• nou kijk ik en mijn vriendin vroegen aan ons andere vriendin, of ze energy drank en drop voor ons kon halen. En we hadden haar daar geld voor gegeven. Dus ze ging weg, en kwam terug met een energy drink en zonder drop. Terwijl ze het had beloof. Dus we vragen waarom ze die andere dingen niet heeft. Zegt ze ik was de winkel al uit. Gaat ze voor onze neus chocola eten. Dus ze haalt alles voor zichzelf maar ze vergeet onze drop. Oke we snappen dat ze iets kan vergeten, maar dit doet ze vaker. En het is gewoon irritant. En we konden zelf niet om een prive reden. (: - Vinden jullie iets irritant aan jullie vriendin?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 15:36 ]

    Daar zou ik me nou niet echt druk om maken. Dan moet je maar meelopen.


    ars moriendi

    Ik vind dat je een beetje overdrijft.
    Als je het zo irritant vind, vraag haar dan niet meer om het te halen voor jullie. Het is maar drop hoor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Niet druk om maken en lekker zelf gaan. Al helemaal als ze dat vaker doet en jij je daar an kan irriteren :Y)(nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Erato schreef:
    Ik vind dat je een beetje overdrijft.
    Als je het zo irritant vind, vraag haar dan niet meer om het te halen voor jullie. Het is maar drop hoor.


    To infinity and beyond •

    Kuyt schreef:
    Daar zou ik me nou niet echt druk om maken. Dan moet je maar meelopen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik vind het al aardig genoeg dat ze überhaupt iets voor jullie meeneemt.
    Genoeg mensen die zeggen 'haal het zelf'.
    En als ik voor de winkel stond en er achter kwam dat ik nog iets anders moest halen ging ik ook niet nog een keer naar binnen.
    Als je honger hebt kan je ook een boterham eten.

    Ga het dan zelf halen. :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Erato schreef:
    Ik vind dat je een beetje overdrijft.
    Als je het zo irritant vind, vraag haar dan niet meer om het te halen voor jullie. Het is maar drop hoor.


    Food.

    Kuyt schreef:
    Daar zou ik me nou niet echt druk om maken. Dan moet je maar meelopen.


    Here & Now