• Nou vroeger was ik nogal jongens achtig alleen het afgelopen jaar ben ik mee meisje geworden. En vind ik ook andere kleren leuk. En als ik dan iets aan wijs wat ik dan leuk vind wat ik een jaar geleden nooit leuk had gevonden vertelt mijn moeder tegen bijna iedereen: 'Ja sarita vond iets leuk wat ik nooit had verwacht dat ze leuk zou vinden.'
    Ik word er zo gek van!


    "Ignite, my love. Ignite."

    mine schreef:
    (...)

    Klopt xD

    Thaha ik ben Olli >> Olifant [toepasselijk] xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Morgaine schreef:
    Haha, dat deed mijn moeder bij mij ook altijd. Ik hield eerst meer van de alto style en nu ben ik me toch volwassener/vrouwelijker gaan kleden. Het gaat wel weer over.
    dat heb ik nu dat ik me vrouwelijker gaat kleden want ik ben al weer bijna 14(hakken veel make-yp sieraden enzo) naar mijn moeder zegt dan :" je lijkt ook zoveel op mij". soms is dat irritant


    Shoganai i ne~

    lovexdestiny schreef:
    (...) dat heb ik nu dat ik me vrouwelijker gaat kleden want ik ben al weer bijna 14(hakken veel make-yp sieraden enzo) naar mijn moeder zegt dan :" je lijkt ook zoveel op mij". soms is dat irritant


    Geloof me, dan doe je dat waarschijnlijk ook en lach je daar over een jaar of 10/15 over. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    HahaxD iedereen heeft wel een moeder waar hij/zij zich aan ergert.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Mijn moeder werd helemaal gek toen ik zei dat ik andere kleren wou hebben dat ik nu had. Ze vond het geweldig x'D


    -

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Thaha ik ben Olli >> Olifant [toepasselijk] xd


    Weet ik :Y)

    Onzichtbare olifant


    "Ignite, my love. Ignite."

    haha. Wrs hoop jouw moeder nu gewoon stiekem dat ze jou kleren mag aandoen (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik was ook altijd z'n jongensmeisje tot aan klas 3 maar nu op het mbo kleed ik me heel anders en vind ik ook echt andere kleren leuk.


    I'm just a little girl in a big mean world.