• Ik zoek dus stories, omdat ik me verveel en geen boeken meer heb om te lezen.

    Mijn eisen:
    -Het verhaal moet iets betekenen.
    -Er mag best romantiek in voorkomen, maar het mag niet zo'n typisch, twilight-achtig 'liefde overwint alles' verhaal zijn.
    -Het verhaal moet lange hoofdstukken hebben (minstens 1000 woorden).
    -Het verhaal moet afgelopen zijn (of ver genoeg zijn dat ik niet de hele tijd hoef te wachten).
    -Het verhaal moet over Onbekende Personen gaan: hiermee bedoel ik dus absoluut geen fanfictions
    -Ik vind 16+ niet erg, maar het maar het mag niet zo'n verhaal zijn dat alleen maar over seks gaat.
    -Ik heb geen eisen over fantasie of realiteit.
    -Ik heb geen eisen over de pov's.
    -Ik heb geen eisen over de taal, maar het mag niet zo'n 'Nederlands geschreven, Engels gesproken' verhaal zijn. OF nederlands OF engels, niet allebei.
    -Alle genré's mogen, behalve fanfictions.

    Zouden jullie alsjeblieft een beschrijving van het verhaal en een link naar het verhaal willen plaatsen? Dankjulliewel.

    Edit: Er zijn alsnog wat fanfictions als reacties geplaatst. In mijn hoofd zijn fanfictions, hoeveel 'Onbekende Personages' er ook in zitten, nog altijd fanfictions. Ik lees geen fanfictions, dank.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 13:38 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.




    Een man wordt wakker in het bos. Hij is alleen en heeft veel naars meegemaakt. In het bos probeert hij een nieuw leven te beginnen en daar komt hij de levenslustige Meline tegen. Hij besluit om zich over haar te ontfermen, maar hij weet dat hij een gevaar voor haar vormt. Ook omdat zijn vijand het op hem voorzien heeft. Meline blijkt voor hem een prima chantage middel te zijn, omdat Falquan om haar is gaan geven.


    “There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment.”
    - Sarah Dessen

    “Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage.”
    - Lao Tzu


    ~ Op, Romantiek, Fantasy
    ~ Kort verhaal van 11 hoofdstukken
    ~ Één hoofdstuk is 16+, maar het is (zeer) beschaafd gehouden


    Stenenlikker

    Wanneer mensen dingen niet weten,
    en ze zoeken naar de verlichting,
    Wanneer mensen niet weten waarom hun geliefde verdwijnen,
    en ze zoeken naar een manier om te wreken,
    Wanneer mensen niet weten of alles weer hetzelfde zal zijn,
    en ze zoeken naar hun antwoorden,
    wil iedereen het licht weer zien.





    In this dance of the dead,
    We're all looking for enlightenment.
    In this dance of the dead,
    Where the rebellions are the choreography,
    Where the insurgents are the dancers,
    And the death is the slayer,
    Waiting for his next victim.



    † Kan gewelddadige scènes bevatten
    † Gwendolyn Olivia Martch
    † Aiden Christopher Ravor
    † Speelt zich af in het voormalige West-Europa
    † Sci-Fi, Drama, Actie, Avontuur, Onbekende personen
    † Geschreven en bedacht door mij


