• En reageer wnt jullie reageren overal op behalfe op mijn topics en anders gaak nog steeds huilen :(

    Maar like.. Vandaag ..Op de terugweg van school
    Ik fietste terug van school met noel .. EN het is hier SUPER glad duss wij gingen like heel langzaam.. Like voor school kreegk een botsing met celeste waardoor we een file veroorzaakten die best grappig was wnt daardoor kregen we de slappe lach en kon niemand er langs en iedereen werd kwaadXD Toen fiestste der son kutwijf achter mij duss trapte ik extra op de rem wnt als se mij fiets aanraakt slaak haar drm viel zei omdat se mij moest ontwijken (Was goeie actie ^^) xD Toen gleed noel uit.. Later viel ze weer X'] EN toen ging dorfietsen en like 10 meter verder viel ik ook ..VOor een auto XD en toen gink weer een file veroorzaken en ik kon niet meer opstaan door de slappe lach xD En da was best grappig wnt noel lag like 10 meter achter mij nog op de grond X'] EN toen had ik het koud.. IN me rokje. Maar NOel kwam telkes op haar voeten terecht en k flikkerde gelijk helemaal midden op de weg.. EN toen ging noel net soo mooi roepen": Dat sag er mii grappig uit..ER vlogen opeens 2 beentjes in de lucht >< (daar bedoelde se mijduss mee)

    Wies der vandaag nog meer gevallen?? EN bij wie sneeuwt het ook >< Stomme sneeuw.. MOrgen weer.. Jeej =.=


    Crack a bottle

    Gezellig :D


    Life is hard and then we die

    Whaha xP

    ik ben niet gevallen n_n

    en ik weetniet of het sneeuwt ff kijk :

    neee


    We can only learn to love by loving.

    ik...xD^^nouja...bijna..xD...mijn fiets wel..maar goed.... maar het sneeuwde dus wel bij ons..xD^^ ik was vanmorgen toen ik naar de bus halte liep de eerste die de weg naar de bushalte alflegde..xD^^ zag je van mij een heel spoor...xD^^

    Ja... Omg.. Ik ben BYNA op men bek gegaan. E dan op die stomme kuthakjes door die sneeuw en ijs die spekglad is. En mijn vriendinnen lachten me steeds uit daarmee. x]


    A. ikmisje.

    Ik niet! Ging heel voorzichtig doen.


    Your make-up is terrible

    Ik niet! Ging heel voorzichtig doen.

    Selfs lopend viel ik telkes half x']


    Crack a bottle

    (...)
    Selfs lopend viel ik telkes half x']

    me 2..xD^^

    ik viel wel lopend bijna 2 x_x
    mr dat was toen ik ging vluchten voor Ruud die energy op me wou spugen


    We can only learn to love by loving.

    Niet gevallen maar like, het was druk op de bus dus wij afstappen en van Vosselaar tot Turnhout te voet gaan ik de koude :'D Und dat was ook koud want mijn voeten doen nu nog pijn, van dat lange stappen en de koude! =3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Haha x'D

    Ik ben vandaag een paar keer zo juist niet gevallen. Stomme sneeuw ook --"


    Listen to what we're not saying..

    Ik ging lopend naar school om niet te vallen maarja, toen gebeurde dat toch nog..

    Ik was veel bijna gevallen,maar gelukkig niet.'k Heb goede banden.^^


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    heyy

    whaha ik ben vandaag ook gevallen gat in me nieuwe kleren knie open maar ik was boos en daarom liep ik ene beetje te rotteren in mezelf en het was super glad dus viel ik wel grappig maar het deed wel pijn:$

    xkusx