• Jep, wie covers wilt, ik wil ze wel maken hoor verveel me toch.

    Paar dingetjes die jij aan mij moet geven.
    Titel;
    Een klein stukje over je story;
    Of dat het gemixt moet zijn of naast elkaar.;
    En wat er allemaal op moet staan;
    En hoe de foto er ongeveer uit moet zien;

    Hier heb ik wat voorbeelden van mijn covers.
    1.
    2.
    3.

    Dus voor wie moet ik een cover maken? ^^

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 21:00 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Titel; Pathetic
    Een klein stukje over je story; Die heb ik niet echt, hahaaha.
    Of dat het gemixt moet zijn of naast elkaar; Gemixt graag.
    En wat er allemaal op moet staan; Ron Weasley of Rupert Grint en Heather Morris.

    dankjewel. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wauw, ze zijn echt mooi!
    Je mag er voor mij eentje maken als je wil.

    Titel: The pain of love
    Klein stukje: Het gaat over een meisje dat al heel lang verliefd is op iemand, maar die persoon is te onbereikbaar, dus haar liefde is niet wederzijds (klik)
    Mag gemixt of beide, maakt niet uit.
    Liefst een foto i.v.m. liefde of liefdesverdriet en de titel. Voor de rest ben je vrij :')
    En o ja, liefst niet er bij zetten van 'door Optimistic' ofzo (:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 21:05 ]


    Never run out of reasons to smile...

    3D schreef:
    Titel; Pathetic
    Een klein stukje over je story; Die heb ik niet echt, hahaaha.
    Of dat het gemixt moet zijn of naast elkaar; Gemixt graag.
    En wat er allemaal op moet staan; Ron Weasley of Rupert Grint en Heather Morris.

    dankjewel. _O_

    Hoe moet de foto er zowat uit zien?.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Optimistic schreef:
    Wauw, ze zijn echt mooi!
    Je mag er voor mij eentje maken als je wil.

    Titel: The pain of love
    Klein stukje: Het gaat over een meisje dat al heel lang verliefd is op iemand, maar die persoon is te onbereikbaar, dus haar liefde is niet wederzijds (klik)
    Mag gemixt of beide, maakt niet uit.
    Liefst een foto i.v.m. liefde of liefdesverdriet en de titel. Voor de rest ben je vrij :')
    En o ja, liefst niet er bij zetten van 'door Optimistic' ofzo (:


    Ik vind ze niet zo mooi maar moest het maken met een hele kut programma want met die andere was er iets maar hier ik heb er 3,
    The pain of Love 1.
    The pain of love 2.
    The pain of love 3.

    Alsjeblieft.^^

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 21:26 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    heeeel moooi maar heb geen nodig _O_


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Titel: Flicka
    Inleiding: [Ikweetnoggeennaam] is een negentienjarig meisjes dat studeert en thuis op een ranch leeft. Sergio Ramos is een vierentwintigjarige jongen die voetbalt en in een droomwereld leeft. Op een dag heeft Sergio schoon genoeg van zijn leven en besluit om op vakantie te gaan. Ergens waar de paparazzi hem niet kunnen vinden. De Never Summer Mountains van Wyoming. Sergio is er helemaal alleen. Hij kent er niemand en niemand kent hem. Tot hij op een dag in het grasveld ligt en er een meisje op haar paard komt rijden. Het meisje maakt een lelijke val en het paard is weg. Sergio twijfelt geen minuut en brengt het bewusteloze meisje naar het ziekenhuis. Vanaf dat moment kan Sergio aan niemand anders meer denken dan aan [.] maar [.] is kwaad op Sergio. Zij vind dat hij haar paard had moeten zoeken in plaats van haar naar het ziekenhuis te brengen.
    Foto's: Ik zou graag hebben dat deze foto erin verwerkt is, maar alleen het meisje met het bruine haar. En dan zo rennende paarden, snapje? (:
    En Sergio Ramos natuurlijk maar liefst een natuurlijk plaatje. Niet waaraan je kan zien dat hij een voetballer is. Het moet zo een beetje het gevoel creeëren dat het meisje gelukkig is met haar paarden en Sergio zich alleen voelt (:
    Sorry als dat moeilijk is xD

