• Ja ik zie nu een een laag sneeuw! Ik ben eht heel blij daarmee! In de winter als het sneeuwt is het bij mij altijd gezellig! Met al mijn vriendinnen, oude klasgenoten gaan we dan naar het parkje tegenover mijn huis! Daar is een hele grote berg, en nog vele kleine heuveltjes! Ook is er een heel groot bereik aan gras waar het sneeuw perfet op blijft liggen!
    Ookal roep de rest zo van "Doe niet zo kinderachtig" we blijven gewoon met sneeuwballen gooien en van de berg af sleeen! Achteraf steken we even de straat over en verzamelen we bij mij voor warme chocomel! :9~

    Ik vind sneeuw echt geweldig!
    Wie heeft er nog meer zo'n sneeuwpret? (krul)

    Sneeuwhaat eerder :'D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik vind het mooi om te zien. Sneeuwpop maken zou ik ook nog doen.

    Voor de rest vind ik er niet aan. Zeker niet als het ijs wordt en je makkelijk valt met je fiets. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Crime schreef:
    Sneeuwhaat eerder :'D

    Hehe, oke ik moet nu voortaan wel 5 km lopen naar school, maar het is het waard? (krul)

    ikke hou van sneeuw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Waa-rom sneeuwt het hier nog niet?!? jep, I (H) de winter, maar alleen als het sneeuwt ^^

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2010 - 12:17 ]


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Jammer genoeg sneeuwt het hier niet. Ik wil echt zo'n dikke pak sneeuw. Dat ik dan heerlijk met mijn vrienden naar buiten kan. En als je dan weer binnen komt lekker gezellig een warme kop choco. Oh, wintergevoel begint te borrelen. haha


    Everything is worse without music.

    Het sneeuwt nu bij ons in Almere.
    Ik ben er normaal gesproken dol op en kan uren kijken naar de dwarrelende vlokjes. Maar ik moet (&(*^*& werken, en dan mag ik niks leuks met de sneeuw doen behalve er doorheen lopen.

    Geen sneeuw bij mij helaas.
    Sevda mag ik langs komen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    @Significance; Dont worrie, de sneeuw komt je snel opzoeken! Hiet is het nog amar een dunne laag maar ik weet zeker! Dit laagje word straks een hele berg! EN als het bij jou niet gaat sneeuwen kom ik je ophalen kunnen we samen sneeuwballen gooien (krul)
    @Voldie; Haha ik heb komende week proefwerkweek dan hef ik maar van 9 tot half 11 iedere dag naar school, en vrijdag ben ik helenmaal vrij (krul) en na de pw week is het verkort lesrooster :Y)
    Heb medelij met je :Y)

    Het sneeuwde daarnet even hard, maar het bleef niet liggen helaas.

    mine schreef:
    Geen sneeuw bij mij helaas.
    Sevda mag ik langs komen?

    Tuurlijk:Y) Wil je slagroom op je chocomel? :Y)

    dat is wel erg leuk ja :D

    opzich vind ik het wel leuk, alleen moet er dan wel veel zijn zodat je kunt sleeén en sneeuwballen gevecht kunt doen :D

    Alleen het nadeel is; dat het openbaar vervoer niet rijd en dat je niet altijd op je stage/school kan komen en daar baal ik wel van


    I solemny swear i am up to no good

    je bedoelt het koudste deel van het jaar. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Ik hou niet van sneeuw & winter eigenlijk. ;x Geef mij maar zomer & zon!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik haat winter & ik haat donker & ik haat kou & ik haat regen, sneeuw en ijs.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.