• Everybody has their own thing called 'Perfection', it's something that you try to reach in life, things that you can't recieve cuz there's no such thing as perfection.

    I'm sick of playing games, or be the one who's the game for some player of it. I don't wanna be loved for how I look or money, I just want some one who will never play a game with you, cause games are for children.

    I don't get the people from my age, they are so bussy with their hair or make up, or being 'cool' to their friends, am I to grown up for them, or am I just to childish to understand them?

    Many people asked me why I'm always so 'thinkable about life' or so 'quiet' about 'my life'.
    Well guys, think about you're life before you try to talk about it, listen more than you can speak.

    Don't put me in a box and say that I'm goth, since I am not gothic. Yes, I have from time to time black nails, and black eyes, but there are also days that I just wear mascara only.

    I laugh at people who say I'm weird, cause you know : What is normal? just ask yourself what it is. Cause there's no such thing as normal.
    I always get those friends asking me "is that weird of me? Am I weird" No honey, just don't question yourself!

    Also, I love music and I really wanna make my living off it, so yeah you can say that I'm really addicted to music and you can talk about it anytime and about every genre.

    By the way, get to know me before you talk about me, cause I really am sick of these people who are bullying me and after a year they are like "ohmygosh, Im sorry, I didnt know why I picked on you since you're such a sweet girl to me!"


    Je mpp moeder swaa

    Phantasm schreef:
    (...)

    Nee, maar dat maak ik op uit je reactie.
    En waarom zou ik gaan slapen, omdat jij het zegt, laat me niet lachen zeg. Misschien zou je zelf beter je mond spoelen? Het is maar een tip hoor.
    [/quote

    Voor mij niet.
    en hou je banga bek.


    Je mpp moeder swaa

    Stripe schreef:
    (...)
    Jij bedreigd mij en je daagt mij uit.
    Dus als je me zo graag wilt slaan, dan moet je maar naar hier komen.
    Je bent erg tegenstrijdig met jezelf, Melissa.


    Ja dus ik doe toch zelf wat ik wil viswijf


    Je mpp moeder swaa

    Je voelt je zeker heel wat met die lelijke straattaal van je.


    Your make-up is terrible

    Maskquirade schreef:
    (...)

    Ja dus ik doe toch zelf wat ik wil viswijf

    Moet je vooral doen, zul je erg ver mee komen. ;-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Maskquirade schreef:
    Phantasm schreef:
    (...)

    Nee, maar dat maak ik op uit je reactie.
    En waarom zou ik gaan slapen, omdat jij het zegt, laat me niet lachen zeg. Misschien zou je zelf beter je mond spoelen? Het is maar een tip hoor.
    [/quote

    Voor mij niet.
    en hou je banga bek.


    Voor jou wel. En nee, waarom zou ik mijn mond houden. Ik was dat zeker niet van plan, alleen omdat jij het zegt.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wat gaat het weer goed hier.
    Ten eerste, scheld niet met kanker. Dat getuigt van weinig respect. Ten tweede, je bent wel erg opvliegend tegenover anderen. Ten derde, in je tekst staat dat mensen je niet moeten veroordelen voordat ze je kennen, maar zelf doe je dat wel. Nogal hypocriet dus. Je hoeft niet op iedereen te beginnen schelden die zijn mening uit. We hebben allemaal een andere mening en daar moet je dan ook respect voor hebben. Om meteen op iedereen beginnen te schelden en doen alsof zij doen dat ze beter zijn is niet bepaald een goede manier. Mensen reageerden normaal, totdat jij ze opeens zonder duidelijke reden begon uit te schelden voor alles wat los en vast zit.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 0:22 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    NikkiPedia schreef:
    Je voelt je zeker heel wat met die lelijke straattaal van je.


    als jullie met zn alleen normaal doen,dan zou ik niet zo gaan zitten schelden.
    kei domme vissen.
    Ga jullie luiers verschonen ofzo man.of ga met je vriendje spelen.


