• Ik zoek mensen die mij willen helpen met verhalen schrijven. Het komt vaak voor dat ik een idee heb voor een verhaal en dan echt de grote lijnen in mijn hoofd heb. Maar ik begin nooit aan het verhaal omdat ik weet dat ik het toch niet af maak. De grote lijnen lukken me altijd, maar situaties uitschrijven lukt me nooit.
    Kan iemand me hier mee helpen?


    Mensen die hetzelfde probleem hebben, helpen mij niet. Ik zou jullie willen vragen om dus ook niet te reageren.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 21:43 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    sorry, maar dat had ik ook.
    dus besloot ik het daarbij te houden en alles maar te verwijderen


    -

    Same problem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat heb ik eigenlijk ook altijd. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zou je wel willen helpen met je ideeën als je vast komt te zitten, maar het schrijven durf ik niet aan.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 21:48 ]


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Everdeen schreef:
    Same problem.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou je best willen helpen.


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    Ik zou je wel willen helpen. Met uitschrijven heb ik geen moeite, hoewel ik er vaak m`n tijd ervoor neem


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Voor de mensen die willen helpen, dankje!
    Ik heb nu bijvoorbeeld een idee voor een hongerspelen verhaal. Ik lees zelf heel veel verhalen, en zoiets ben ik nog niet tegengekomen dus ik vind het wel origineel. Ik ga proberen het verhaal uit te schrijven, maar ik ga nog heel vaak vast zitten. Zijn er mensen die ik een pb mag sturen als ik hulp nodig heb?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik heb er ook last van. Máár ik denk een oplossing gevonden te hebben. Ik heb met iemand afgesproken om iedere week een bepaald aantal woorden geschreven te hebben en dat dan aan elkaar te laten lezen. Dan word je als het ware aangemoedigd om het verhaal te schrijven én je kunt ook nog eens ideeën uitwisselen (: En het beste is het dan dus om dat met iemand te doen die je vaak ziet natuurlijk (: Dat lijkt me toch wel de beste motivatie, dat je beiden aan een eigen verhaal werkt en elkaar zo steunt ^^ En het is leuk!

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 22:24 ]

    Amused schreef:
    Voor de mensen die willen helpen, dankje!
    Ik heb nu bijvoorbeeld een idee voor een hongerspelen verhaal. Ik lees zelf heel veel verhalen, en zoiets ben ik nog niet tegengekomen dus ik vind het wel origineel. Ik ga proberen het verhaal uit te schrijven, maar ik ga nog heel vaak vast zitten. Zijn er mensen die ik een pb mag sturen als ik hulp nodig heb?

    Mij mag je altijd pb'en. [:

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 22:36 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    @ Ergela: Okee, ik ben nu bezig met mijn personages dus ik weet niet wanneer ik begin te schrijven, maar je zal het dan wel merken!
    @Idyllic: Dankje, dat is ook een handige tip


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    @ Ergela: Okee, ik ben nu bezig met mijn personages dus ik weet niet wanneer ik begin te schrijven, maar je zal het dan wel merken!
    @Idyllic: Dankje, dat is ook een handige tip

    Ik kan misschien wel helpen, als ik kan zal ik het zeker doen, Als ik het niet kan, sorry.
    edit: ik heb de serie (HG) een keer gelezen en de film 2x gezien (volgende week 3x). Ik ben ael een fan van THG.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 22:55 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik wil ook wel helpen. :Y)


    Miep

    Haha, ik heb juist vaak het tegenovergestelde. Ik begin met een vage verhaallijn en als ik niet oppas komen er tijdens het schrijven soms veel te veel situaties bij.:Y)

    Als je me wil, stuur dan gerust een pb'tje ^^


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Ik wil wel een keer een hoofdstukje voor je schrijven ofzoo haha, maar een heel verhaal durf ik niet aan a.


    I solemny swear I'm up to no good.