• Ik heb vanavond een feest van een hele leuke jongen, Mike. En ik begin denk ik een beetje een crush op hem te krijgen, haha. Hij is 18 geworden en dus geeft ie vanavond een feest en ik en een vriendin zijn uitgenodigd.
    Alleen ik mag niet.
    En waarom? Mijn moeder wil niet om half 3 heen en weer rijden, want dat doet ze al alle weekenden. En mijn vader is er niet. Mijn moeder heeft ook echt heel erg haar rust nodig, aangezien ze bezig is met een studie voor Nurse Practitioner op universitair niveau, op haar leeftijd. 49. Dus dat is echt ontzettend zwaar.
    Maar ik vind het gewoon zó jammer dat ik niet kan! Ik ben namelijk ook een beetje bang dat mijn vriendin die Mike ook wel ziet zitten, en aangezien zij vanavond een kans krijgt om met hem om te gaan tijdens dat feest... Echt niet leuk. En het is altijd zo; de jongens vinden haar altijd nou eenmaal leuker dan mij.
    Dus ik voel me nu gewoon een beetje kut. Dit lucht wel op.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kun je dan niet met die vriendin meerijden? (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    AveMaria schreef:
    Kun je dan niet met die vriendin meerijden? (:

    Toch veel sterkte. Misschien veriert je vriendin een andere jongen ? :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    rij met je vriendin mee_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    AveMaria schreef:
    Kun je dan niet met die vriendin meerijden? (:

    Dat heeft niet zoveel zin. Als ik dan bijvoorbeeld half 3 thuiskom, dan is mijn moeder echt het type om daardoor niet te kunnen slapen. Ze wil me horen thuiskomen en zo. Dus dan blijft ze alsnog wakker. :/
    Alsnog bedankt!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    AveMaria schreef:
    Kun je dan niet met die vriendin meerijden? (:

    Hier zat ik ook aan te denken, en achja (: anders bel je mij dan breng ik je op mijn fietsie aha..


    Everything is worse without music.

    Beter, probeer je met iemand mee te rijden .


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Soulsavers schreef:
    (...)
    Dat heeft niet zoveel zin. Als ik dan bijvoorbeeld half 3 thuiskom, dan is mijn moeder echt het type om daardoor niet te kunnen slapen. Ze wil me horen thuiskomen en zo. Dus dan blijft ze alsnog wakker. :/
    Alsnog bedankt!


    Hmm, dat is inderdaad wel lastig dan. Maar misschien kun je je gevoel aan je moeder proberen uit te leggen? Of blijf anders bij iemand slapen ofzo, misschien kan dat?


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Significance schreef:
    (...)
    Hier zat ik ook aan te denken, en achja (: anders bel je mij dan breng ik je op mijn fietsie aha..

    Haha, is goed! Woon je in Zuid-Holland?:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?