• Zou je vallen op iemand die;

    Een andere huidskleur heeft (en waarom?); ...................................

    Andere hobby's heeft (en waarom?); ...................................

    Andere type is dan jij (en waarom?); ...................................

    Een geheel ander karakter heeft dan jou (en waarom?); .............................

    Die erg plakkerig is (en waarom?) ......................................


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Een andere huidskleur heeft (en waarom?); Nou, als ie geen andere cultuur heeft ofzo. Ik val zoiezo niet op andere huidskleur mensen.

    Andere hobby's heeft (en waarom?); Oh dat maakt me niet uit, zolang het maar geen ballet is.

    Andere type is dan jij (en waarom?); Als ie maar stoer is, geen watje.

    Een geheel ander karakter heeft dan jou (en waarom?); Hij moet van mij lief zijn, ik dacht zoiemand gevonden te hebben. maar omg, ik faalde hard.

    Die erg plakkerig is (en waarom?); Dude, dat is toch ruig.


    Smile and live.

    Een andere huidskleur heeft (en waarom?); Ja, want ik val niet op blanke jongens
    Andere hobby's heeft (en waarom?); Misschien, ligt eraan wat zijn hobby's zijn
    Andere type is dan jij (en waarom?); Ja, want precies hetzelfde is ook niet leuk
    Een geheel ander karakter heeft dan jou (en waarom?); Ligt eraan hoe anders zijn karakter is
    Die erg plakkerig is (en waarom?); Nee, want ik wil nog wel vrijheid hebben

    Een andere huidskleur heeft (en waarom?)
    Ligt eraan. Ik zou er wel op kunnen vallen maar dat is maar een kleine kans, gewoon omdat ik blank mooier vind. *opinion*
    Andere hobby's heeft (en waarom?)
    Als ze té veel verschillen niet, je moet natuurlijk wel kunnen praten enzo. Maar als je individuele én gemeenschappelijke hobby's hebt is het goed (:
    Andere type is dan jij (en waarom?)
    Ja hoor, tegenpolen trekken elkaar aan x'D
    Een geheel ander karakter heeft dan jou (en waarom?)
    Da's min of meer hetzelfde eigenlijk.
    Die erg plakkerig is (en waarom?)
    Nee. En al helemáál niet in het openbaar, daar gruwel ik echt van ;$ Als je met z'n tweeën bent mag het wel "plakkerig" zijn maar niet té, ik heb ook nog een eigen leven.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 17:25 ]


    Alis volat propriis.

    Een andere huidskleur heeft (en waarom?); Nee, ik ben redlijk rasisties aangelecht. ik heb niks tegen mensne met een andere huiskleur, maar ik val er gewoon niet op.
    Andere hobby's heeft (en waarom?);Ja, anders word ik wel heel kiskurig., x'D
    Andere type is dan jij (en waarom?);Is me nog niet overkomen, maar zou best kunnen.
    Een geheel ander karakter heeft dan jou (en waarom?); Nee., ik geloof niet in dat, elkaar aanvullen.
    Die erg plakkerig is (en waarom?) Nee, op plakkerig kick ik namelijk meteen af.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Een andere huidskleur heeft (en waarom?); Nope, dat vind ik niet aantrekkelijk. Ik ben geen racist.
    Andere hobby's heeft (en waarom?); Ja, misschien kun je het ook eens proberen en vind je het wel heel leuk. En je hoeft niet álles gemeen te hebben. Dingetjes voor jezelf doen is ook prettig.
    Andere type is dan jij (en waarom?); Ja, waarom niet.
    Een geheel ander karakter heeft dan jou (en waarom?); Het klinkt gek, maar ik denk het wel. Je ziet vaak zo dat mensen een relatie aangaan met iemand die en héél ander karakter heeft. Mn ouders ook.
    Die erg plakkerig is (en waarom?) NEE! Ik wil ook even tijd voor mezelf kunnen hebben.


    I chill back and I spread peace n love

    Een andere huidskleur heeft (en waarom?); Ja,huidskleur is niet belangrijk (;
    Andere hobby's heeft (en waarom?); Ja,hobby's zeggen niets over een persoon
    Andere type is dan jij (en waarom?); Hoezo type?
    Een geheel ander karakter heeft dan jou (en waarom?);Ja,tegengestelden trekken elkaar aan
    Die erg plakkerig is (en waarom?) Wrs niet. Ik hou niet van klef/slijmerig/... Gedoe =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Een andere huidskleur heeft (en waarom?); Ja,huidskleur is niet belangrijk (;
    Andere hobby's heeft (en waarom?); Ja,hobby's zeggen niets over een persoon
    Andere type is dan jij (en waarom?); Hoezo type?
    Een geheel ander karakter heeft dan jou (en waarom?);Ja,tegengestelden trekken elkaar aan
    Die erg plakkerig is (en waarom?) Wrs niet. Ik hou niet van klef/slijmerig/... Gedoe =)


