• ik haat het zo erg....
    vooral omdat het zo nutteloos is. kijk
    bv na de moord op Kerwin Duinmeijer http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Kerwin_Duinmeijer. of na negers of moslims die de disco niet in komen. zelf heb ik het ook meegemaakt,ik ben half antiliaans. en we gingen een keer uit en ik moest van top tot teen gefuileerd worden of hoe je dat ook schrijft. en mijn blanke vriendinnen mochten gewoon door. en dan vinden ze het gek dat wij buitenlanders ons afzetten...

    wat vinden juilie hiervan?

    natuurlijk nie goed


    Shoganai i ne~

    Misschien klinkt dit heel gek (cat) Maar er is echt een reden waarom ze dat doen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Misschien klinkt dit heel gek (cat) Maar er is echt een reden waarom ze dat doen.


    vertel wrm? zijn wij zo slecht dan?

    Assassin schreef:
    Misschien klinkt dit heel gek (cat) Maar er is echt een reden waarom ze dat doen.

    Dat klinkt idd heel gek, als je mensen gaat fouilleren, fouilleer iedereen dan, niet alleen buitenlanders, je hoeft niet gelijk te denken, ´´pas op een buitenlander..´´

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 17:59 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    loveprinses schreef:
    (...)

    vertel wrm? zijn wij zo slecht dan?


    Het is ten eerste niet iedereen. Onthoud dat. Maar Antilianen hebben ook een heel andere cultuur dan Nederlanders, net als Marokkanen etc. Bij ons in de stad is het vaak zo dat rellen e.d. gestart worden door negers, die ook vaak in bendes zitten en vuurwapens hebben hier. Ik zeg niet dat blanken dat niet doen, wat dat doen ze wel, maar minder.


    Your make-up is terrible

    lovexdestiny schreef:
    natuurlijk nie goed


    met me zus eens:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Assassin schreef:
    Misschien klinkt dit heel gek (cat) Maar er is echt een reden waarom ze dat doen.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Assassin schreef:
    Misschien klinkt dit heel gek (cat) Maar er is echt een reden waarom ze dat doen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is ten eerste niet iedereen. Onthoud dat. Maar Antilianen hebben ook een heel andere cultuur dan Nederlanders, net als Marokkanen etc. Bij ons in de stad is het vaak zo dat rellen e.d. gestart worden door negers, die ook vaak in bendes zitten en vuurwapens hebben hier. Ik zeg niet dat blanken dat niet doen, wat dat doen ze wel, maar minder.

    Wat heeft de cultuur ermee te maken? :S


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is ten eerste niet iedereen. Onthoud dat. Maar Antilianen hebben ook een heel andere cultuur dan Nederlanders, net als Marokkanen etc. Bij ons in de stad is het vaak zo dat rellen e.d. gestart worden door negers, die ook vaak in bendes zitten en vuurwapens hebben hier. Ik zeg niet dat blanken dat niet doen, wat dat doen ze wel, maar minder.


    Toch vind ik dat echt álle mensen moeten onderzocht worden. Ze hebben geen reden om de blanken gewoon door te laten. Bespottelijk.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Whitlock schreef:
    (...)
    Wat heeft de cultuur ermee te maken? :S


    Veel. Een voorbeeld, bij Marokkanen is het vaak zo, thuis is de vader de baas en op straat de politie, dus zoeken de kinderen het buiten maar uit en mogen ze voor de rest alles.


    Your make-up is terrible

    Turnsole schreef:
    (...)

    Toch vind ik dat echt álle mensen moeten onderzocht worden. Ze hebben geen reden om de blanken gewoon door te laten. Bespottelijk.


    Nouja, alle mensen is ook nogal overdreven.
    Maar wie moet je dan fouilleren? De mensen die er gevaarlijk uitzien met tattoos? Is ook rascisme. De mensen die eruit zien als gangsters? Ook rascisme.


    Your make-up is terrible

    Ik ben ook tegen racisme (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Assassin schreef:
    Misschien klinkt dit heel gek (cat) Maar er is echt een reden waarom ze dat doen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Assassin schreef:
    (...)

    Veel. Een voorbeeld, bij Marokkanen is het vaak zo, thuis is de vader de baas en op straat de politie, dus zoeken de kinderen het buiten maar uit en mogen ze voor de rest alles.


    Ik denk niet dat dat nog zo is bij alle marokkanen.., misschien een paar jaar geleden maar als je nu zoiets aan een marokkaan zou vragen zou die vast zeggen 'waar heb je t over.'
    Dus nee, ben t niet met je eens, sorry. :$


    walking get's too boring, when you learn how to fly..