• Haaaay (':
    Ik had dus een vraagje, ivm met een prijs^^ ; Namelijk the best kiss award. Zoals jullie wel weten gaan Ron en Hermelien (Rupert en Emma) kussen in de relieken van de dood part 2. Dus zullen ze worden genomineerd voor beste kus, toch? Nu, vroeg ik me af... Zouden Twilight fans akkoord zijn moesten Rupert en Emma winnen, of willen jullie dat Robert en Kristen winnen?! Want ik hoop zó dat Rupert en Emma winnen 8D Ik zal stemmen tot ik erbij neerval, who's with me? (':

    Alvast bedankt, :Y)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 18:59 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    ik geef me voor deze keer over aan rupert en emma [á]


    They fell in love, didn't they?

    Rupert & Emma. Ik vind die kus van Robert en Kristen zo, hmm, ja, ik weet niet. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    hmmm wat dacht je van Edward en Emma??

    Vast geen keus. Ik denk Rupert en Emma


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ow mij maakt het niet uit wie er wint, vind het allebei awesome (H)
    Maar ik denk eerlijk gezegt dat Twilight meer kans maakt xD


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    MyDrugIsYou schreef:
    Ow mij maakt het niet uit wie er wint, vind het allebei awesome (H)
    Maar ik denk eerlijk gezegt dat Twilight meer kans maakt xD

    Dat denk ik dus ook,
    dus hoopte ik dat ze voor 1 keer gingen toegeven (':


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Rupert en Emma! Twilight is al vaker gezoend en dit is een sensatie.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik zou het niet erg vonden als Rupert en Emma wonnen, maar die kus heeft nog niemand hier gezien, dus eigenlijk kun je er nog niks over zeggen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rupert en Emma


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Rupert & Emma.
    Twilight heeft al eens een best kiss award gewonnen, dus.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Square schreef:
    Ik zou het niet erg vonden als Rupert en Emma wonnen, maar die kus heeft nog niemand hier gezien, dus eigenlijk kun je er nog niks over zeggen. (:


    Ik denk gewoon dat die het meer verdiend fsoo, we hebben er keilang op moeten wachten, dus -denk ik- dat het ietsje bijzonder is?
    :9~

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 19:04 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Stupidbrains schreef:
    (...)

    Ik denk gewoon dat die het meer verdiend fsoo, we hebben er keilang op moeten wachten, dus -denk ik- dat het ietsje bijzonder is?
    :9~


    Precies! :'D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik vind Rupert en Emma want daar wacht je zo lang maar twilight is voorspelbaar

    Morgaine schreef:
    Rupert en Emma! Twilight is al vaker gezoend en dit is een sensatie.
    true : )


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Rupert en Emma, daar hebben we lang op gewacht, dus kom maar op :9~ We want to see some tongue on tongue.

    Ik vind ook Rupert en Emma (A).


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)