• bij ons in het godsdienst lokaal hangt zo'n poster van stop met vloeken.
    er staat dus op dat het woord 'jezus' voor veel mensen heilig is. Er stond zo'n groot spreekwolkje op met 'Willem!' erin. dat wilt dus zeggen dat we Willem moeten zeggen i.p.v Jezus maar als je even goed nadenkt word dan de Willem beledigd xD

    Wat vinden jullie ?:P


    My heart is yours and so am I

    Willem word beledigt. Maar dat is dan bij elke naam die je maar kan neer zetten dan:D


    Ivar Oosterloo.

    Ik vind die poster zo maf, in een of ander bushokje hangt er eentje met 'Linda!'. Het helpt bij mij niet echt, scheld nog steeds even veel ;x.


    I am an idiot, I move.

    Pff, stel je voor dat iedereen opeens zou omschakelen op 'Willem'! Er zit een jongen in mijn klas die zo heet, nogal zielig voor hem. x)
    Maarja, de meeste mensen schelden dan misschien wel met 'Jezus' of 'Godverdomme', maar beseffen al helemaal niet meer wat het eigenlijk betekent, dus bedoelen ze het niet verkeerd, ze zijn gewoon boos. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoe neemt iemand je nou serieus als je zegt :'Willem, wat is jouw probleem?'

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 17:32 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik blijf het toch wel zeggen ondanks die posters (nerd)


    -

    Ja, hoor. Heeft Willem het weer gedaan!
    En wat moet je dan zeggen? "Willemdomme!"? Alsof Christenen daar blij van worden. "=.=


    Alis volat propriis

    zoow als opeens de hele world mijn naam zou roepen.. ikke zou me dood schrikken XD ..

    Genius schreef:
    Ik blijf het toch wel zeggen ondanks die posters (nerd)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Genius schreef:
    Ik blijf het toch wel zeggen ondanks die posters (nerd)


    Ben blij dat ik geen willem heet dan :Y)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    meestal als ik scheld uit frustratie als iet niet van de eerste keer lukt, dan klinkt het als dit:
    Godver!! Stom ding, wat is jou probleem?!
    En meestal gebeurt het in de klas waardoor de leerkrachten vaak boos op me worden :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.