    Wanneer tweeduizend kilometer ten zuiden van Erènte, het voormalige West-Europa, een virus uitbreekt, houdt de regering het stil voor het volk. Meteen beginnen ze met onderzoeken naar een medicijn en omdat ze de burgers erbuiten willen houden, gebruiken ze gevangenen als proefpersonen.
    Gwendolyn Olivia Martch werkt in het onderzoekscentrum als stagiaire en doet van alles. Van inentingen tot gesprekken met de proefpersonen om te kijken, hoe ze er mentaal aan toe zijn. Al meerdere keren heeft ze op het punt gestaan om mensen te vertellen wat er aan de hand is, dat ze moeten vluchten voor het virus, maar ze durft het niet door de Argusogen van de directeur.
    Aiden Christopher Ravor is één van de gevangenen. Met zijn 19 jaar heeft hij de laatste 3 jaar van zijn leven in een cel doorgebracht, voor moord. Wanneer hij hoort dat hij weg kan uit de gevangenis, weet hij niet wat hij moet denken. 25 jaar minder celstraf, maar wat staat er tegenover?
    Intussen komen er steeds kleine opstanden van mensen, die op één of andere manier achter het enorme geheim van de regering zijn gekomen. Wie zit er achter dit informatielek? En wat speelt er zich écht af in het geïsoleerde Zuiden?


    DEEL 1 UIT DE 'DANCE OF THE DEAD' SERIE


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:

    Wanneer mensen dingen niet weten,
    en ze zoeken naar de verlichting,
    Wanneer mensen niet weten waarom hun geliefde verdwijnen,
    en ze zoeken naar een manier om te wreken,
    Wanneer mensen niet weten of alles weer hetzelfde zal zijn,
    en ze zoeken naar hun antwoorden,
    wil iedereen het licht weer zien.





    (...)


    † Kan gewelddadige scènes bevatten
    † Gwendolyn Olivia Martch
    † Aiden Christopher Ravor
    † Speelt zich af in het voormalige West-Europa
    † Sci-Fi, Drama, Actie, Avontuur, Onbekende personen
    † Geschreven en bedacht door mij


    Wanneer tweeduizend kilometer ten zuiden van Erènte, het voormalige West-Europa, een virus uitbreekt, houdt de regering het stil voor het volk. Meteen beginnen ze met onderzoeken naar een medicijn en omdat ze de burgers erbuiten willen houden, gebruiken ze gevangenen als proefpersonen.
    Gwendolyn Olivia Martch werkt in het onderzoekscentrum als stagiaire en doet van alles. Van inentingen tot gesprekken met de proefpersonen om te kijken, hoe ze er mentaal aan toe zijn. Al meerdere keren heeft ze op het punt gestaan om mensen te vertellen wat er aan de hand is, dat ze moeten vluchten voor het virus, maar ze durft het niet door de Argusogen van de directeur.
    Aiden Christopher Ravor is één van de gevangenen. Met zijn 19 jaar heeft hij de laatste 3 jaar van zijn leven in een cel doorgebracht, voor moord. Wanneer hij hoort dat hij weg kan uit de gevangenis, weet hij niet wat hij moet denken. 25 jaar minder celstraf, maar wat staat er tegenover?
    Intussen komen er steeds kleine opstanden van mensen, die op één of andere manier achter het enorme geheim van de regering zijn gekomen. Wie zit er achter dit informatielek? En wat speelt er zich écht af in het geïsoleerde Zuiden?


    DEEL 1 UIT DE 'DANCE OF THE DEAD' SERIE


    KLINKT GOED :))))))


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Who run the world?! Girls!


    Wanneer het donker wordt in de straten komt een nieuwe wereld tevoorschijn. Jongens die opgeleid worden tot vechters, sommige schoppen het ver, andere overleven het niet. In de ring gaan ze tot de dood.
    Indra een meisje van 20 jaar oud staat niet alleen aan het hoofd van de beste groep ooit, ze is ook nog eens wereldkampioene. In deze mannenwereld vol geweld, succes, passie en vriendschap regeert er maar één persoon, een jonge vrouw.


    Het enige dat niet voldoet is dat de story momenteel even gepauzeerd is.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Alptraum schreef:
    Who run the world?! Girls!


    Wanneer het donker wordt in de straten komt een nieuwe wereld tevoorschijn. Jongens die opgeleid worden tot vechters, sommige schoppen het ver, andere overleven het niet. In de ring gaan ze tot de dood.
    Indra een meisje van 20 jaar oud staat niet alleen aan het hoofd van de beste groep ooit, ze is ook nog eens wereldkampioene. In deze mannenwereld vol geweld, succes, passie en vriendschap regeert er maar één persoon, een jonge vrouw.


