• Gisteren was ik zo uit met een vriendin naar een of andere kroeg ergens. Er zouden allemaal mensen heengaan die ik kende, maar uiteindelijk ben ik maar 2 mensen tegengekomen die ik kende, dus ik vond er al vrij weinig aan.
    Toen werd ik ook nog eens heel duizelig en misselijk -nee ik had nog niks gedronken want ik voelde me al niet top- en toen wou ik eigenlijk wel naar huis.
    Maar die vriendin hing de hele tijd om zo'n jongen heen, liep hem de hele tijd achterna en stond met hem te zoenen enzo, en ik stond er telkens maar een beetje bij, als derde wiel. Ze draaide de hele tijd haar rug naar me toe en had kennelijk niet de behoefte nog met me te praten.
    Nou ik heb het nog een uur volgehouden, toen was ik het zat en ben ik tegen haar uitgevallen dat ik er ook nog was. Vervolgens begon ze mij vet af te zeiken dat ik het zelf maar gezellig moest maken, en niet met haar. Maar ik kende daar niemand, ik spreek niet zomaar iemand aan, en ik voelde me echt niet lekker. Ik stond echt op het moment om te gaan janken en alles draaide.
    Dus toen heb ik mijn jas gepakt, en ben ik weggelopen, terug naar huis. Zij zou blijven slapen, maar uiteindelijk is ze volgens mij bij die gast blijven slapen :')

    Van je vrienden moet je het maar weer hebben :/


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik weet hoe het is. ;$


    Life is a beautiful struggle

    Gelukkig doen mijn vrienden dat dan weer niet. Niet dat ze altijd poeslief zijn, in tegen deel. ;x


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pff, ik weet hoe je je voelde.


    Everything is worse without music.

    Wat een kut wijf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    jah,,dat is niet zo vriendelijk van die vriendin...
    Volgende keer nog een derde vriendin meebrengen? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bro schreef:
    Gelukkig doen mijn vrienden dat dan weer niet. Niet dat ze altijd poeslief zijn, in tegen deel. ;x


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat is best lullig van haar. Kijk, als het een belangrijk feest was, zou ik het nog wel begrijpen als ze wou blijven. Maar je kan elke dag naar de kroeg gaan. En als ze die jongen die ze net 2 uur heeft ontmoet belangrijker vind dan jou..

    Dan zou ik toch maar even met haar praten(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    Dat is best lullig van haar. Kijk, als het een belangrijk feest was, zou ik het nog wel begrijpen als ze wou blijven. Maar je kan elke dag naar de kroeg gaan. En als ze die jongen die ze net 2 uur heeft ontmoet belangrijker vind dan jou..

    Dan zou ik toch maar even met haar praten(krul)

    Ja, ik heb mijn punt al duidelijk gemaakt, alleen zij vind kennelijk dat het nergens op slaat. Dus ik heb haar verder niks te zeggen (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ATL schreef:
    Wat een kut wijf.


    effort never betrays you

    Bro schreef:
    Gelukkig doen mijn vrienden dat dan weer niet. Niet dat ze altijd poeslief zijn, in tegen deel. ;x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wat rot voor je, dat is echt niet leuk :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mag ik haar slaan (cat)

    ATL schreef:
    Wat een kut wijf.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik had precies hetzelfde gedaan (krul)


    -

    Voldie schreef:
    Mag ik haar slaan (cat)


    dan doe ik mee:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor