mensen aanranden vind ik niet geweldig.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 13:06 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.