    Het enige dat niet voldoet is dat de story momenteel even gepauzeerd is.
    [/quote

    oke dan :)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    sci fi story

    Nieuwe coverHet is het jaar 2150, de mensen worden door een buitenaardse bevolking onder de grond gejaagd.Als Sam Whinter achtien wordt, word hij gekozen om mee te doen aan een experiment om het leven boven de grond te verkennen, maar niemand heeft het ooit na kunnen vertellen. Hij weet niet dat hij degene is die zonder moeite de taal van de bevolking kan verstaan en spreken. Niet alleen hij maar ook andere kennen de taal. Zij waarvan ze dachten dat ze dood waren.Hun leven veranderd totaal door deze wezens en keert zich de rug om naar de mensen om deze wezens te helpen.

    Het is een afgelopen verhaal.

    Vervolg: sci fi after storie


    Vampire + Servant = Servamp



    Horror | Drama | Onbekende personen

    Eden is een vampier die niet beschikt over een eindeloos budget of bijzondere talenten. Ze moet noodgedwongen deel uitmaken van een bende die bestaat uit criminele soortgenoten.
    Terwijl de ene na de andere klus wordt verpest, bespioneerd ze in haar vrije tijd een Canadese ex-gevangene waar ze langzaamaan een zwak voor ontwikkeld. Hoewel haar verliefdheid zich bijna ontpopt tot een obsessie, houdt Eden zichzelf voor dat er niets fout kan gaan aangezien ze haar dierbare sterveling slechts gadeslaat. Wat ze niet weet, is dat er ellende van een onschatbaar kaliber op de loer ligt. Alles dat eerst zo onschuldig leek, wordt besmet met een kwaad waar niet aan valt te ontglippen.


    De hoofdstukken bevatten geen duizend woorden, maar ik heb al wel aardig wat geschreven. Je kunt dus lekker doorlezen als dat is wat je wilt. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:



    Horror | Drama | Onbekende personen

    Eden is een vampier die niet beschikt over een eindeloos budget of bijzondere talenten. Ze moet noodgedwongen deel uitmaken van een bende die bestaat uit criminele soortgenoten.
    Terwijl de ene na de andere klus wordt verpest, bespioneerd ze in haar vrije tijd een Canadese ex-gevangene waar ze langzaamaan een zwak voor ontwikkeld. Hoewel haar verliefdheid zich bijna ontpopt tot een obsessie, houdt Eden zichzelf voor dat er niets fout kan gaan aangezien ze haar dierbare sterveling slechts gadeslaat. Wat ze niet weet, is dat er ellende van een onschatbaar kaliber op de loer ligt. Alles dat eerst zo onschuldig leek, wordt besmet met een kwaad waar niet aan valt te ontglippen.


    De hoofdstukken bevatten geen duizend woorden, maar ik heb al wel aardig wat geschreven. Je kunt dus lekker doorlezen als dat is wat je wilt. (:


    klinkt goed :)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Wil je misschien kijken? Ik zoek nog lezers en kan mijn verhaal niet in de spotlight zetten, i.v.m. ouders die het niet goed vinden dat ik voor een site betaal...


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    Wil je misschien kijken? Ik zoek nog lezers en kan mijn verhaal niet in de spotlight zetten, i.v.m. ouders die het niet goed vinden dat ik voor een site betaal...
    Moet je hier serieus élk Ik-Zoek-Stories topic voor bumpen?


    I live for the applause, you will die for it.

    xthevampire schreef:
    Wil je misschien kijken? Ik zoek nog lezers en kan mijn verhaal niet in de spotlight zetten, i.v.m. ouders die het niet goed vinden dat ik voor een site betaal...


