• Ja ik zie nu een een laag sneeuw! Ik ben eht heel blij daarmee! In de winter als het sneeuwt is het bij mij altijd gezellig! Met al mijn vriendinnen, oude klasgenoten gaan we dan naar het parkje tegenover mijn huis! Daar is een hele grote berg, en nog vele kleine heuveltjes! Ook is er een heel groot bereik aan gras waar het sneeuw perfet op blijft liggen!
    Ookal roep de rest zo van "Doe niet zo kinderachtig" we blijven gewoon met sneeuwballen gooien en van de berg af sleeen! Achteraf steken we even de straat over en verzamelen we bij mij voor warme chocomel! :9~

    Ik vind sneeuw echt geweldig!
    Wie heeft er nog meer zo'n sneeuwpret? (krul)

    Ik haat sneeuw!
    En ik vind dat het te vroeg gevallen is!
    Het is nog niet eens winter!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxVampFish schreef:
    Ik haat sneeuw!
    En ik vind dat het te vroeg gevallen is!
    Het is nog niet eens winter!

    Inderdaad, normaal valt het pas in februari, wanneer de lente er bijna is. (krul)
    Echt waar..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik haat sneeuw en ik haat de winter. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ziet er mooi uit maar het is me te koud (krul)


    -

    Er ligt hier gelukkig nog geen sneeuw. En ik haat de winter (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben echt gek op sneeuw. Hopelijk is er deze winter de mogelijkheid om weer een iglo te bouwen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nederland heeft geen bergen (cat). Ik vind 't altijd zo leuk om te schaatsen! En dan daarna een mok warme chocolademelk, met een toefje slagroom. :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    Nederland heeft geen bergen (cat). Ik vind 't altijd zo leuk om te schaatsen! En dan daarna een mok warme chocolademelk, met een toefje slagroom. :9~

    Wij noemen het altijd een berg, xd Maar je het is n heuvel zegmaar, maar wel n grote heuvel :9~

    Ik hou van de winter, de kou en de sneeuw. maar ik denk dat we 1 van de enigen zijn XD


    "Let them eat cake!"

    Significance schreef:
    Jammer genoeg sneeuwt het hier niet. Ik wil echt zo'n dikke pak sneeuw. Dat ik dan heerlijk met mijn vrienden naar buiten kan. En als je dan weer binnen komt lekker gezellig een warme kop choco. Oh, wintergevoel begint te borrelen. haha


    Precies! Ik hou van de winter! <3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik vind het op zich wel leuk en gezellig.
    Maar wel pas vanaf de vakantie begint, want nu zit ik met de examens in m'n hoofd en moet ik te vroeg opstaan om door de kou te rijden met de fiets.


    effort never betrays you