Een andere huidskleur heeft (en waarom?); Ik vind een tintje niet erg, maar meestal zit daar een hele andere cultuur achter. Vaak botsen culturen, omdat er stiekem toch veel verschillen in zitten. Ik vind het niet erg hoor, ik ben geen racist!
Andere hobby's heeft (en waarom?); Natuurlijk, het is wel leuk als je sommige dingen gemeen hebt, maar hij moet zijn eigen dingen kunnen doen en ik ook. Mijn vriend bijvoorbeeld is helemaal gek van auto's en ik van lezen, nou hij gaat naar een autobeurs of zo en ik lekker naar een boekenwinkel. Perfect.
Andere type is dan jij (en waarom?); Nee hoor, als hij maar lief is. Maakt mij het uit of hij een skater is of een kakker. Als het maar klikt.
Een geheel ander karakter heeft dan jou (en waarom?); Misschien, het ligt eraan of de verschillen te groot zouden zijn. Ik moet bijvoorbeeld echt geen patser hebben, omdat dat enorm zou botsen.
Die erg plakkerig is (en waarom?); Niet plakkerig! Ik hou van lieve jongens, maar ze moeten echt een eigen mening en ding hebben hoor! Bah, ik wil niet van die achter-je-kont-aanlopende-jongens of klef of weetikveel. Plakkerig.
And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.