• Hoi allemaal,

    Gisteren gingen we de stad in en ik wilde het even delen. Ik was toe aan een avond gezelligheid. Ik loop er altijd tegen aan dat m'n beste vriendin in Utrecht woont en ik hier alleen scouting vrienden heb die wel een stuk ouder zijn. Zij houden van heel ander muziek.

    Maar dus gister besloten we eerst een bandje te gaan luisteren en daarna naar mijn favo kroeg te gaan. Dus wij om half 11 de stad in. Rond half 1 naar de kroeg en een van die mensen had een vriendin bij. We hadden zo een goede klik echt super tof.

    Het eindigde ermee dat we om vier uur die tent uitgeveegd werden, bij een van die vriendin van dat meisje een biertje zouden doen met snack...

    Ik was om half 7 thuis XD het was zo gezellig en dat deed mij zo goed. Voordeel was dat het al weer licht was want in het donker fietsen vind ik altijd irritant

    Dus jullie nog toffe dingen gedaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat klinkt echt als een super gezellige avond! Mooi dat het zo leuk was en dat het je goed gedaan heeft :)

    Ik had vandaag een koorrepetitie en Stef Bos (een zanger) was daarbij en ook een filmploeg. Was super tof en ik voel me ook echt gewoon goed.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Klinkt als een heerlijke avond Yvon! Je weet dat het een goede avond is geweest als je de zon nog op ziet komen 's ochtends :p

    Ik heb niets bijzonders gedaan, maar gewoon lekker genoten afgelopen weekend ^^


    From these ashes, I will rise