• Hey meiden... Ik moet even mijn hart uitstorten. Je hoeft het niet te lezen, maar dat ben ik het kwijt. Nou hier komt het:
    HELP! Mijn ouders hebben erge ruzie. Mijn vader was net weg en mijn moeder ging hem zoeken. Ze kon hem niet vinden. Ze kwam terug bij ons thuis waar mijn broertje en ik tv zaten te kijken. Ze vroeg of we erg honger hadden ,ik zei nee. Ik heb uiteindelijk maar een danoontje gegeten. Toen kwam mijn vader thuis. Mijn ouders zeiden wat tegen elkaar wat ik niet wil zeggen. Toen ging mijn moeder weg en mijn broertje vroeg waar ze heen ging. "Weg..." Zei ze. Mijn vader zei dat we er maar aan moeten gaan wennen. Maar waaraan? Mijn moeder is nu weg. Ik ben erg close met haar. Ik ben verdrietig, maar huil niet. Ik heb niet het gevoel dat ik verdrietig ben, maar mijn hart doet pijn. Ik voel me klote, maar heb het gevoel dat het allemaal toch weer goed komt. Dat komt het meestal altijd. Ik heb het gevoel dat er iets ergs gaat gebeuren, maar toch het me niks kan schelen. Ik voel een hoop dingen tegelijk, maar ook weer niets. Ik weet dat ik ingewikkeld ben, maar zo voel ik me. Of niet? Voel ik me nu anders? Zo. Ik heb nu mijn hart gestord op dit verhaal en het voelt nog niet beter.
    Wat kan ik doen???? Rette mich... :(
    :(:(:(:(:(


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    wow das we heel erg. meestal als ze gaan scheiden heb je het zelf wel in de gaten en dan is dit al langer aan de gang. of ze zitten allebij in een meoilijke periode. probeer met jullie pap te praten. en anders dit zou ik doen, ga jullie mam zoekn. als ze nog niet terug is


    So Wrong, It's Right <3

    Ik denk dat je het beste niks kan doen. Het is een probleem van je ouders waarvan jij de dupe bent. Je kan er natuurlijk ook met vrienden over praten enzo, dat lucht ook op. I'm sure, ik zit in een ongeveer het zelfde als jij, maar.. anders.
    Vraag gewoon even aan je vader, wat er gebeurt, dan ben jij ook op de hoogte en niet zo onzeker. Voor de rest zou ik het aan je ouders over laten.
    succes!


    You'd took my breath but I'll survive.

    ocharme schat! x3

    Ik zou proberen met je vader te praten& zeggen dat je je eigen niet prettig voelt&dat je graag contact met je moeder wil.Dat zal hij toch zeker ook wel begrijpen? en zo niet,ga naar de buren&bel je moeder!


    hopelijk kun je er wat mee&heel veel sterkte(flower)


    Lalalalalalalala.

    Ik denk dat je er zelf niet zoveel aan kunt doen, want het is tussen je ouders.. Maar je kunt wel met je vader gaan praten misschien dat hij dan wat duidelijker is.. Je kunt ook met vrienden of een vertrouwenspersoon op school gaan praten, dat lucht ook op. (:
    Succes, meid <33


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Och meid:(

    Serieus, ik wou dat ik je kon helpen, maar omdat ik niet weet hoe het voelt kan het niet goed. Maar, vraag steun aan je vrienden en vriendinnen, of ga een keer met je moeder praten, ik neem aan dat ze jou daar wel oud genoeg voor vind. Jij hoort ook te weten wat er gebeurd, net als je broertje.
    Sorry, meer kan ik niet helpen. Sterkte!(flower)


