• 10 april, en nog steeds geen album. Er gingen toch geruchten dat ie vandaag uit zou komen? Maar, ik zal blijven wachten.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Ik denk dat je nog wel even op dat album kunt wachten hoor.


    You Touch My Tralalaa xD

    het is nog niet eens middag, heb geduld x'D


    -

    RelaxXD komt wel goed;)


    Some angels have no wings.

    het is nog niet eens middag, heb geduld x'D


    I know.. but i'm so excitedXD ik heb er gwoon zo zin in dat ie uitkomt.. en ik word helemaal gek van die geruchten.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    ik ben zeker dat het album niet vandaag uit gaat komen, is het al veel te laat voor én er is niet eens reclame geweest ivm het album. Remember Zimmer 483 en Schrei, dat ze voor de release veel interviews hebben gegeven enzo? Het zal wrsch voor mei - juni zijn..

    die album komt pas in 2030 ofzo uit men --
    niet dat die album me iets boeit.

    Ik denk dat het nog wel even gaat duren.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Het was zo hard bekend dat het album er niet ging zijn in april. maar dat het pas eind mei ofso iets zouw komen. Op 10 april vertrokken ze naar amerika!

    op de freerecord site stond dat uit kwam vandaag maar hij is nog niet lever baar ofzu en ze weten ook niet waneer dat is


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    op de freerecord site stond dat uit kwam vandaag maar hij is nog niet lever baar ofzu en ze weten ook niet waneer dat is

    Tokio Hotel New Album 29 mei 2009
    op d site van de free record shop ^^
    nu weet ineens iedereen het.

    kijk de link dan http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewContent-Display;pgid=f9VUpIw2ktNSR0MHj_7Y6g2M0000hFE5tGqv?Folder=acties&SelectTemplate=music_releaselijst&SubCat=01


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    O en just for the record: dat berichtje van de Free Record Shop dat het album nog komende week uitkomt is niet geheel waar. Op Amazon.de staat namelijk dat het album op 26 juni 2009 pas kan worden besteld, dus vandaar ^.~

    Na ja, dit is in ieder geval een leuk begin van 't weekend =)

    van hun web log


    Tokio Hotel is geil ^^.

    26 juni 2009
    He bah, nog langer wachten dus! :l

    Dat stond op een Duitse site, dat je die dan pas kan bestellen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Tokio Hotel New Album 29 mei 2009
    op d site van de free record shop ^^
    nu weet ineens iedereen het.

    dan pas!


    he...kunnen we nog langer wachten^^

    Als hij vandaag uit zo komen, zou ik dat wat raar vinden. I mean: Goede Vrijdag.


    I am an idiot, I move.