    Sorry, ik lees geen verhalen over bekende mensen.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels/



    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Mhm?



    'Cause I remember the taste of your skin tonight
    And the way that you looked, you had those eyes
    I remember the way I felt inside
    And the name of the songs that made you cry
    You would scream, we would fight, you would call me crazy
    I would laugh, you were mad but you'd always kiss me
    And the shirt that I had that you always borrowed
    When I woke, it was gone
    There was no tomorrow



    Close your eyes you'll be mine and it's alright
    Take a breath no rest til the sunrise
    Heartbeat so sweet when your lips touch mine
    We don't have to go home right now
    But we're never gonna stop cause we're dreaming out loud
    We know what we want, we know we're gonna get it somehow
    Never say goodbye





    Luke Hemmings x Scarlett Madson
    Kan grof taal gebruik bevatten
    Nederlands geschreven
    en gesproken
    5SoS bestaat nog niet
    Speelt zich af rond 2011/2012


    Don't look back ft. Luke R. Hemmings

    *Hij is nog niet ver maar misschien wil je toch kijken ?



    De sneeuwengel

    Het geluid van bommen die op de grond vielen deed mij ineen krimpen. 'Pappa schiet op!' Gilde ik. Het luik klapperde door de wind. Met grote ogen keken mijn moeder en ik ernaar. 'Noort, maak je geen zorgen ik heb haar.' Riep pappa. Op het zelfde moment klonk er een oorverdovende knal. Stukken grond vlogen omhoog en belanden in de schuilkelder. Ik dook in elkaar en rilde. Nee, dit kon niet...
    'Leonard!' Gilde mijn moeder. Ze sprong op en verdween naar buiten. Ik gilde. 'Mam!' Ik sprong ook op en wilde haar achterna rennen. Een bom die de grond raakte liet de aarde onder mij trillen. Ik viel om en beschermde mezelf met mijn arm voor de rondvliegende stenen. Een groot stuk hout viel over het gat van de schuilkelder en liet het duister over mij heen vallen. Ik kroop in elkaar en rilde, snikte en snotterde. De tijd tikte eindeloos voorbij. Het geluid van bommen, het geschreeuw van mensen en kinderen. Ik legde mijn handen op mijn oren en begon te schreeuwen. Dit kon niet waar zijn. Dit kon niet de werkelijkheid zijn.


    Een bijzonder verhaal over het leven van een meisje dat kapot hoort te zijn, maar tot leven komt en vecht voor het leven van andere mensen, ondanks alles


    http://www.quizlet.nl/stories/139518/de-sneeuwengel/


    ~Geschreven door Pientie
    ~Fantasy, Onbekende personen
    ~Start: 24-06-2014
    ~End: ?




    Hope You like it ^.^ (H)


    ~My Mind Is Free~

    ||romantiek||thriller||mysterie||&highschool||
    Hoofdpersonen: Céline, chloe, MacKenzie, Jessica en jason.
    Het verhaal gaat over, Céline die nieuwe is in het huis Anubis, ze vind raadsels, en samen probeert ze die op te lossen, ondertussen is ze hardstikke verliefd op haar leraar jason, waar ze al eerder een geheime relatie mee heeft gehad, maar ze is niet de enige Jessica zit ook achter hem aan. Ondertussen proberen chloe en Céline in het cheerleaderteam te komen, maar de bitchy MacKenzie probeer het allemaal te verpesten.
    (Ook kleine stukjes comedie!)
    The all in one story, hope you'll enjoy <3
    http://www.quizlet.nl/stories/141559/create-a-mystery-find-a-mystery-or-be-a-mystery/


    Ik weet niet of je het wat vind, en over die 1000 woorden. Als je kijkt zie je dat mijn laatste hoofdstukken daar bovenzitten. Ik wil ze lang er gaan schrijven :)


    Barbara palvin,cara delevigne,miley cyrcus,one direction,Harry styles&friends