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 12:17 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Titel; Love is stupid ...
    Een klein stukje over je story; Het gaat over een meisje die al vak gekwetst is door jongens en zichzelf beloofd heeft niet meer verliefd te worden ... Alles verloopt goed totdat ze een nieuwe leeraar wiskunde krijgen .
    Of dat het gemixt moet zijn of naast elkaar; Kies maar iets ^^
    En wat er allemaal op moet staan; deze foto's : Nora en Kristof en ook nog de tekst : Me + You = 100% ?
    En hoe de foto er ongeveer uit moet zien; Laat ik helemaal aan jou over


    You make my life perfect ! <3

    Ik vind die covers echt zoooo mooi! <3


    Alleen maar tranen van geluk

    Titel; Don't Go
    Een klein stukje over je story ; Het gaat over Charlotte die veel problemen heeft thuis en op school.Op een concert ontmoet ze een meisje dat een hele goede vriendin wordt, uiteindelijk wordt Charlotte verliefd op het meisje,hoewel ze altijd al dacht dat ze hetero was.
    Of dat het gemixt moet zijn of naast elkaar.; Gemixt.
    En wat er allemaal op moet staan; Vintage achtergrond,en dan een boom zonder bladeren,zoals in de winter.


    Imperfection Is Beautiful

    Oewh, bedankt! Ik vind ze echt heel mooi, ik zal de eerste nemen (=
    Heel erg bedankt! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Titel; Lilith: The pain of rejection
    Een klein stukje over je story; Lilith de stormdemon, wordt verliefd op Aäron, maar die wijst haar af
    Of dat het gemixt moet zijn of naast elkaar.; Gemixt liever
    En wat er allemaal op moet staan; Lilith en de verboden appel
    En hoe de foto er ongeveer uit moet zien; Mooi lettertype en ja, mooi contrast..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sydan schreef:
    (...)
    Hoe moet de foto er zowat uit zien?.


    Hetliefste wel door elkaar, maar dat ze een beetje naast elkaar staan, zodat ze niet helemaal achter elkaar staan.
    Snappévoe? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Titel; Someting you can't see in a Disneymovie.
    Een klein stukje over je story; Staat bij de beschrijving van de story
    Of dat het gemixt moet zijn of naast elkaar.; Gemixt lijkt me leuk
    En wat er allemaal op moet staan; Ik dacht aan Zac Farro en een meisje die weent of een meisje die wacht op iemand.
    En hoe de foto er ongeveer uit moet zien; zie boven. :)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 19:23 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Titel: The Best Mistake Of My Life
    Een samenvatting: mijn story gaat over Abby West. Haar leven veranderd compleet als haar vader naar een hartaanval in het ziekenhuis ligt. Abby raakt helemaal in paniek. Dan stelt een vriendelijke verpleegster of ze met haar mee naar huis wil, totdat haar vader weer naar huis mag. Dat doet Abby. Die vrouw(Rosalie) blijkt ook nog een zoon van 18 te hebben. Hij is heel knap en hij kan goed piano spelen. Eerst heeft hij (Ray) een grote hekel aan Abby, maar ze worden toch verliefd. Op de avond voor dat Abby's vader weer naar huis mag, doen Abby en Ray 'het'. Een paar dagen later haalt Abby een zwangerschaptest, omdat ze de hele tijd moet overgeven. Ze blijkt zwanger te zijn. Abby schiet helemaal in de stress, want wat moet ze aan haar vader vertellen? En Ray? Haar vader pikt het. Ray ook wel, maar hij beseft niet goed wat het inhoud, een baby verzorgen. Negen maanden gaan voor bij zonder veel problemen. Dan wordt op valentijnsdag een gezond meisje geboren, Aphrodite.

    Het liefst gemixt.
    Wat er in moet staan: een zwartharig meisje met een blonde jongen en een baby.

    Die covers zien er echt super mooi uit!
    xxx

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 20:13 ]


    Love Is Like Heaven, But Hurts Like Hell

    Titel:what's mean to be , always find it's way
    Een klein stukje over je story;het gaat over een dorpsmeisje marietta die kruisachtige gaven ontdekt .
    Of dat het gemixt moet zijn of naast elkaar.;gemixt
    En wat er allemaal op moet staan;deze

    en deze

    En hoe de foto er ongeveer uit moet zien;mooixD maar de titel moet onderaan en het meisje moet voor de torens is het teveel??


    You can't not look cool with a crossbow.