• Het is een Tokio Hotel Story, maar je moet er geen fan van zijn of hem lezen om een rol te kunnen maken.
    Dit was ik nog vergeten: Het verhaal heet Prisoner. ^^
    Wat zoek ik en wat moet ik weten?

    Totale vrijheid, maar hou een paar elementen in gedachten:
    - er moet een duidelijke foto bijzitten.
    - geef je personage een verleden, een karakter, positieve én negatieve kanten, een talent, een zwakte...
    - beschrijf voor mijn part jezelf, of verzin iemand helemaal nieuw.
    - géén gedoe van: "Mijn personage moet de vriendin van Tom worden" of "Ik ben de lang verloren tweelingzus van Irene".
    - ik zal mogelijk hier en daar iets aanpassen om een personage beter te laten passen
    - misschien kan ik niet iedereen gebruiken, en dan spijt me dat
    - for the love of Boeddha, kom aub niet allemaal af met van die fucking scene queens met haar in duizend kleuren, brass knuckles om hun hals en genoeg make-up op hun smoel om een middelgroot europees land mee te bedekken.
    - als ik nog één keer een persoonsbeschrijving moet lezen die integraal bestaat uit de woorden "bitchy, maar toch lief", ga ik gillen.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 15:07 ]

    Naam:Sanne
    leeftijd: 15 (?)
    positieve kant:helpt altijd iedereen, zegt altijd de waarheid: ookal kwetst dat soms.
    negatieve kant:is het liefste alleen, huilt vaak zonder reden, als ze ergens mee zit vertelt ze dat alleen aan haar dagboek.
    talent:kan ongelofelijk mooie gedichten schrijven
    zwakte:schaamt zich voor haar gedichten, huilt heel erg snel (vaak zonder reden), maar ze vind huilen een fijn gevoel geven.
    familie verleden:de reden dat ze zo vaak huilt;
    is vroeger toen ze nog klein was, veel mishandelt door haar vader, haar moeder is toen ze 5 was voor haar neus door haar vader vermoord, haar zus liet haar dingen doen, zoals: zichzelf snijden, stelen, maar vooral zichzelf pijn doen. ze is weg gelopen van huis toen ze 10 was, en is bij haar tante gaan wonen. die goed voor haar zorgt
    foto: Sanne

    goed?(flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam; Anthony Bernauw
    Leeftijd; 19
    Verleden; Vrij opgevoed door zijn moeder, enigs kind, vader kent hij niet
    Karakter; De meest tegendraadse persoon ooit. Niemand krijgt hoogte van hem, zijn medeleerlingen vinden hem een freak en schelden hem ofwel uit, of ze zijn doodsbang van hem.
    Hij heeft elke dag een knipmes bij zich, hoe vaak het ook wordt afgenomen, en gebruikt dat om betekenisloze zinnen in banken te krassen. Hij doet alles wat hem verboden wordt, just because. Iemand schold hem ooit uit voor emo, en de volgende dag verscheen hij op school met zwart haar en uitgesmeerde make-up.
    Elke les begint hij een discussie met de leraar over de anarchistische waarden en normen, waarom vegetariërs de aarde zullen redden, en de voordelen van global warming. Niemand weet wanneer ze hem serieus moeten nemen.
    Minstens één keer per week komt hij in een vechtpartij terecht.
    Hij provoceert en choqueert graag.
    Hij haat sport, maar toch begint hij aan verschillende hobby’s en houdt er vervolgens nooit één vol. Hij heeft dansen gevolgd, puur omdat jongens van zijn kaliber normaal niet op dansen gaan. De enige hobby’s die hij heeft weten vol te houden, zijn streetfighting en tekenen, omdat hij er goed in is.
    Zijn leraren vermoeden dat hij ADHD heeft, maar hij is nooit getest omdat hij bootjes vouwde van de testpapieren en door het raam ontsnapte.
    Hij rookt, maar is verder heel gezond (geen alcohol, geen drugs, geen vlees, geen geraffineerde suikers). Hij eet nooit in de kantine maar verdwijnt elke middag en komt zelden op tijd weer binnen. Hij is hyper-intelligent maar heeft zich het voorbije jaar ziek gemeld voor elk examen zodat hij moest blijven zitten.
    Positieve kanten; Vrolijkt mensen op, of ze dat nu willen of niet.
    Negatieve kanten; Vreselijk ingewikkeld persoon.
    Talent; Tekenen
    Zwakte; Volgens mij heeft hij er geen. o.o
    Extra; Woont alleen sinds enkele maanden

    Foto komt nog ^^
    Dit personage, hoe geniaal ook, is niet van mijn hand. Ik hoop echter dat ze het niet erg vindt dat ik hem hiervoor gebruik.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 15:38 ]


    Don't walk away and leave without a reason.

    popcornxshit schreef:
    Naam:Sanne
    leeftijd: 15 (?)
    positieve kant:helpt altijd iedereen, zegt altijd de waarheid: ookal kwetst dat soms.
    negatieve kant:is het liefste alleen, huilt vaak zonder reden, als ze ergens mee zit vertelt ze dat alleen aan haar dagboek.
    talent:kan ongelofelijk mooie gedichten schrijven
    zwakte:schaamt zich voor haar gedichten, huilt heel erg snel (vaak zonder reden), maar ze vind huilen een fijn gevoel geven.
    familie verleden:de reden dat ze zo vaak huilt;
    is vroeger toen ze nog klein was, veel mishandelt door haar vader, haar moeder is toen ze 5 was voor haar neus door haar vader vermoord, haar zus liet haar dingen doen, zoals: zichzelf snijden, stelen, maar vooral zichzelf pijn doen. ze is weg gelopen van huis toen ze 10 was, en is bij haar tante gaan wonen. die goed voor haar zorgt
    foto: Sanne

    goed?(flower)


    Heel goed, maar ik kan niet beloven of je erin komt, dat moet ik nog even bezien. ^^

    Naam:Sanne
    leeftijd:16
    positieve kant:populair, rijk
    negatieve kant:bitchy, arogant
    talent:zingen en dansen
    zwakte:bitchy
    familie verleden:haar ouders zijn super rijk, en zij is heel arogant
    foto:klik

    sorry ik kon het niet laten, :P


    Big girls cry when their hearts are breaking

    popcornxshit schreef:
    Naam:Sanne
    leeftijd:16
    positieve kant:populair, rijk
    negatieve kant:bitchy, arogant
    talent:zingen en dansen
    zwakte:bitchy
    familie verleden:haar ouders zijn super rijk, en zij is heel arogant
    foto:klik

    sorry ik kon het niet laten, :P


    *gilt*
    Die komt er echt niet in. Ik heb je nog gewaarschuwd.

    *gilt*
    Die komt er echt niet in. Ik heb je nog gewaarschuwd.


    haha was ook maar een grapje:P

    xxxx


    Big girls cry when their hearts are breaking