• Denk ik te hard?

    Vriend: "Heb jij trouwens al ooit gezoend?"
    Ik: "Nee ik ben nog een groentje!"
    Vriend: "Ooh, oke ik ook maar daar zal ik snel verandering in brengen hoor!" -knipoog-

    Hij is trouwens gewoon een vriend, niet meer of minder..

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 18:51 ]


    Just try to live life to the fullest

    Dat is geen hint meer, maar gewoon overduidelijk :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Laatst vroeg een jongen die ik ken of ik ontgroend was, en 5 minuten later bekende hij dat hij verliefd op me is. Nu zegt hij elke minuut hoi, en flipt als ik niks terug zeg, wat ik nooit doe want ik moet absoluut niets van hem hebben.
    Dusseh,
    Be aware? :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    > Verplaatst naar 'relatie'.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    Dat is geen hint meer, maar gewoon overduidelijk :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    Bullshit schreef:
    Laatst vroeg een jongen die ik ken of ik ontgroend was, en 5 minuten later bekende hij dat hij verliefd op me is. Nu zegt hij elke minuut hoi, en flipt als ik niks terug zeg, wat ik nooit doe want ik moet absoluut niets van hem hebben.
    Dusseh,
    Be aware? :'D


    Dat zou ik vet kut vinden want ik zie hem dus echt als een van m'n beste vrienden.. :c


    Just try to live life to the fullest

    Hij wilt je gewoon zoenen.


    your eyes are like stars in the night.

    Desecrate schreef:
    Dat is geen hint meer, maar gewoon overduidelijk :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Desecrate schreef:
    Dat is geen hint meer, maar gewoon overduidelijk :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Uhm, ik zie het niet als een hint, maar ik ben daar best wel nuchter in dus aan mij hoef je het niet te vragen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Desecrate schreef:
    Dat is geen hint meer, maar gewoon overduidelijk :')


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Zoals Desecrate als zei, dat is zo duidelijk. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    HAHA, Dat is niks vergeleken bij wat een jongen tegen 'n vriendin van mij zei. Hij vroeg of ze al ontmaagd was, zegt ze nee. Zegt hij ook iets van, 'Daar zal ik eens verandering in brengen.' En, like, ze kenden elkaar nog maar één dag XD Goor.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    HAHA, Dat is niks vergeleken bij wat een jongen tegen 'n vriendin van mij zei. Hij vroeg of ze al ontmaagd was, zegt ze nee. Zegt hij ook iets van, 'Daar zal ik eens verandering in brengen.' En, like, ze kenden elkaar nog maar één dag XD Goor.

    Ah grose!


    Just try to live life to the fullest

    Kan aan mij liggen, maar zeggen jongens dat niet all the time voor de lol ? (cat)
    Maar dat is gewoon mij & mijn vrienden misschien, anders vind ik het inderdaad een hint.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Dat kán er 1 zijn. Want veel jongens die ik ken zeggen ook dat soort dingen. -Naja, ben al ontgroend, maar zegmaar wel in die richting- Maar die menen er niets van (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42