• Ik zit naast de houtkachel met mijn laptopje. Al bijna een uur en ik heb het nog steeds koud. En normaal ben ik niet zo'n kou kleumpje maar ik wordt maar niet warm O.o

    Iemand warm wordt tips?
    ik heb al 3 lagen aan kleding aan


    #WWED - What Would Emma Do?

    Drink iets warms en doe warme pantoffels ofzo aan.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    neem een lekkere warme douche;o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn vader zegt altijd: het is hier niet koud, bij een ijsbeer is het koud (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Zet een muts op :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik had dat keer in tussenuren op school, toen gingen we zonder jassen heeeeel snel een rondje rennen en toen weer naar binnen. toen was het binnen ineens warm. dus ik zou zeggen, trek je jas en alles aan en ga naar buiten rondje om huis rennen, dan naar binnen.
    of ga gewoon binnen rennen ofzoiets, bewegen dan krijg je het vanzelf ook wel warm.
    en anders een deken?xD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Drink warme chocolade melk:Y)

    Eros schreef:
    Mijn vader zegt altijd: het is hier niet koud, bij een ijsbeer is het koud (krul)

    mijn opa zegt altijd ; het is pas echt koud, als de boeren ijs schijten .__.


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb het nu ook koud, maar dat is express, we gaan zo gourmetten en dan moeten de ramen zowel boven en beneden een beetje open, zodat die lucht niet in huis blijft hangen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik heb het nu ook koud, maar dat is express, we gaan zo gourmetten en dan moeten de ramen zowel boven en beneden een beetje open, zodat die lucht niet in huis blijft hangen.

    wij zijn net klaar met gourmetten:9~ want we moeten zoo naar de film:Y)

    omtopic: nog een dekenxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    wij zijn net klaar met gourmetten:9~ want we moeten zoo naar de film:Y)

    omtopic: nog een dekenxD


    ik ga zo ook naar de film "D


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    ik ga zo ook naar de film "D

    ik gaa naar narnia_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    ik gaa naar narnia_O_


    ik ook :D


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    ik ook :D

    lol =D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    lol =D


    misschien komen we elkaar tegen zonder dat we het weten XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    misschien komen we elkaar tegen zonder dat we het weten XD

    in welke stad gaa je dan naar de film?(A)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor