• Ik ben zoóóó pisnijdig op die Albert Heijn :/ Ik werk daar dus, heb een vrijvraag briefje in geleverd door een aantal dagen in de Kerstvakantie. Kijk ik vandaag in m'n postvakje, staat er op dat zelfde briefje, 'Je mag niet vrij in de Kerstvakantie, vraag maar aan Andries (sorry hoor).' - Waarom staat dat 'Sorry hoor' er nou weer bij :/ Heb ik geen boodschap aan. Maargoed, ik naar die Andries (leidinggevende) en ik was écht boos/. Ik het uitleggen en dat ik stage heb en dus echt niet kan. Zegt hij dat 'de Kerstvakantie voor de AH is'. En dat de Albert Heijn dan voor moet gaan. Maarja, ik heb dan stage en andere dingen :/ Dus ik de hele tijd zeggen, 'School gaat bij mij anders voor, hoor.' AAAAAH! Ik kan die man serieus wel schieten. Leest hij 'n briefje waarop ik vrijvraag voor de Kerstviering op stage, kijkt hij mij onverschillig aan en zegt zoiets van, 'Wat is dit nou? De Albert Heijn gaat dan voor.'

    Ooomg! Ik heb 't zo gehad met die Albert Heijn ): Ik heb een kapperafspraak al gemaakt en er staat nog een concert op de planning, oja en nog een dagje naar de Kerstmarkt. Dat bekent dat ik dan de hele Kerstvakantie niks kan doen? :/ Dat slaat toch gewoon nergens op.

    ***** Albert Heijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lekker dan. Zoek een ander baantje en neem ontslag? (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sla die vent, serieus. Achterlijke zooi daar.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wat een rotwinkel die AH.. Serieus.. bah.. Een vriendin van mij werkte daar vorig jaar ook en ze had echt iets van 2/3 weken van te voren vrij gevraagd voor een weekendje weg. Pas een aantal dagen voordat we weg gingen kreeg ze pas de 'goedkeuring' om vrij te hebben zeg maar.. En zo ging dat de hele tijd, ze heeft daar ontslag genomen omdat ze te weinig vrij kon krijgen..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Over werken bij AH hoor ik alleen maar slechte verhalen. Ik zou opstappen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik weet wel wat ik zou doen. Een jongen die met ons mee ging naar een festival vorig jaar had hetzelfde gezeik. En hij nam ontslag en ging gewoon :]
    In jouw geval zou ik hetzelfde doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Ik weet wel wat ik zou doen. Een jongen die met ons mee ging naar een festival vorig jaar had hetzelfde gezeik. En hij nam ontslag en ging gewoon :]
    In jouw geval zou ik hetzelfde doen.

    Mjah, maar dan moet ik wel op zoek naar iets anders :') Want ik heb 't geld wel nodig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    neem ontslag punt :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik heb er een poll van gemaakt :Y) klik


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou een beter baantje gaan zoeken, wachten tot ik mijn loon heb en het dan aftrappen. Als je stage hebt, heb je stage. School gaat voor en je hebt recht op een paar vrije dagen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Jumbo is beter :Y)

    nee ff serieus zoek een ander baantje en neem ontslag


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ontslag indienen. For sure, er zijn genoeg andere baantjes.


    it's so empty living behind these castle walls

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Mjah, maar dan moet ik wel op zoek naar iets anders :') Want ik heb 't geld wel nodig.

    Ga alle berjaardentehuizen af (verdient goed) of meld je aan op een banensite :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    (...)
    Ga alle berjaardentehuizen af (verdient goed) of meld je aan op een banensite :Y)

    Dat was ik eigenlijk ook van plan :') Aangezien ik ook stage loop in een Verpleeghuis.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    Ik hoor alleen maar slechte verhalen over werken bij de AH (nerd)


    You move me ......... Kurt

    Tja, Albert Heijn is niet meer wat het geweest is
    ik heb ook bij AH gewerkt, maar ik had niet zoveel problemen daar
    maar toen hadden ze me ineens verplaatst van kassa naar kwaliteitsteam :S