• Vandaag liep ik met mijn vaste groepje vrienden van de school naar de trein. Er zit sinds een tijdje nu ook een jongen uit de eerste bij en hij is niet helemaal normaal. Vorige week liep er voor één keer een ander meisje mee en we gingen een sneeuwbalgevecht houden. Zij gooide een sneeuwbal in het gezicht van die jongen en toen heeft hij haar bril afgepakt en op de grond gegooid. Hij wilde er nog op gaan staan, maar een vriend van mij had de bril net op tijd opgeraapt en teruggegeven aan het meisje.
    Vandaag was het weer raak: iemand liet die jongen per ongeluk struikelen maar die jongen dacht dat het expres was. Hij heeft die jongen half in elkaar geslagen (hij lag al op de grond!) voordat een ander tussenbeiden kwam. Toen ging die jongen die ander ook nog proberen in elkaar te slaan en toen heb ik me tussen hen geworpen. Gelukkig heb ik ze beiden weten te kalmeren, maar dit is echt geen normaal gedrag! Het zit me al de hele dag dwars en ik wil er met die jongen over praten om te kijken of dit gedrag misschien een reden heeft. Maar ik wil ook niet te bemoeiend overkomen ofzo.
    Heeft een van jullie ooit zoiets meegemaakt en zo ja, deden jullie er iets aan?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zo'n meisje was een tijdje in de war en sloeg toen iemand in elkaar. We konden haar net tegenhouden. Helaas kreeg ik toen de schuld.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Zo'n jongen zat er ook bij mijn zusje in de klas. Zijn vader was streng moslim én dat was ook een hele driftige man. Maargoed, mijn zusje zei een x: 'Jezus, hou daar eens mee op!'. Toen heeft hij haar op de grond gegooid en in haar gezicht getrapt. 10 jaar! dat is toch niet normaal?

    Maargoed. Je kan misschien vragen of de mentor met die jongen wil praten ofzo?


    It's time to be happy again.

    Nog nooit meegemaakt :$.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik zou met hem praten, maar let op dat hij jou niet gaat slaan.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Mijn broertje heeft hetzelfde gedrag. Hij heeft ADHD en Autisme te samen. Dat is niet altijd evenwichtig. Hij is heel agressief af en toe. Zeker nu hij naar een school gaat waar er nog zulke kinderen zitten.

    Je kan hem ook gewoon mijden. Of gewoon zeggen dat alles niet zo bedoeld was. Zulke mensen hebben duidelijkheid nodig.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury