• Ja, de mensen van mijn klas die denken dat ze problemen hebben. Dan word er tegen een kleine jongen van mijn klas gezegd 'hobbit' en dan gaat hij wenend naar de leerlingenbegeleider. Gaat hij zeggen dat het hem allemaal te veel word. o_o Of dan hebben twee meiden ruzie, laten ze elkaar vallen, gaan ze zeggen dat ze van school afwillen, omdat het écht niet meer kan. Dan heb ik echt zoiets van: Jullie denken dat jullie problemen hebben ofzo?
    Ik zit vergeleken met hun echt véel dieper in de shit, en ik klaag toch ook niet? Als ik naar de begeleider zou gaan, dan zou die me niet geloven, zo veel problemen heb ik.
    En dan gaat hij in de klas -midden in de les- komen zeggen, dan we respect voor elkaar moeten hebben omdat er mensen zijn die zich ongelukkig voelen in onze groep. Jeh, hello? Als dat al erg is allemaal.

    Ik word er echt boos van. (cat)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 11:39 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    snuggle schreef:
    Same here

    Rot voor je dat jij ook problemen hebt en ik geloof best dat ze erg zijn. Maar hun problemen zijn misschien in jouw ogen "aanstellerig", voor hen kan dat probleem ook heel erg zijn.


    It's time to be happy again.

    Frappucino schreef:
    Rot voor je dat jij ook problemen hebt en ik geloof best dat ze erg zijn. Maar hun problemen zijn misschien in jouw ogen "aanstellerig", voor hen kan dat probleem ook heel erg zijn.

    Ja, dat is ook zo. Maar ik vind het net stom dat het voor hun erg is, want het zijn problemen die helemaal niet zo erg zíjn. c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    soms zijn erg egt teveel zeik mensen -,-


    Only those who listen can hear

    Crime schreef:
    (...)
    Ja, dat is ook zo. Maar ik vind het net stom dat het voor hun erg is, want het zijn problemen die helemaal niet zo erg zíjn. c:
    Nee, die in jouw ogen niet zo erg zijn. Weetje, er kan veel meer achter zitten dan alleen een kleine woordwisseling. Er kan meer achter zitten dan alleen een keer voor 'hobbit' te worden uitgescholden. En al zou dat het niet zijn, dan heb je nog altijd overgevoelige mensen. Het punt is, waarschijnlijk zien zij wel een uitweg bij de mentor, die jij klaarblijkelijk niet ziet, omdat je al teveel problemen hebt. Ik vind het best wel goed van ze dat ze juist hiermee naar de mentor stappen.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 22:59 ]


    Life is hard and then we die

    Ik vind niet dat jij kan zeggen of die mensen wel/niet een probleem hebben :Y) Het ligt eraan van persoon tot persoon hoe diegene ermee omgaat en hoe zeer die 't zich aantrekt, but yah. Misschien moet jij dan ook maar naar de mentor stappen :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee, die in jouw ogen niet zo erg zijn. Weetje, er kan veel meer achter zitten dan alleen een kleine woordwisseling. Er kan meer achter zitten dan alleen een keer voor 'hobbit' te worden uitgescholden. En al zou dat het niet zijn, dan heb je nog altijd overgevoelige mensen. Het punt is, waarschijnlijk zien zij wel een uitweg bij de mentor, die jij klaarblijkelijk niet ziet, omdat je al teveel problemen hebt. Ik vind het best wel goed van ze dat ze juist hiermee naar de mentor stappen.

