• (Oprichter van WikiLeaks)

    Ik vind hem echt ge-wel-dig. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Qlimax schreef:
    (...)
    Tja, waarom lopen sommige met een zakmes opzak? Geen idee. Voor een grote oorlog of zo. Maar alsnog, het is gewoon niet goed dat ze openbaar neer zetten waar die kernwapens liggen. Ik weet zeker dat er ooit op een dag iemand is die die zooi gaat gebruiken, dankzij die mongool die dat allemaal publiekelijk op internet gepleurd heeft. Zo, ik heb gesproken.


    Ja, goed. Ik ben het met je eens dat er vast wel een idioot rondloopt die dat ding wil gaan jatten maar ook zónder WikiLeaks is die persoon daar achter kunnen komen. Ik zelf ben gewoon van mening dat we helemaal geen kernwapens moeten hebben. Waarom vechten we in godsnaam met onze eigen soort? We zijn een stel kannibalen. Maar nu ga ik offtopic, lol.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    PARAM0RE schreef:
    (...)

    Whatthefack bedoel je met 'mensen kunnen nogal raar reageren', haha. Naja, het volk moet wel eerst op de hoogte zijn.

    Daar bedoel ik de psychopaten mee die die kernwapens voor wrede doeleinden willen gaan gebruiken.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jigsaw schreef:
    (...)

    Ja, goed. Ik ben het met je eens dat er vast wel een idioot rondloopt die dat ding wil gaan jatten maar ook zónder WikiLeaks is die persoon daar achter kunnen komen. Ik zelf ben gewoon van mening dat we helemaal geen kernwapens moeten hebben. Waarom vechten we in godsnaam met onze eigen soort? We zijn een stel kannibalen. Maar nu ga ik offtopic, lol.

    Hmm ja, maar door WikiLeaks is het wel heel erg makkelijk om te vinden. Er staat zowat een routebeschrijving op!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Hmm ja, maar door WikiLeaks is het wel heel erg makkelijk om te vinden. Er staat zowat een routebeschrijving op!


    Ook al ben ik het niet met je eens, ik kan je hier gewoon geen ongelijk in geven. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Een held ;'D Dat hij me maar komt leren hacken ;D He's a hero for the people!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Dystopia schreef:
    Een held ;'D Dat hij me maar komt leren hacken ;D He's a hero for the people!

    Is dat serieus? :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Is dat serieus? :')

    Blijkbaar is dat een bewijs van kortzichtigheid x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Blijkbaar is dat een bewijs van kortzichtigheid x'D

    Haha nogal :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ken hem niet, ik had überhaupt nog nooit van hem gehoord tot en met vrijdag. Krijg ik een vraag daarover op mijn examen, had ik er nog niets van gehoord, en nu hoor ik niets anders meer -_-


    Never run out of reasons to smile...

    Assange is een arogante klootzak die graag alleen maar grote onthullingen doet omdat hij daarop glijdt, aldus een aantal van zijn (ex-)medewerkers, en ik ben het er denk ik wel mee eens. Hij doet het voor de aandacht en niet omdat hij graag wil dat iedereen alles weet.

    ik ken hem niet hahah (krul)


    T O K I O H O T E L < 3

    ik vind hem eng:Y)


    My heart is yours and so am I

    Jigsaw schreef:
    Hij is amazing en hij heeft echt lef.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hij is mijn nieuwste held :9~


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    shadowsalyer schreef:
    Assange is een arogante klootzak die graag alleen maar grote onthullingen doet omdat hij daarop glijdt, aldus een aantal van zijn (ex-)medewerkers, en ik ben het er denk ik wel mee eens. Hij doet het voor de aandacht en niet omdat hij graag wil dat iedereen alles weet.


    De site bestaat al 4 jaar en nu pas komen ze opdraven? Media blaast alles op dus nooit zo'n dingen geloven hoor ;D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me