    Je mpp moeder swaa

    Maskquirade schreef:
    (...)

    als jullie met zn alleen normaal doen,dan zou ik niet zo gaan zitten schelden.
    kei domme vissen.
    Ga jullie luiers verschonen ofzo man.of ga met je vriendje spelen.

    Wíj doen normaal, jij niet.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Courtesan schreef:
    Wat gaat het weer goed hier.
    Ten eerste, scheld niet met kanker. Dat getuigt van weinig respect. Ten tweede, je bent wel erg opvliegend tegenover anderen. Ten derde, in je tekst staat dat mensen je niet moeten veroordelen voordat ze je kennen, maar zelf doe je dat wel. Nogal hypocriet dus. Je hoeft niet op iedereen te beginnen schelden die zijn mening uit. We hebben allemaal een andere mening en daar moet je dan ook respect voor hebben. Om meteen op iedereen beginnen te schelden en doen alsof zij doen dat ze beter zijn is niet bepaald een goede manier. Mensen reageerden normaal, totdat jij ze opeens zonder duidelijke reden begon uit te schelden voor alles wat los en vast zit.


    Da's niet mijn probleem.
    dat zoeken die mensjes maar lekker zelf uit.
    en ik begon namelijk Niet
    laat me je dat niet 2 keren gaan zeggen


    Je mpp moeder swaa

    Maskquirade schreef:
    (...)

    als jullie met zn alleen normaal doen,dan zou ik niet zo gaan zitten schelden.
    kei domme vissen.
    Ga jullie luiers verschonen ofzo man.of ga met je vriendje spelen.

    Lees; 1e pagina van topic.
    Meer heb ik niet te zeggen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Maskquirade schreef:
    (...)

    als jullie met zn alleen normaal doen,dan zou ik niet zo gaan zitten schelden.
    kei domme vissen.
    Ga jullie luiers verschonen ofzo man.of ga met je vriendje spelen.


    Ik zal eerder jouw luiers moeten verschonen. Toen jij nog niet geboren was, was ik al uit de luiers hoor.
    Met mijn vriendje ga ik graag spelen hoor :'D Als jij hem even hier brengt en weer terug.
    Maar goed, volgens mij deed iedereen normaal totdat jij begon te schelden over niets.


    Your make-up is terrible

    Maskquirade schreef:
    (...)

    Da's niet mijn probleem.
    dat zoeken die mensjes maar lekker zelf uit.
    en ik begon namelijk Niet
    laat me je dat niet 2 keren gaan zeggen

    Jij begon wel. Als je dan zo stoer praat, wees dan ook zo stoer om de schuld op je te nemen. Het in ieder geval niet op anderen af te schuiven, Melissa.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Maskquirade schreef:
    (...)

    Da's niet mijn probleem.
    dat zoeken die mensjes maar lekker zelf uit.
    en ik begon namelijk Niet
    laat me je dat niet 2 keren gaan zeggen


    Je begon met je provocerende titel.


    Your make-up is terrible

    Maskquirade schreef:
    (...)

    als jullie met zn alleen normaal doen,dan zou ik niet zo gaan zitten schelden.
    kei domme vissen.
    Ga jullie luiers verschonen ofzo man.of ga met je vriendje spelen.


    HAHAHAHA.
    Wie is er hier nu dom, dat ben jij. En wie is er de persoon die niet normaal doet, vanaf het begin aan al niet? Dat ben jij.
    Wie is hier jonger, jij. Dus wie moet hier zijn luier verschonen, jij. Dus, vraag het maar lief aan je mammie, kun je daarna mooi gaan slapen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Maskquirade schreef:
    (...)

    Da's niet mijn probleem.
    dat zoeken die mensjes maar lekker zelf uit.
    en ik begon namelijk Niet
    laat me je dat niet 2 keren gaan zeggen


    Als je pagina één terug leest, zul je zien dat je wel degelijk zelf begon. Mensen reageerden gewoon normaal en opeens begin jij op ze te schelden. Maarja.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.