    Ik ben zelf een meter 41. Ik word al elke dag klein genoemd vanaf het eerste leerjaar. Die jongen waarover ik het had, die is een meter 55 ofzo. En dat is het grootste dat ik ooit word. Als ik dan hoor dat hij erover gaat wenen, dan word ik gewoon boos omdat ik merk dat ik het zelf ook aan de hand heb. Ik heb dan zo een zin om hem te vertellen dat ze zich daarover niet druk moeten maken. En als ik dan zeg; 'Jij bent niet zo klein hoor', dan krijg ik terug; 'Jawel.' Nja, en ik dan? : D Ik kan dan over nog 1000 dingen klagen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ken het gevoel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Crime schreef:
    (...)
    Ik ben zelf een meter 41. Ik word al elke dag klein genoemd vanaf het eerste leerjaar. Die jongen waarover ik het had, die is een meter 55 ofzo. En dat is het grootste dat ik ooit word. Als ik dan hoor dat hij erover gaat wenen, dan word ik gewoon boos omdat ik merk dat ik het zelf ook aan de hand heb. Ik heb dan zo een zin om hem te vertellen dat ze zich daarover niet druk moeten maken. En als ik dan zeg; 'Jij bent niet zo klein hoor', dan krijg ik terug; 'Jawel.' Nja, en ik dan? : D Ik kan dan over nog 1000 dingen klagen.
    Maar luister, het is vervelend dat jij je zo voelt, echt waar, maar wat geeft jou dan het recht om zo minachtend over anderen te denken? Wat jij nu doet is jezelf zieliger verklaren dan de anderen en daarom zijn die anderen niet goed bezig. Is dat wel eerlijk? Ben je niet gewoon jaloers over het feit dat zij wel hulp zoeken, en die hulp dan ook krijgen? Ik snap gewoon niet dat je in zo een situatie jezelf gaat vergelijken met anderen, en daarom jezelf zieliger verklaart. Dat is geen situatie waarin je moet gaan vergelijken. Dat ervaart iedere persoon nou eenmaal anders, er is geen maatstaaf waaraan je kunt zien dat je nu hulp moet zoeken. Dat is een persoonlijk proces, en daarom vind ik dat je niet zo mag oordelen over die mensen zonder dat je de situatie eigenlijk kent.
    Ik zeg nu niet dat ik het niet naar voor je vind hoor. Ik snap best dat je, je niet goed voelt. Het is zeker geen aanval op jou hoor. Maar ik hoop gewoon dat je hier even over nadenkt.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Maar luister, het is vervelend dat jij je zo voelt, echt waar, maar wat geeft jou dan het recht om zo minachtend over anderen te denken? Wat jij nu doet is jezelf zieliger verklaren dan de anderen en daarom zijn die anderen niet goed bezig. Is dat wel eerlijk? Ben je niet gewoon jaloers over het feit dat zij wel hulp zoeken, en die hulp dan ook krijgen? Ik snap gewoon niet dat je in zo een situatie jezelf gaat vergelijken met anderen, en daarom jezelf zieliger verklaart. Dat is geen situatie waarin je moet gaan vergelijken. Dat ervaart iedere persoon nou eenmaal anders, er is geen maatstaaf waaraan je kunt zien dat je nu hulp moet zoeken. Dat is een persoonlijk proces, en daarom vind ik dat je niet zo mag oordelen over die mensen zonder dat je de situatie eigenlijk kent.
    Ik zeg nu niet dat ik het niet naar voor je vind hoor. Ik snap best dat je, je niet goed voelt. Het is zeker geen aanval op jou hoor. Maar ik hoop gewoon dat je hier even over nadenkt.

    Ik vind mezelf echt niet zieliger, maar je hebt wel een punt. Ik heb geen zelfmedelijden hoor, maar ik vind gewoon dat ze snel op hun tenen getrapt zijn.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Noblesse schreef:
    Ik heb net hetzelfde.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    sommige mensen hebben zoveel shitt meegmaakt dat het gewoon echt niet meer gaat. misschien heeft die kleine jongen shitt thuis enzo en dan hoeft er maar dit te gebeuren en hij stort in.

    Hush schreef:
    Ik kan me inderdaad nogal storen aan mensen die zowat 'dood' gaan als er een klein dingetje gebeurd met ze. En ik kan er ook niet tegen dat sommige mensen juist alles meezit, want dat heb ik totaal niet, ik moet voor de kleinste dingetjes vechten.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee, die in jouw ogen niet zo erg zijn. Weetje, er kan veel meer achter zitten dan alleen een kleine woordwisseling. Er kan meer achter zitten dan alleen een keer voor 'hobbit' te worden uitgescholden. En al zou dat het niet zijn, dan heb je nog altijd overgevoelige mensen. Het punt is, waarschijnlijk zien zij wel een uitweg bij de mentor, die jij klaarblijkelijk niet ziet, omdat je al teveel problemen hebt. Ik vind het best wel goed van ze dat ze juist hiermee naar de mentor stappen.

    Agree (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.