    a figment of your imagination

    Sorry, maar dat heeft geen zin. Mijn vader heeft al een tijdje problemen op zijn werk en met zijn gezondheid. Mijn moder probeert hem te helpen, maar dat wil hij niet. Mijn vader is heel bot in dat soort dingen. Ik mag me nergens mee bemoeien maar moet het wel aanhoren. Ik weet wel dat mijn moeder geen gekke dingen doet. Maar mijn vader... Mijn moeder heeft eindelijk een keer volgens my gezegt wat haar dwars zit en nu hebben ze nog meer ruzie. Mijn oma is mijn buurvrouw, daar mag ik niet eens naartoe. Mijn vader houdt de deur in de gaten en vraagt waar ik heen ga als ik weg wil en mijn buurman aan de andere kant is drugsverslaaft geweest en is een beetje gestoord dat lijkt me ook geen goed iets.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Vriendinnen die ik echt vertrouw heb ik niet. Ik heb geen vertrouwens persoon. Ja, me dagboek, maar zelfs die vertrouw ik niet meer. Ik heb namelijk het idee dat ze me dagboek hebben gelezen. Mijn oma is mijn vertrouwens persoon maar zoals ik al schreef mag ik daar niet naar toe. Bedankt toch voor de tips...


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    o my gowd?

    Kan je niet gewoon ik bedoel... praten ofzo of naar kjt jongertelefoon bellen of mailen?
    Dit is wel een heel erge situwatie ...

    Sterkte (flower)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Meid,je maakt het jezelf moeilijk.Als ik in zo'n situatie zat,zou ik naar mijn oma gaan hoor,ook al mag het niet.Ik zou mijn vader negeren en doorlopen.Maar als je weet dat dat niet werkt,dan zeg je dat je even met je oma bij wilt kletsen&als dat niet lukt zou ik naar je oma gaan als je vaderweg is.Natuurlijk is het erg om dat stiekem te doen,maar het moet.Tenminste,als je contact wil met je moeder&anders bel op school¬¬' de leraren begrijpen dat toch wel als je verteld dat je contact wilt met je moeder.Of doe alsof je ziek bent,zodat die mensen er niet achter komen wat er écht is.Er zijn genoeg opties.Gewoon doen


    Lalalalalalalala.

    Wat moet ik zeggen tegen de telefoon dan? Dat mijn ouders ruzie hebben? Ik en mijn broertje worden niet geslagen. Ze slaan elkaar niet. Ze hebben problemen en ik wil weten wat er is en dan krijg ik de volle laag... Ik ben nu weer wat gekalmeerder. En kan weer een beetje helder denken... Maar het is wel zo gebeurt...


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Daz égt een irritante situatie. Mijn ouders hebben afentoe ook wel is zo'n ruzie. Ze zitte dan wel te roepen tege elkaar, en dan uiteindelijk neemt mijn mama de autosleutels, en zoeff, weg. Mijn papa lacht er dan gewoon mee. Op zo'n momenten HAAT ik hem dan ook :| Maar, daarna komt het altij trug goe bij hun. Ze wete dan da ze zich kinderachtig gedrage hebbn, en jah, ze zien elkaar nog wel graag, dus. Misschien is het bij u hetzelfde? :)


    007

    Ik kan mijn moeder wel bellen. Maar wat moet ik zeggen? Mam kom maar weer? Ik heb me nu opgesloten in mijn kamer met me laptop en kom er voorlopig niet meer uit. Mijn vader doet gewoon of het de normaalste zaak van de wereld is! Ik heb besloten dat ik het maar zo laat... Ze komt wel weer terug. Hoop ik...


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Daz égt een irritante situatie. Mijn ouders hebben afentoe ook wel is zo'n ruzie. Ze zitte dan wel te roepen tege elkaar, en dan uiteindelijk neemt mijn mama de autosleutels, en zoeff, weg. Mijn papa lacht er dan gewoon mee. Op zo'n momenten HAAT ik hem dan ook :| Maar, daarna komt het altij trug goe bij hun. Ze wete dan da ze zich kinderachtig gedrage hebbn, en jah, ze zien elkaar nog wel graag, dus. Misschien is het bij u hetzelfde? :)

    Ja! Alleen denk ik dat het bij mij wat vaker dat soms is...


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    (...)
    Ja! Alleen denk ik dat het bij mij wat vaker dat soms is...


    Ow. :S


    007

    Wow o_O
    Kindertelefoon?