• Ja, is dat waar? En ik vroeg me af wat jullie ervan vinden?

    Me: GERECHTIGHEID! :Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    BadHero schreef:
    (...)

    Nee,als we splitsen sluiten wij ons niet aan bij NL hoor :')
    Wallonië wil wrs wel bij Frankrijk,maar Frankrijk wil Wallonië niet (:
    -Problematiek-


    Ja, het is zo, Vlamingen zijn bekend om hun zelfzekerheid en ja ... koppigheid, hoe kan ik het anders noemen lol.
    En Walen, tja, zijn ook een soort van bekend om een beetje met het geld van andermans te leven. Sorry, dat geld niet voor alle Walen/Vlamingen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    tzou geweldig zyn (:
    moest dat echt gebeuren.. maar dan wil ik wel by Engeland gaan horen -a- xd


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ik wil helemaal niet dat we gaan splitsen, ik ben enorm trots op ons land, en ik ben zowiezo een van de weinige; en ik vind Walen allemaal heel toffe mensen, aangezien ik er heel veel ken en met velen een goede band heb.
    Al wat we moeten doen is dat gevoel van nationalisme versterken, er moeite voor doen. Maar als Vlaanderen niet eens moeite wil doen om naar de Walen te luisteren en omgekeerd, dan is dat hun eigen schuld. Je moet maar is trots zijn op een land met de beste chocolade en bier, en waar de bewoners daarbij nog 3 verschillende talen MOETEN spreken.
    Dat heb je niet in Nederland en zo ook niet in die geliefde Amerika van jullie.


    Where there is a sea there are pirates...

    vlaanderen moet eigwenlijk bij nederland dan hoef ik minder topo te leren:Y)
    en er is een koninkluke familei wat minder rijker


    Shoganai i ne~

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Ja, het is zo, Vlamingen zijn bekend om hun zelfzekerheid en ja ... koppigheid, hoe kan ik het anders noemen lol.
    En Walen, tja, zijn ook een soort van bekend om een beetje met het geld van andermans te leven. Sorry, dat geld niet voor alle Walen/Vlamingen.

    Alleen omdat Vlaanderen al het geld van de Walen wegpompt.


    Where there is a sea there are pirates...

    wtf is wallonië?
    Als belgië bij nederland komt, ga ik echt keihard lachen. Nederland heeft al miljoenen culturen, als er nog meer bijkomen wordt het echt erg. Wel leuk, maar ook wel apart.


    Ik ben gemeen xoxo

    Neeman! Dan komt er zeker geen band meer naar hier, ;o Laat het maar zo. Al vind ik walen passieve gangsters.


    I lost myself in FM airwaves

    Lilac schreef:
    Ik wil helemaal niet dat we gaan splitsen, ik ben enorm trots op ons land, en ik ben zowiezo een van de weinige; en ik vind Walen allemaal heel toffe mensen, aangezien ik er heel veel ken en met velen een goede band heb.
    Al wat we moeten doen is dat gevoel van nationalisme versterken, er moeite voor doen. Maar als Vlaanderen niet eens moeite wil doen om naar de Walen te luisteren en omgekeerd, dan is dat hun eigen schuld. Je moet maar is trots zijn op een land met de beste chocolade en bier, en waar de bewoners daarbij nog 3 verschillende talen MOETEN spreken.
    Dat heb je niet in Nederland en zo ook niet in die geliefde Amerika van
    jullie.


    Volgens mij gaat Vlaanderen blijven les geven in het Frans en Duits. Aangezien ik het al geleerd heb. Maar whatever, Amerika is een kutland vol met racisten, wannabe's, en kuthuppels.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Naah, dat gaat volgens mij niet gebeuren. Het stropt alleen een beetje tussen Vlaanderen en Wallonië, omdat ze tegengestelde regerende partijen hebben.
    Plus, Vlaanderen is ooit al bij Nederland geweest en dat werkte toen ook helemaal niet (verschillende mentaliteit enz), dus ik denk niet dat dat snel weer zal gebeuren.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 17:09 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    KAK schreef:
    wtf is wallonië?
    Als belgië bij nederland komt, ga ik echt keihard lachen. Nederland heeft al miljoenen culturen, als er nog meer bijkomen wordt het echt erg. Wel leuk, maar ook wel apart.


    Weet jij dat niet? :8 Wie zegt dat Vlaanderen bij NL komt, wtf.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Niks tegen Belgen, maar ik houd gewoon liever mijn eigen Nederland. Anders moeten wij aan gaan passen, en zij aan gaan passen, en we hebben al crisis genoeg hier. (zie kabinet)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Lilac schreef:
    (...)
    Alleen omdat Vlaanderen al het geld van de Walen wegpompt.


    Da's raar, aangezien er in Vlaanderen de industrie meest is en in Wallonië meer de landbouw wordt beoefend. De Walen verdienen tonnen aan hun grotten en Ardennen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat gaat alleen maar voor nog meer problemen zorgen, lijkt me.

    Stassin schreef:
    Niks tegen Belgen, maar ik houd gewoon liever mijn eigen Nederland. Anders moeten wij aan gaan passen, en zij aan gaan passen, en we hebben al crisis genoeg hier. (zie kabinet)


    Ik kan je verzekeren. Volgens mij gaat er géén sprake komen dat wij ons gaan aansluiten bij jullie. Het werkt sowieso niet met Wallonië, waarom dat met jullie?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Volgens mij gaat Vlaanderen blijven les geven in het Frans en Duits. Aangezien ik het al geleerd heb. Maar whatever, Amerika is een kutland vol met racisten, wannabe's, en kuthuppels.

    Jaja, die blijven die talen wel spreken, maar ik bedoelde eigenlijk dat de kans op een splitsing zeer groot is omdat Belgen eigenlijk helemaal niet trots zijn op hun afkomst en op hun land. En dat is heel erg slecht, omdat dat juist hetgeen is waarop een land steunt en waardoor het sterk wordt. Maar we kunnen daar ook niet veel aandoen. Ten eerste hebben we het ontstaan van Belgie, dat is ook niet veel om trots op te zijn, alhoewel je het ook anders kan bekijken. Ten tweede hebben we ons koningshuis. Er zit daar geen enkele leiderstype bij. Geen enkele echte goede leider waarachter heel het land blind zou kunnen aanrennen. Prins Philip kan niet eens fatsoenlijk Nederlands praten, hij is veel te schuchter en doet niks. Daardoor dat dat gevoel van nationalisme nog zwakker wordt. En dan hebben we ook nog die verschillen binnenin het land: Walen en Vlamingen. 2 verschillende talen en moeilijkheden om elkaar te begrijpen. Maar ik vind niet dat dat zo'n groot probleem zou zijn geweest, moesten we een goede leider hebben die naar beide partijen luistert en ze respecteert. (:


    Where there is a sea there are pirates...