• (Oprichter van WikiLeaks)

    Ik vind hem echt ge-wel-dig. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nouja geweldig vind ik hem niet. Ik vind hem dapper omdat hij tegen alle regeringen van de hele wereld in durft te gaan. Daar heb je wel een flink stel ballen voor nodig.. Aan de andere kant had hij zeker na moeten denken over alle gevolgen. Over het algemeen is het een raar persoontje die blijkbaar ook nog eens mensen verkracht en zulke mensen vind ik niet geweldig. Wel dapper.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    *kuch* Opgezet spel *kuch*


    We're hiding behind skin that's too tough

    Stamppot schreef:
    Nouja geweldig vind ik hem niet. Ik vind hem dapper omdat hij tegen alle regeringen van de hele wereld in durft te gaan. Daar heb je wel een flink stel ballen voor nodig.. Aan de andere kant had hij zeker na moeten denken over alle gevolgen. Over het algemeen is het een raar persoontje die blijkbaar ook nog eens mensen verkracht en zulke mensen vind ik niet geweldig. Wel dapper.

    Hij heeft in Zweden seks gehad met een vrouw en het condoom was gescheurd, als een vrouw dan aangifte doet is het volgens de Zweedse wet verkrachting. Tenminste dat heb ik gehoord. Sowieso vind ik verkrachters goor, maar ik vind hem wel geweldig vanwege zijn WikiLeaks.


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Hij heeft in Zweden seks gehad met een vrouw en het condoom was gescheurd, als een vrouw dan aangifte doet is het volgens de Zweedse wet verkrachting. Tenminste dat heb ik gehoord. Sowieso vind ik verkrachters goor, maar ik vind hem wel geweldig vanwege zijn WikiLeaks.

    Toch vind ik dat hij meer op de gevolgen had moeten letten. Het is al onrustig genoeg in deze wereld. Als hij dan een geplande staatsgreep gaat openbare wordt het nog onrustiger .__.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Toch vind ik dat hij meer op de gevolgen had moeten letten. Het is al onrustig genoeg in deze wereld. Als hij dan een geplande staatsgreep gaat openbare wordt het nog onrustiger .__.


    Een volk heeft een bepaalt persoon in de regering gestemd, die dus zorgen voor het welzijn van het volk. En die horen geen geheimen te houden voor het volk. Zal er ooit een ander manier zijn?


    We love because he loved us first - John 4:19

    Hij is amazing en hij heeft echt lef.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind hem ook geweldig. : D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    PARAM0RE schreef:
    (...)

    Een volk heeft een bepaalt persoon in de regering gestemd, die dus zorgen voor het welzijn van het volk. En die horen geen geheimen te houden voor het volk. Zal er ooit een ander manier zijn?

    Misschien hebben ze daar wel een reden voor he? Mensen kunnen nogal raar reageren .__. En met al die terroristen in de wereld hebben ze echt wel hun redenen om hun geheimen niet uit te laten lekken.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Hij heeft in Zweden seks gehad met een vrouw en het condoom was gescheurd, als een vrouw dan aangifte doet is het volgens de Zweedse wet verkrachting. Tenminste dat heb ik gehoord. Sowieso vind ik verkrachters goor, maar ik vind hem wel geweldig vanwege zijn WikiLeaks.

    Hmm ik vind m niet zo geweldig. Er staat gewoon informatie waar kernwapens liggen en hoe je daar moet komen en shit. Achterlijke psychopaten zouden daar zo heen kunnen en heel Nederland kunnen bombarderen. Door zijn actie zijn er mensen die de site van mastercard en zo hebben gehackt. En dat gaat zo maar door. Ik vind m niet echt geniaal.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hij heeft niemand verkracht, dat is een verzonnen verhaal om hem aan te houden, waarom word dat verhaal ineens verzonnen als hij informatie lekt, wel toevallig.

    Hij is een held, voor eeuwig.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 18:36 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Hmm ik vind m niet zo geweldig. Er staat gewoon informatie waar kernwapens liggen en hoe je daar moet komen en shit. Achterlijke psychopaten zouden daar zo heen kunnen en heel Nederland kunnen bombarderen. Door zijn actie zijn er mensen die de site van mastercard en zo hebben gehackt. En dat gaat zo maar door. Ik vind m niet echt geniaal.

    Dat is nou precies mijn punt _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Hmm ik vind m niet zo geweldig. Er staat gewoon informatie waar kernwapens liggen en hoe je daar moet komen en shit. Achterlijke psychopaten zouden daar zo heen kunnen en heel Nederland kunnen bombarderen. Door zijn actie zijn er mensen die de site van mastercard en zo hebben gehackt. En dat gaat zo maar door. Ik vind m niet echt geniaal.


    Maar als ik dat te horen krijg, vraag ik me juist eerder af; wáárom hebben wij überhaupt kernwapens? Wat zijn we ermee van plan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stamppot schreef:
    (...)
    Dat is nou precies mijn punt _O_

    Mooi, iemand met mij eens (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Jigsaw schreef:
    (...)

    Maar als ik dat te horen krijg, vraag ik me juist eerder af; wáárom hebben wij überhaupt kernwapens? Wat zijn we ermee van plan?

    Tja, waarom lopen sommige met een zakmes opzak? Geen idee. Voor een grote oorlog of zo. Maar alsnog, het is gewoon niet goed dat ze openbaar neer zetten waar die kernwapens liggen. Ik weet zeker dat er ooit op een dag iemand is die die zooi gaat gebruiken, dankzij die mongool die dat allemaal publiekelijk op internet gepleurd heeft. Zo, ik heb gesproken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Misschien hebben ze daar wel een reden voor he? Mensen kunnen nogal raar reageren .__. En met al die terroristen in de wereld hebben ze echt wel hun redenen om hun geheimen niet uit te laten lekken.


    Whatthefack bedoel je met 'mensen kunnen nogal raar reageren', haha. Naja, het volk moet wel eerst op de hoogte zijn.


    We love because he loved us first - John 4:19