• Zie je wel? De titel is onweerstaanbaar dus je moest er op klikken he? ^^.
    Maar oké, even waar dit topic voor is dus;
    Onweerstaanbaar, ik lees het nu. En ik zal even heel eerlijk zijn; Ik kan het niet meer laten liggen!
    Het boek is van Rhonda Pollero, vertaalt uit het Engels. Het oregineel heet Knock'em dead. Het komt uit de serie Chicks&Crime, het is het 2e deel, de vorige is Op Jacht maar die heb ik niet gelezen. Je kan het verhaal dus ook prima volgen zonder het eerste deel te hebben geschreven!
    Het is écht een heel mooi en inspirerend, spannend boek! Stiekem heeft het ergens iets weg van Nancy's schrijfstijl. Zegmaar. Heel volwassen goed verwoord en spannend.

    Ik heb het nog niet uitgelezen amar ik ga een beetje een samenvatting maken;
    Finley word om 5.20 wakker omdat er iemand op de deur bonst. Als ze de deur opend staat daar haar beste vriendin Jane, in een bloederig nachthemtje. Jane vertelt dat ze met een dating progamma Fantasy Dates met Paolo is gaan daten. Die zelfde avond ging Paolo mee naar het huis van Jane, daar zijn ze op het bed in slaap gevallen. Jane weet nisk emer van die avond, zelfs niet of ze het ook echt met Paolo had gedaan. Maar toen Jane wakker werd lag Paolo naast haar met een mes in zijn borst. Hij is dood. Vertelt Jane aan Filney.
    Finley belt de politie en de politie beschuldigt Jane van de moord.
    Finley, Liv en Becky doen er alles aan om hun vriendin Jane uit de cel te halen!


    Écht een speciaal boek! Sinds ik het lees gaat verhalen schrijven voor mij een stuk vlotter, het is een zeer inspirerend boek!

    Aanrader dus!

    Wie heeft/gaat het boek lezen? :Y)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 11:21 ]

    Het lijkt me niet echt leuk..