• Hey!

    Ik vroeg me af of jullie misschien mijn story eens zouden willen lezen? Het zijn allemaal korte gedichten die ik voor mijn profielwerkstuk gemaakt heb (en er komen er nog meer) en ik zou graag willen horen wat jullie ervan vinden (:. Hier is de link.

    Omdat liefde leven is.

    Alvast bedankt!


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    Oh nee, geen verhalen over liefde. Daar ben ik zoo niet in de mood voor. Beschouw mijn post als een up :]


    No growth of the heart is ever a waste

    leuk hoowr(flower)


    fashion is my life,,

    Profielwerkstuk, brrrr.
    Ik vind je gedichten erg mooi. Ik heb alleen de 1ste 3 gelezen. Ik kan niet goed gedichten lezen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tanzdiktator schreef:
    Oh nee, geen verhalen over liefde. Daar ben ik zoo niet in de mood voor. Beschouw mijn post als een up :]


    Nou, het is niet bepaald 'standaardliefde', om het zo maar te zeggen. Meer dingen zoals liefde voor het leven, liefde voor jezelf, liefde voor je vader/moeder, juist eenzaam zijn en geen liefde kennen of er niets (meer) mee te maken willen hebben. Maar bedankt voor de up dan (nerd)


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.