• In de HMH 15 Maart 2011?
    Ik heb namelijk niet mijn kaartje besteld en ik vroeg me af wie er hier nog meer gaan. Dan kan ik jullie misschien wel meeten!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee, ik vind haar echt helemaal niks.


    ars moriendi

    Ik niet, ik vind sommige liedjes van haar wel leuk hoor! maar om nou een optreden van haar bij te wonen ... hmm nee.


    Everything is worse without music.

    Ik niet!


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik wil wel heel graag, maar ik ben bang dat ik niet ga mogen en ik heb geen geld. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Invasion schreef:
    Ik niet!

    Euphoria schreef:
    Ik wil wel heel graag, maar ik ben bang dat ik niet ga mogen en ik heb geen geld. (':

    Awh dat is jammer! Ik dacht ook ik mag niet omdat ik die maand terug naar All Time Low ga maar ik mocht toch en het is 37,40 incl. service kosten. Dus 't viel best mee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Invasion schreef:
    Ik niet!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik niet. Ik ben niet echt een fan van Katy Perry(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Kuyt schreef:
    Nee, ik vind haar echt helemaal niks.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gaat er dan niemand? (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zag het voorbijkomen op tv en ik dacht: wooow daar moet ik heen. Maar waarschijnlijk ga ik toch niet omdat ik standaard blut ben. -a-


    It's time to be happy again.

    Noppes. Geen zin in, geen tijd.
    Geef liever geld uit aan andere dingen, haha.


    Ik ben gemeen xoxo

    Prosecco schreef:
    Ik zag het voorbijkomen op tv en ik dacht: wooow daar moet ik heen. Maar waarschijnlijk ga ik toch niet omdat ik standaard blut ben. -a-

    Pfoe echt iedereen die wilt heeft geen geld D: Naja toen ik mijn kaartje bestelde was t al bijna uitverkocht.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Pfoe echt iedereen die wilt heeft geen geld D: Naja toen ik mijn kaartje bestelde was t al bijna uitverkocht.

    Katy Perry is ook best populair (nerd)


    Ik ben gemeen xoxo

    Boterkoek schreef:
    (...)
    Katy Perry is ook best populair (nerd)

    Hahaha klopt maar de meeste die ik ken vinden haar vals zingen op basis van twee filmpjes die ze hebben gezien ;p
    Haha naja ik heb gelukkig mijn kaartje :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.