• klik
    AHAHAHAHA
    hij is echt eng ;x

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

hahahahha

idd XD

--

die had ik op school gezien_O_
    hij is eng o.o

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

nachtmerrrie

They fell in love, didn't they?

RoseDestiny schreef:
    die had ik op school gezien_O_
    hij is eng o.o

Zijn ogen zijn echt huge;o

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

I just peed a little bit, LOL. Nee, grapje dan toch, maar HAHAHAH haat je leven gast.

target schreef:
    nachtmerrrie

love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

Hij lijkt op mijn ex, alleen mijn ex had niet zo'n groot voorhoofd en een bril.
    Hahaha

Ik ben gemeen xoxo

Ik denk dat hij dat wel bewerkt heeft met z'n cam, dat kan ik namelijk ook. :P

*insert philosophical cringe expression here*

KAK schreef:
    Hij lijkt op mijn ex, alleen mijn ex had niet zo'n groot voorhoofd en een bril.
    Hahaha

Haha dan was ie opzich nog wel schattig maar zo niet xd

idd : 'D

Shoganai i ne~

Hij heeft toch een groeiziekte? Dat had ik ooit ergens gelezen. Maar ik vind dat hij rare gezichten trekt.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

GabyDeUser schreef:
    Ik denk dat hij dat wel bewerkt heeft met z'n cam, dat kan ik namelijk ook. :P

Ik hoop het voor hem xd

Jalex schreef:
    I just peed a little bit, LOL. Nee, grapje dan toch, maar HAHAHAH haat je leven gast.

Hope goes lost but never dies.

Volgens mij heeft hij dwerggroei?

You are the poetry Shakespeare was missing.

Hoeveel topics krijgen we nog over hem? ._.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?