• Justin Bieber heeft liefdeslessen, omdat hij niet niet weet hoe hij met meisjes om moet gaan!! :X

    Liefdeslessen zou Bieber dan weer liefst krijgen van Cheryl Cole en Katy Perry, maar niet noodzakelijk tegelijkertijd. "Misschien kunnen zij me leren welke meisjes goed voor me zijn. Ik zou ze allebei uit eten vragen en dan moeten ze me vertellen hoe ik een vrouw zoals zij kan veroveren"


    xxx geen hater, geen fan


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Whahahaha x'D.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat een loser, dan moet ik morgen ook maar even naar Enrique Iglesias bellen of hij nog een gaatje voor me heeft, moet ik ook maar liefdeslessen gaan volgen -.-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wat een sukkel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hush schreef:
    Wat een loser, dan moet ik morgen ook maar even naar Enrique Iglesias bellen of hij nog een gaatje voor me heeft, moet ik ook maar liefdeslessen gaan volgen -.-


    They fell in love, didn't they?

    Oh... my... GOD!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    En dat is erg omdat?


    -

    Genius schreef:
    En dat is erg omdat?


    omdat je niet zou verwachten dat dé Justin Bieber liefdeslessen heeft...Kom op.. Hij is het meeste aanbeden door meisjes..


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Nou, dan sluit ik me aan bij zijn groep. Misschien kan hij me leren om met jongens om te gaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Nou, dan sluit ik me aan bij zijn groep. Misschien kan hij me leren om met jongens om te gaan.


    mee eens


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Hush schreef:
    Wat een loser, dan moet ik morgen ook maar even naar Enrique Iglesias bellen of hij nog een gaatje voor me heeft, moet ik ook maar liefdeslessen gaan volgen -.-


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Haha _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    dat wist ik (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ramsey schreef:
    Whahahaha x'D.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    > Titel aangepast ivm hoofdletters.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Die gast wordt met de dag zieliger xD