• Green Day, Tokio Hotel, ... ze dragen allemaal eyeliner terwijl ze jongens zijn. Vinden jullie dat dit hoort? Of vinden jullie het om aandacht vragen en willen opvallen?
    Laat het me weten!
    Ik vind het alvast héél sexy staan bij de jongens van Green Day!

    Ik vind dat ze moeten doen wat ze zelf willen. Ik vind het ook wel leuk staan, als ze het maar niet te overdreven doen :'D

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 17:46 ]

    Ik vindt bij die gastjes van Tokio hotel, dat ze om aandacht vragen, maar bij die jongens van Greenday vindt ik het staan. ;3


    Smiling but close to tears.

    Green Day :9~
    Maar ik vind 't wel leuk, in de mate dat het wat normaal blijft en niet over hun hele gezicht gaat hangen.

    Ik vind het wel tof :3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik vind het maar niks, zeker niet als ze hun ogen heel dik gaan omlijnen zodat ze er als panda's uitzien. =D
    Maar bij sommige staat het wel, als het een dun lijntje is. Zoals hier. :9~

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 17:57 ]

    Ik vind het er super uitzien, en heb er respect voor. Al kan ik me wel voorstellen dat sommigen het helemaal niks vinden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Crush schreef:
    Ik vindt bij die gastjes van Tokio hotel, dat ze om aandacht vragen, maar bij die jongens van Greenday vindt ik het staan. ;3

    En toch begon Greenday laterna pas met make-up dragen. En droeg Bill het al vóórdat ze beroemd waren. Dus aandacht? Nee, ik denk van niet. Ik denk eerder andersom. Maar hé, dat is mijn mening. ;D
    On-topic: Het staat bij Bill in ieder geval harstikke sexy. ='3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Crush schreef:
    Ik vindt bij die gastjes van Tokio hotel, dat ze om aandacht vragen, maar bij die jongens van Greenday vindt ik het staan. ;3


    All was well.

    Crush schreef:
    Ik vindt bij die gastjes van Tokio hotel, dat ze om aandacht vragen, maar bij die jongens van Greenday vindt ik het staan. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Het is hun lichaam, houd ik mij buiten.

    Fragile schreef:
    Ik vind dat ze moeten doen wat ze zelf willen. Ik vind het ook wel leuk staan, als ze het maar niet te overdreven doen :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Black Veil Brides (de 3 dudes he!) & bij CB gasten staat het ook goed :3


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ben er zelf niet gek van, maar verder interesseert het me niet zo bijster veel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Crush schreef:
    Ik vindt bij die gastjes van Tokio hotel, dat ze om aandacht vragen, maar bij die jongens van Greenday vindt ik het staan. ;3

    En is dat puur om het feit dat je niets van TH moet en van GD toevallig wel?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het er heel erg aan liggen wie de guy is.


    sic itur ad astra