• Ja, echt waar. Ik ga samen met twee vriendinnen Sinterklaas organiseren op onze school.
    Sinterklaas en de Pieten zijn leerlingen, die hebben we al uitgekozen, maar we moeten nog een aantal plannen hebben. Dit hebben we tot nu toe:

    * Een hiphopthema. Bijvoorbeeld een breakdancebattle tussen Sint en de leraren.
    * Ouderwets. Namen oplezen, mensen laten voorkomen, leraren voor schut zetten, enzovoorts.
    * Sinterklaas karaoke.
    * Een Sinterklaas feest gebaseerd op de film Sint. Met horror en al. (Mijn favoriet, hehe)
    * Een pedo/playboy/viezerik enzovoorts Sint.

    Dat hebben we nu dus. Ik schrijf elk idee op. Er moet alleen helaas wel rekening gehouden worden met de kosten en het feit dat er een aantal basisscholen om onze school heen zitten en we dus niet zomaar even van alles op straat kunnen gaan doen.
    Alles zou mogelijk kunnen zijn. Laat je creativiteit los. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heel veel snoepgoed (cat)


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    Heel veel snoepgoed (cat)


    Maar dat is vanzelfsprekend, hehe. :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    * Een Sinterklaas feest gebaseerd op de film Sint. Met horror en al. (Mijn favoriet, hehe)

    Die vind ik leuk!


    Even a white rose has a black shadow.

    Hertje06 schreef:
    * Een Sinterklaas feest gebaseerd op de film Sint. Met horror en al. (Mijn favoriet, hehe)

    Die vind ik leuk!


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Je moet een leerkracht bij de Sint op schoot laten zitten en die dan heel hard vernedere, muahaha :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Hertje06 schreef:
    * Een Sinterklaas feest gebaseerd op de film Sint. Met horror en al. (Mijn favoriet, hehe)

    Die vind ik leuk!


    Hope goes lost but never dies.

    Op de school waar ik in de 1e klas zat deden we een Quiz over Nederland via de beamer, de leraren vs. sinterklaas en zijn pieten, en als ze het antwoord dan wisten mochten ze drukken op een knop, de hele school stond ernaar te kijken, zooo grappig. Daarna was er een race sinterklaas vs. de pieten op stelten. :') Misschien kun je hier wat inspi uit halen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    BlueElephant schreef:
    Je moet een leerkracht bij de Sint op schoot laten zitten en die dan heel hard vernedere, muahaha :3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Een Sinterklaas feest gebaseerd op de film Sint. Met horror en al. (Mijn favoriet, hehe)


    Dat moet je doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!