• ik haat het zo erg....
    vooral omdat het zo nutteloos is. kijk
    bv na de moord op Kerwin Duinmeijer http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Kerwin_Duinmeijer. of na negers of moslims die de disco niet in komen. zelf heb ik het ook meegemaakt,ik ben half antiliaans. en we gingen een keer uit en ik moest van top tot teen gefuileerd worden of hoe je dat ook schrijft. en mijn blanke vriendinnen mochten gewoon door. en dan vinden ze het gek dat wij buitenlanders ons afzetten...

    wat vinden juilie hiervan?

    Wou je zeggen dat het absoluut zonder reden is dat sommige culturen steeds minder vertrouwd worden? En dan heb ik het eerlijk gezegd meer over de strenge moslimculturen. Ik vind het niet normaal dat er zo veel mensen soms gewoon bang zijn om er langs te lopen.
    - Daarmee wil ik niet iedereen over één kam scheren, begrijp me niet verkeerd. Het is gewoon weer een groep die het voor de rest verneukt.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 20:22 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ambrosia schreef:
    Man, serieus hoezo stereotiep? --'
    Iedereen weet het maar toch, niet alle buitenlanders zijn hetzelfde en niet alle blanken zijn hetzelfde, get over it. Het is niet omdat je slechte ervaringen had met iemand met een andere huidskleur dat iedereen met een andere huidskleur "slecht" is, serieus dat er hier discussies over kunnen zijn --' Ach respect voor elkaar is zo moeilijk blijkt soms. Enja als mensen andere mensen anders gaan behandelen op basis van hoe ze eruit zien, mag je ook niet verbaast zijn als je een reactie terug krijgt die jou niet altijd aanstaat.Buh serieus als er iets is dat ik haat zijn het mensen die zo stereotiep kunnen denken >.<

    Wij denken niet stereotype. Wij baseren onze mening over bepaalde mensen uit etnische minderheden op persoonlijke ervaring. Echt hoor, kom jij maar eens een dagje in onze buurt wonen. Dan weet je dat het niet allemaal lieverdjes zijn. En dat allemaal over één kam scheren is ook al zó achterhaald want dat dóen we helemaal niet .___.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben zelf Aziatisch en ik werd nooit anders behandeld ;] Maar ik haat mensen die racistisch zijn, oké ja, ze hebben er wel een reden ofso voor, die waarschijnlijk dom is. Iedereen is gelijk, de huidskleur telt niet! -Mijn mening-

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 20:36 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Turnsole schreef:
    (...)

    Dan zullen ze nooit beginnen om de buitenlanders te fouilleren. Iedereen moet toch eerlijk behandelt worden?

    Maar dan mogen ze alleen blanken controleren en dat is toch ook niet eerlijk? Ben je nog steeds op huidskleur bezig.


    If you had never come out of the blue, I would've stay