• Yeah! Yeah! YEAAAAH. Ik ben zó blij dat hij is gewonnen.
    Eigenlijk was ik voor Natascha, en éigenlijk ben ik blijer dat Lorenzo niét is gewonnen, dan dat Floris is gewonnen. Ghehe.

    Ik gunde het ze allemaal, en na de Battle vond ik Floris ook echt geweldig. Maar: Lorenzo is zó eigendunk dat ik hem onmogenlijk kon uitstaan.

    What do you think? [- you can dance. : D]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik vondt lorenzo echt zo'n aandachtstrekker

    ik was in het begin voor chico alleen die ging er al eerder uit

    maar van de 4 personen uit de finale was ik toch wel voor floris


    (Be)lieve in (you)rself

    Chica schreef:
    ik vondt lorenzo echt zo'n aandachtstrekker

    ik was in het begin voor chico alleen die ging er al eerder uit

    maar van de 4 personen uit de finale was ik toch wel voor floris

    Tss, Lorenzo, inderdaad, met zijn aandacht die hij nodig had. Hij kan héel goed salto's maken.. maar dánsen? (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik was ook voor Natascha, maar toen die eruit was, was ik ook voor Floris. En inderdaad, die Lorenzo is een te grote aandachtstrekker. Ik had hem er liever uit zien gaan dan Stefano hoor.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik keek het progamma nooit.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Late reactie! (krul)

    Ik ben ook blij dat Florisje gewonnen is. Lorenzo was té ADHD'erig en die deed meer acrobatie dan dansen en had een nogal grote eigendunk, ja. Al liet hij het niet echt merken...

    Floris verdient het meer omdat 'ie zó mega goed is en een dansopleiding verdient. Want hij heeft nooit les gevolgd, dus da's echt wauw! (Wauw op z'n Marco's. x))


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Morgaine schreef:
    Ik was ook voor Natascha, maar toen die eruit was, was ik ook voor Floris. En inderdaad, die Lorenzo is een te grote aandachtstrekker. Ik had hem er liever uit zien gaan dan Stefano hoor.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Flrois moest gewoon van mij winnen want hij kan super dansen en hij is knap ;D


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik vond Floris alleen een beetje arrogant toen hij telkens zo 'Shhhhht deed en boos keek naar de zaal', verder ben ik wel blij voor hem.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik was eigenlijk voor Lorenzo, maar Floris kan die opleiding veel beter gebruiken. Dus najaa... hij heeft wel terecht gewonnen ofzo.
    En het was maar goed dat Stefano d'r al eerder uit was want die is écht niet zo goed als Lorenzo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Stefano FTW :Y) ja geef toe. hij was technisch echt heel sterk.


    en in de finale was ik voor Lize, maar Floris was in de finale mijn nummer twee ^^

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 19:37 ]


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    SunshineXJes schreef:
    Ik keek het progamma nooit.

    Maar misschien ga ik het toch nog zien, want mijn zusje heeft het opgenomen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stiekem was ik voor Jan gisteren, want hij was gewoon übersexy. :Y)


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Ik was voor Floris en Natascha. Lorenzo was goed, maar niet goed genoeg voor de titel. Al vond ik hem wel beter bij de battle.
    Stefano was ook supergoed maar hij had al een opleiding gehad he...
    En Lize, oh ik irriteerde me aan haar. Ze dacht echt dat ze de beste was en bij haar solo danste ze best heel erg sletterig.


    Your make-up is terrible

    Lorenzo.
    Ja, hij trok constant de aandacht naar zichzelf toe, ook toen hij die microfoon van Dennis pakte en zo en hele tijd begon te praten. En hij praat ook steeds Engels, echt hatelijk.
    Lize.
    Zelfde verhaal als NikkiPedia.
    Natascha vond ik ook echt helemaal geweldig. Maar toch gunde ik het Floris meer, omdat hij nog niet eens een opleiding heeft gehad, en al zó goed is.
    En ik vond Stefano verschrikkelijk overdreven. Ja, je bent homo. We leven als in de 21 eeuw hoor? -.-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?