    Dus bijvoorbeeld jij ben een heilig boontje, en hij is een bad boy.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Een andere huidskleur heeft (en waarom?); Liever een blanke jongen. maar dat hangt ook van zijn karakter af.
    Andere hobby's heeft (en waarom?); Jawel, maar niet alles moet verschillend zijn. Er moeten wel en paar overeenkomsten zijn. En het ligt eraan wat voor hobby's hij heeft
    Andere type is dan jij (en waarom?); Ja, want als hij heel verschillend is vind ik dat juist wel leuk.
    Een geheel ander karakter heeft dan jou (en waarom?); Liever een beetje hetzelfde.
    Die erg plakkerig is (en waarom?); Een beetje plakkerig mag wel, maar niet te veel!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Een andere huidskleur heeft (en waarom?): Ja, ik vind een tintje stiekem wel sexy, maar van mij mag je ook gewoon blank zijn
    Andere hobby's heeft (en waarom?): Ja natuurlijk, maar niet te verschillend ik bedoel hij moet geen hekel hebben aan paarden he
    Andere type is dan jij (en waarom?): Niet als we teveel veschillen, ik bedoel ik wil wel gewoon met 'm kunnen praten eh..
    Een geheel ander karakter heeft dan jou (en waarom?): Nee, ik ga me dan te snel aan 'm irriteren denk ik
    Die erg plakkerig is (en waarom?): Absoluut niet, daar kan ik namelijk niet tegen ik hoef niet om de tien minuten te horen dat ie van me houdt, dat weet ik zelf wel

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 17:45 ]


    Just try to live life to the fullest

    woops dubbelpossstt

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 17:45 ]


    Just try to live life to the fullest

    Een andere huidskleur heeft? Ja; die zijn vaak ook sexy-er dan blanke jongens.
    Andere hobby's heeft? Een jongen die ook aan scouting doet zou wel leuk zijn, maar zo ongeveer de helft van jongens op scouting zijn nerds. Muzikaal vind ik wel super.
    Andere type is dan jij? Niet zo heel snel. Mijn stijl is wat stoerder, en dat trekt mij ook heel erg aan bij jongens.
    Een geheel ander karakter heeft dan jou? Graag zelfs. Iemand met hetzelfde karakter als mij, dat botst heel erg, net als bij mijn zus en mij. Ik ben heel koppig, en ga de discussie graag aan en stop niet voordat ik hem gewonnen heb.
    Die erg plakkerig is? Nee, nee, nee, NEE. Ik heb een vriendje gehad die me overal achterna liep maar niks zei, dat was na een paar dagen uit. En nu is er weer zo'n loser verliefd op mij die elke 5 minuten tegen me begint te praten op msn, terwijl ik hem al een week negeer.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 17:48 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Een andere huidskleur heeft (en waarom?); Ja. Huidskleur/nationaliteit doet er niet toe voor mij.
    Andere hobby's heeft (en waarom?); Ja. Ik zou het juist saai vinden moest hij dezelfde hobby's hebben. Dat is o zo oninteressant en eentonig.
    Andere type is dan jij (en waarom?); Hm... Ik denk van niet.
    Een geheel ander karakter heeft dan jou (en waarom?); Natuurlijk mag hij andere karaktertrekken hebben, maar hij mag niet erg verschillen van mij. Die erg plakkerig is (en waarom?) Daar kan ik echt niet tegen, maar het zou mij ook niet weerhouden om een relatie met hem aan te gaan. Ik zou het hem dan gewoon zeggen dat ik dat verschrikkelijk vind en als hij niet veranderd, nja, dan hangt het ervan hoe leuk de jongen is ;D


    If we had not a soul, music would have created it.


    Een andere huidskleur heeft (en waarom?); Ja, omdat dat voor mij niet uitmaakt

    Andere hobby's heeft (en waarom?); Ja, voor dezelfde reden als hierboven ;D

    Andere type is dan jij (en waarom?); Ja, omdat dat juist leuk is, ik wil niet leven met iemand die hetzelfde is als mij (:

    Een geheel ander karakter heeft dan jou (en waarom?); Ja, het is maar saai als hij net zoals ik is. ;d

    Die erg plakkerig is (en waarom?) Ja, zolang hij maar niet té plakkerig word ;d ik vind het schattig (:


    None but ourselves can free our minds.

    Een andere huidskleur heeft (en waarom?); Ja, omdat men meestal hetgene dat hij zelf niet heeft mooi vindt.

    Andere hobby's heeft (en waarom?); Vast wel, maar we moeten wel enige overeenkomst hebben.

    Andere type is dan jij (en waarom?); Ligt eraan: qua karakter of kleding?

    Een geheel ander karakter heeft dan jou (en waarom?);

    Die erg plakkerig is (en waarom?)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 18:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Een andere huidskleur heeft (en waarom?); Ja, als ik diegene gewoon leuk zou vinden, maakt huidskleur niet uit voor mij.

    Andere hobby's heeft (en waarom?); Ja, dat maakt mij niet uit.

    Andere type is dan jij (en waarom?); Ja. Het maakt me helemaal niet uit hoe diegene is, als hij maar lief is. (:

    Een geheel ander karakter heeft dan jou (en waarom?); Ja. Dat zou nog beter zijn ook, denk ik. Ik ben namelijk vreselijk koppig aangelegd en als diegene dat ook zou zijn, zou het vreselijk botsen, ben ik bang. Haha. (:

    Die erg plakkerig is (en waarom?) Nee, absoluut niet. Ik vind het vreselijk als iemand me de hele tijd zou volgen. Of ik dan precies zou moeten vertellen waar ik was en wat ik deed of zo, dat vind ik echt vreselijk. Zoiets zou ik echt niet lang uithouden.