• Everybody has their own thing called 'Perfection', it's something that you try to reach in life, things that you can't recieve cuz there's no such thing as perfection.

    I'm sick of playing games, or be the one who's the game for some player of it. I don't wanna be loved for how I look or money, I just want some one who will never play a game with you, cause games are for children.

    I don't get the people from my age, they are so bussy with their hair or make up, or being 'cool' to their friends, am I to grown up for them, or am I just to childish to understand them?

    Many people asked me why I'm always so 'thinkable about life' or so 'quiet' about 'my life'.
    Well guys, think about you're life before you try to talk about it, listen more than you can speak.

    Don't put me in a box and say that I'm goth, since I am not gothic. Yes, I have from time to time black nails, and black eyes, but there are also days that I just wear mascara only.

    I laugh at people who say I'm weird, cause you know : What is normal? just ask yourself what it is. Cause there's no such thing as normal.
    I always get those friends asking me "is that weird of me? Am I weird" No honey, just don't question yourself!

    Also, I love music and I really wanna make my living off it, so yeah you can say that I'm really addicted to music and you can talk about it anytime and about every genre.

    By the way, get to know me before you talk about me, cause I really am sick of these people who are bullying me and after a year they are like "ohmygosh, Im sorry, I didnt know why I picked on you since you're such a sweet girl to me!"


    Je mpp moeder swaa

    Maskquirade schreef:
    (...)

    Ja nou ze zijn kut en raar,and it freaks me out


    Dan zijn ze voor jou maar kut en raar maar je hebt toch geen last van hun hier?
    Tenminste ik niet, Negeer ze gewoon.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maskquirade schreef:
    (...)

    Wat is respect dan eigenlijk voor jou dan?
    en wie ben jij om dat tegen mij te zeggen?
    Niemand
    dus sluit die bek van je


    Zeg, wil je nu even je gemak houden o.O
    Doe normaal zeg.
    Je zegt zelf dat je vrijheid van meningsuiting hebt, dus dan hebben wij dat ook. En wij vinden dat jij achterlijk doet.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Maskquirade schreef:
    (...)

    Ja nou ze zijn kut en raar,and it freaks me out


    Dat zijn ze niet, dat vind jij.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Maskquirade schreef:
    (...)

    Wat is respect dan eigenlijk voor jou dan?
    en wie ben jij om dat tegen mij te zeggen?
    Niemand
    dus sluit die bek van je

    Hé, genoeg is genoeg.
    Ik bepaal zelf wanneer ik mijn mond hierover houd.
    Je moet je medemens wat respectvoller behandelen.
    Er is een verschil tussen jou en mij; Ik scheld niet, jij daarentegen wel.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Phantasm schreef:
    (...)

    Dat zijn ze niet, dat vind jij.


    Die mensen zijn toch al blind en die zetten toch al zomaar make up en al dat oogschaduw shit
    en snijden in zichzelf en hebben zelfmoord neigingen
    Het zijn gewoon kk homos man!


    Je mpp moeder swaa

    Stripe schreef:
    (...)
    Hé, genoeg is genoeg.
    Ik bepaal zelf wanneer ik mijn mond hierover houd.
    Je moet je medemens wat respectvoller behandelen.
    Er is een verschil tussen jou en mij; Ik scheld niet, jij daarentegen wel.


    alsnog ja dus?
    je hebt toch ook last van me gedrag hier?
    dan wat reageer je nog?
    ja doeii ik ga offline kanker emo


    Je mpp moeder swaa

    Maskquirade schreef:
    (...)

    Die mensen zijn toch al blind en die zetten toch al zomaar make up en al dat oogschaduw shit
    en snijden in zichzelf en hebben zelfmoord neigingen
    Het zijn gewoon kk homos man!


    Eey, doe eens normaal.
    Hoezo ze zijn blind?
    En die fck up barbie poppen hebben ook make-up en al die oogschaduw shit
    Lang niet alle emo's snijden zichzelf en bovendien snijden gewone mensen zich ook.
    en wie zget dat ze zelfmoord neigingen hebbe?

    en fck it met je kk

    heb jij wel door wat emo enal inhoud? ik heb zo'n vermoede van neit


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phantasm schreef:
    (...)

    Zeg, wil je nu even je gemak houden o.O
    Doe normaal zeg.
    Je zegt zelf dat je vrijheid van meningsuiting hebt, dus dan hebben wij dat ook. En wij vinden dat jij achterlijk doet.


    Wat kom je meemengen


    Je mpp moeder swaa

    Maskquirade schreef:
    (...)

    Die mensen zijn toch al blind en die zetten toch al zomaar make up en al dat oogschaduw shit
    en snijden in zichzelf en hebben zelfmoord neigingen
    Het zijn gewoon kk homos man!


    Blijkbaar ben jij dus blind. Wie zegt dat alle emo's zich snijden? Wat jij nu doet, is alle emo's over één kam scheren en dat is iets wat niet kan.. Mensen zijn niet hetzelfde. En niet iedereen doet dat, enn daarbij, ik ken ook mensen die eruit zien als meer modepoppetjes, die zich ook sneden :Y)! Nu jij weer.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Maskquirade schreef:
    (...)

    alsnog ja dus?
    je hebt toch ook last van me gedrag hier?
    dan wat reageer je nog?
    ja doeii ik ga offline kanker emo


    kan je ff ophouden met dat ge-kanker?
    En wrm is ze gelijk emo? jij weet echt geen fck wat dat allemaal inhoud hea?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maskquirade schreef:
    (...)

    Wat kom je meemengen


    Ik kom mij ermee bemoeien omdat ik er niet van houd als men zo tegen mijn vrienden praat. Ik heb er een hekel aan.
    En bovendien, mag ik me er net zo goed mee bemoeien als ieder ander.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Maskquirade schreef:
    (...)

    alsnog ja dus?
    je hebt toch ook last van me gedrag hier?
    dan wat reageer je nog?
    ja doeii ik ga offline kanker emo

    Omdat je normaal moet doen.
    Als je je dag niet hebt, moet je dat maar ergens anders gaan uiten.
    Dag Melissa.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Maskquirade schreef:
    (...)

    alsnog ja dus?
    je hebt toch ook last van me gedrag hier?
    dan wat reageer je nog?
    ja doeii ik ga offline kanker emo


    Dat je je mond even dicht houdt.
    Volgens mij ben je zelf gewoon emo.. Ze hebben voor dit soort dingen een mooie theorie namelijk.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Phantasm schreef:
    (...)

    Dat je je mond even dicht houdt.
    Volgens mij ben je zelf gewoon emo.. Ze hebben voor dit soort dingen een mooie theorie namelijk.


    eey kanker wijf wat ga je me een kanker emo noemen let op je eigen!
    je kent me amper.Als ike je zie dan sla ik die kanker tanden uit je bek.Kanker hoer kanker betweter met je kanker emo vrienden.
    Krijg toch de kanker en sterf eraan


    Je mpp moeder swaa

    Maskquirade schreef:
    (...)

    eey kanker wijf wat ga je me een kanker emo noemen let op je eigen!
    je kent me amper.Als ike je zie dan sla ik die kanker tanden uit je bek.Kanker hoer kanker betweter met je kanker emo vrienden.
    Krijg toch de kanker en sterf eraan

    Ze noemt je geen 'kanker' emo. Ik zou haar tanden er toch maar niet uitslaan, schatje. ;-) Houdt nu maar op met schelden, want je doet er niet stoer mee en het maakt je niet populairder. Nogmaals; Ga je woede ergens anders uiten en niet hier, Melissa.


    A decision I will regret, until my dying breath.