• Ik ben zoóóó pisnijdig op die Albert Heijn :/ Ik werk daar dus, heb een vrijvraag briefje in geleverd door een aantal dagen in de Kerstvakantie. Kijk ik vandaag in m'n postvakje, staat er op dat zelfde briefje, 'Je mag niet vrij in de Kerstvakantie, vraag maar aan Andries (sorry hoor).' - Waarom staat dat 'Sorry hoor' er nou weer bij :/ Heb ik geen boodschap aan. Maargoed, ik naar die Andries (leidinggevende) en ik was écht boos/. Ik het uitleggen en dat ik stage heb en dus echt niet kan. Zegt hij dat 'de Kerstvakantie voor de AH is'. En dat de Albert Heijn dan voor moet gaan. Maarja, ik heb dan stage en andere dingen :/ Dus ik de hele tijd zeggen, 'School gaat bij mij anders voor, hoor.' AAAAAH! Ik kan die man serieus wel schieten. Leest hij 'n briefje waarop ik vrijvraag voor de Kerstviering op stage, kijkt hij mij onverschillig aan en zegt zoiets van, 'Wat is dit nou? De Albert Heijn gaat dan voor.'

    Ooomg! Ik heb 't zo gehad met die Albert Heijn ): Ik heb een kapperafspraak al gemaakt en er staat nog een concert op de planning, oja en nog een dagje naar de Kerstmarkt. Dat bekent dat ik dan de hele Kerstvakantie niks kan doen? :/ Dat slaat toch gewoon nergens op.

    ***** Albert Heijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Staken, of ontslag? Je kunt vast wel een betere baan vinden (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    AH is ...


    ask no miracle, be a miracle!

    Hammietjhuuu schreef:
    AH is ...

    Kut.


    "I shut my eyes in order to see.'

    tss wat een kut mensen ;o!


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    Ik ben zo blij dat ik in een theemuseum/fabriek werk (museum-restaurant) die in december dicht is, en waar je van tevoren je rooster moet aangeven, zodat je niet zomaar ingeroosterd kan worden.
    En mijn baas is heel chill!


    Alleen maar tranen van geluk