• Ik heb een soort van vraag/klacht. [Ik weet niet waaronder ik hem moet plaatsen, want ik kan het ook als een opmerking zien.]
    Ik was daar straks een story aan het lezen, en zag dat het lettertype times er zo uit zag:



    Ik dacht dat het dus een ander lettertype was, maar toen ging ik op het forum iemand quoten met dit lettertype en zag dat het het times lettertyp was.
    Op mijn profiel had ik dit lettertype ook, en ik zweer dat het er niet zo uit zag als op het forum. Wat bleek; ook op mijn profiel zag het er zo uit.

    Dus toen heb ik vervolgens via Windows dezelfde story geopend, en toen zag het er zo uit:



    Als het normale times lettertyp dus.


    Nu is mijn vraag/klacht: ligt dit aan google chrome, of is het gewoon iets anders?
    Ik heb de story Blind Faith als voorbeeld genomen.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 20:20 ]

    Bij mij ziet dat hoofdstuk er niet uit zoals bij jou op je afbeelding.

    Anders had ik gegokt dat de user het lettertype had vergroot of in het vet had gezet ofzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Bij mij ziet dat hoofdstuk er niet uit zoals bij jou op je afbeelding.

    Anders had ik gegokt dat de user het lettertype had vergroot of in het vet had gezet ofzo.

    Zoiets dacht ik ook al; maar als het zelfs op mijn profiel zo is leek dat me sterk.

    Die bovenste is wel helemaal in hoofdletters hè, dat is ook een groot verschil :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Die bovenste is wel helemaal in hoofdletters hè, dat is ook een groot verschil :P

    Ik denk het niet want dat is hoofdstuk 20 en als ik die open doe, heb ik wel gewoon normale letters.

    Ik gebruik op deze laptop trouwens chrome.

    Nja, ik weet het echt niet. Misschien heeft Annick gelijk en heeft de user het in hoofdletters gedaan en ondertussen veranderd naar gewone letters ofzo?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    De kans is echt wel groot dat dit aan de verschillen tussen de browsers ligt. Een andere verklaring kan ik niet bedenken.


    Let the Night embrace you

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik denk het niet want dat is hoofdstuk 20 en als ik die open doe, heb ik wel gewoon normale letters.

    Ik gebruik op deze laptop trouwens chrome.

    Nja, ik weet het echt niet. Misschien heeft Annick gelijk en heeft de user het in hoofdletters gedaan en ondertussen veranderd naar gewone letters ofzo?

    Een ander lettertype ondertussen is het niet, aangezien ze in mijn PB ook een berichtje plaatste en het precies was zoals in het hoofdstuk via chrome.

    Jinxed schreef:
    De kans is echt wel groot dat dit aan de verschillen tussen de browsers ligt. Een andere verklaring kan ik niet bedenken.

    Ik denk het ook ja, maar ik vind het nogal vaag aangezien Erica er geen last van heeft en ook zij hem via chrome opent.