Ja ik zie nu een een laag sneeuw! Ik ben eht heel blij daarmee! In de winter als het sneeuwt is het bij mij altijd gezellig! Met al mijn vriendinnen, oude klasgenoten gaan we dan naar het parkje tegenover mijn huis! Daar is een hele grote berg, en nog vele kleine heuveltjes! Ook is er een heel groot bereik aan gras waar het sneeuw perfet op blijft liggen!
Ookal roep de rest zo van "Doe niet zo kinderachtig" we blijven gewoon met sneeuwballen gooien en van de berg af sleeen! Achteraf steken we even de straat over en verzamelen we bij mij voor warme chocomel!
Ik vind sneeuw echt geweldig!
Wie heeft er nog meer zo'n sneeuwpret?
-
27 nov 2010 - 10:0827 nov 2010 - 11:47
De winter is idd een heel gezellige tijd van het jaar
Al die sneeuw en dan al die kerstversiering ^^You and I are the same. Perfect in our own weird way.
27 nov 2010 - 11:48Met de titel was ik het wel eens (ben dol op kerst en oud en nieuw) , maar sinds vorig jaar haaaaaaaaaat ik sneeuw. Je moet gewoon een half uur eerder uit bed, wil je nog optijd komen op school:O Dan zijn er ook nog van die *** auto's die je geen voorrang geven als je dat hoort te krijgen en dan moet je remmen............
Super irritant!!!!Happy Birthday my Potter!
27 nov 2010 - 11:54hier is het alles koud:Y) ongeveer een halve graad bove nulxD en ik bn lekker ziek door de kou:S
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
27 nov 2010 - 12:281. ik lust geen chocomel
2. je hebt er 3 keel last van.
Als het valt
Als het ligt
Als het smelt
3. doe mij maar zomerMy heart is yours and so am I
27 nov 2010 - 12:31Hier ligt er echt een dikke laag (zeker meer dan 5 cm) sneeuw en ik vind het geweldig
Never run out of reasons to smile...
27 nov 2010 - 12:31Bij ons sneeuwt het, maar het blijft niet liggen.
Áls het dan toch sneeuwt, moet het wel blijven :p
Het nadeel is echt wel de kou.
En ik kom in de winter veel moeilijker mijn bed uit, en heb altijd een ochtendhumeur.Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
27 nov 2010 - 12:36Optimistic schreef:
Hier ligt er echt een dikke laag (zeker meer dan 5 cm) sneeuw en ik vind het geweldig
geluk vogel(cat)“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
27 nov 2010 - 12:50ik vind oud&nieuw en kerstmis erg leuk maar ik háát sneeuw en kou.Ik vind het altijd leuk om naar buiten te gaan om te "chillen" en nu kan dat gwn niet tenzij je kou wilt lijen(cat)(en ja ik heb sjaals,mutsen en handschoenen aan) daarbij is het ook vaak erg glad en flikker je zo op je bek(excuus voor mijn taalgebruik ;x) en vind ik het er ook erg vies uit zien al dat bruine smurrie...
dus de winter is niks voor mij.
Ik vind de lente veel leuker maar de zomer blijft mijn nummer Uno !Listen to your heart and your dreams come true ~
27 nov 2010 - 13:05hangt ervan af wat je doet... Maar meestal is het wel leuk
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
27 nov 2010 - 13:08Ik vind het niet kinderachtig! Ik doe van alles als er sneeuw ligt, en ik vind het helemaal geweldig :'D
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
27 nov 2010 - 13:32er is nog steeds gen vlok gevallenxD
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
27 nov 2010 - 13:40Significance schreef:
Jammer genoeg sneeuwt het hier niet. Ik wil echt zo'n dikke pak sneeuw. Dat ik dan heerlijk met mijn vrienden naar buiten kan. En als je dan weer binnen komt lekker gezellig een warme kop choco. Oh, wintergevoel begint te borrelen. hahaBe careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
27 nov 2010 - 13:42Crime schreef:
Sneeuwhaat eerder :'DReality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.
27 nov 2010 - 13:49Ik hou alleen van het gezellige kerstfeest. En in de winter vind ik het ook gezellig om zo'n typisch kerstfilmpje te zien.
De rest van deze tijd haat ik![ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 13:50 ]
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
27 nov 2010 - 13:55Ik hou van sneeuw etc. Maar ik vind het iets te vroeg, ik heb nog nood aan zomer.
Het moet het hele jaar zomer zijn en echt warm behalve zo een 2 maanden dat het sneeuwt en winter is.We're hiding behind skin that's too tough